2008. okt. 11.

A brit fanok lelkesek

Nemrég volt még, hogy Zac és Corbin együtt szerepeltek Londonban tartózkodásuk alatt a GM TV-ben. A beszélgetést már megnézhettétek, de aki nem emlékezne rájuk, az IDE kattintva újra megnézheti őket! És utána, olvasátok el, mmiről is szóltak! :)


Igen, a fanok berohantak, ahogy a fiúk megérkeztek, néhányan ma csak ezért keltek korábban, igen, a film visszatért, a HSM 3. része, mellesleg megdöntötte a jegyfoglalások rekordját, most nézzünk bele a filmbe, utána jönnek a srácok!
Troy a népszerű srác a suliban. Nagyon jó kosaras, az apja az edző.
Troy a kapitány, de ott van még Chad...
Gabriella új az East Highban. Rátalál egy fiúra, akivel barátok lesznek.
A legaljasabb szereplő...Sharpay!
Sharpay nagyon aljas, mindig szét akarja választani Troyt és Gabriellát.
Gabriella és Troy szerelmesek lesznek.
De mindenki összeáll, hogy együtt énekeljenek a 2. részben, és ezt Gabriella akarja a legjobban.


Mindenki azt szeretné, hogy az ő sulija olyan legyen, mint a High School Musical-ben.
Zac:
Igen, ez vicces.

Ez elképesztő dolog...az első két film a tévében debütált, de ez a moziba készült. Nagyon izgatottak vagytok?
Zac:
Igen, pontosan, főleg mikor elkezdődött a forgatás és először hallottuk meg ezt, nagyon jó motiváció volt arra, hogy ebbe mindent beleadjunk.

Mi változott azóta, hogy megcsináltátok az első filmet?
Corbin:
Tudod, ez elképesztő, ahogy az idő telik, az Államokban mindig elképesztő a fogadtatás, de most Európában vagyunk, és ugyanígy üdvözölnek minket.

Mit gondolsz a brit fanokról?
Corbin:
Lelkesek. (nevetés)

Szerintem még az amerikaiaknál is lelkesebbek.
Zac:
Ez igazán elképesztő, ezt nem vártam, nagyon jó látni, hogy az egész világon így fogadják be a High School Musical-t.

Ijesztő, vagy most élvezitek?
Zac:
Igen...
Corbin: Gyerünk már, élvezzük...

Mindig azt olvasom, mert láttam a filmet, hogy minden 10. percben táncoltok, énekeltek és most ebben is kapcsolódtok egymáshoz, mikor a szeméttelepen táncoltok, és eljátsszátok a szuperhősöket. Ez biztosan vicces része a filmnek.
Corbin:
Az volt, nagyon sok munka árán, de az lett, és most csináltunk először közös számot.
Zac: Tudod, mi a legjobb barátok vagyunk a High School Musicalben, de most táncoltunk először együtt. Elmentünk arra a szeméttelepre, és őrületes volt.

És megérkeznek a mini-énjeitek is.
Corbin:
A Boys Are Back azon alapszik, hogy túl vagyunk az utolsó éven, minden megváltozik, döntened kell a jövődről, és mikor a szeméttelepre, újra fiúk, újra gyerekek voltunk. Megszabadultunk minden nyomástól.

Nagyon sokan hasonlítanak titeket a Grease-hez. Amikor ezt a jelenetet játsszátok, azt is hozzá lehet kötni. Nagyon sokan mondják, hogy ez egy új generációs változata. Jó érzés ezt hallani?
Zac:
Igen, felemelő. Az nagyon nagy film volt, mikor gyerek voltam.
Corbin: Azon nőttünk fel.

Sok gyerek azért kel fel hajnali négykor, hogy köszönhessen nektek, ez fura érzés?
Zac:
Még azelőtt keltek fel, mint mi (nevetés)

És most következzenek a nézők kérdései. A legtöbben a hatodik vagy hetedik sorban arról érdeklődnek, elveszed-e őket feleségül, Zac. Anna-Kate Londonból azt kérdezi, hogy melyik a kedvenc jelenetetek 3 film leforgatása után.
Corbin:
Azt mondanám, a Boys Are Back. Minden gyerek álma, hogy egy szeméttelepen rohangálhasson, a kocsik között, ez cool.
Zac: Ez a Jó a High School Musicalben: minden alaklommal, mikor visszatérünk, változtatunk a helyszínen, a beállításon, a dalokon, a Boys Are Back egyfajta újítás volt.

Beckey Chersterből azt mondja, hogy tudja, hogy élveztétek a High School Musical-t, de más musicalekben szívesen szerepelnétek? Zac, te mit nevetsz?
Zac:
Nem is nevettem, persze hogy szívesen szerepelnénk, szerintem ez egy nagyon fontos szórakoztatási forma, el is veszhetsz benne.

Ez nagyon komoly válasz volt, nem volt benne kertelés.
Zac:
Igen, az volt.

Hol kezdtétek el az éneklést és a színjátszást?
Zac:
Én musicalszínházban kezdtem, mikor 12 voltam, kis művelődési házakban, suliban...
Mert nincs ilyen családi háttered...
Zac:
Nem, egyáltalán nincs.
A saját döntésed volt?
Zac:
Igen, egyszerűen más voltam, mint a barátaim, akiket ez nem érdekelt, mind sportolt.
Hallottam, hogy nehezek voltak a táncok, és extra próbákon vettél részt. Tényleg ennyire rossz táncos?
Corbin:
Nem, nagyon tehetséges.
Zac: De ez így nem jó kérdés, ne hasonlítsatok Corbinhoz, ő elképesztő.

És az igaz, hogy akartok egy remake-t készíteni a Footloose-ból?
Z: Igen, tudod, ezek együtt jönnek, még gondolkozunk, hogy hogy lehetne jól csinálni, de szerintem cool szereplőm lenne.

Volt egy olyan pletyka, miszerint Sean McCal-lal akartál közös dalt. Ez igaz?
Zac:
Nem, ez nem pont így volt, Sean McCall nagyon jó fej, de...
Persze, hogy nem pont így volt, akkor már lesz ott valami!
Zac:
Úgy volt, hogy benne voltam az American Idol-ban, és a színpad mögött beszéltünk erről, de nem volt semmi konkrét.

És azzal mi a helyzet, hogy (?) nyugatra utazol egy másik musicalt forgatni?
Zac:
Ez biztosan pletyka, néha megfordulok arra, de erről még nem is hallottam.//
//Akarod a József főszerepét?
Zac:
Ez kifejezetten, tényleg, igazán, egy pletyka. Néha elgondolkodok rajta, oh biztosan remek szórakozás lenne fellépni a West End-en, de ezt még sosem hallottam.

Mennyire szerettek a High School Musicalben lenni?
Corbin:
Nagyon jó kérdés, minden vonatkozásban szeretjük az utazástól a filmezésig, ez az egész megváltoztatta az életünket, látom az egész utat, amit megtettünk.

Az utolsó kérés a búcsúzás előtt: integessetek ezeknek a rajongóknak ~felsorolás~…
Zac:
Mizujs, emberek?
Corbin: Hogy vagytok?

És most pedig biztos vagyok benne, hogy mindketten megházasodtok valamikor, de per pillanat ez tökéletes.
Zac, mi a véleményed az idősebb nőkről?

Zac: Jaj, hagyd már ezt!
Penny miatt kérdeztem!

Fordította: LinkLuvor és Fant.

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nyugat = West End, Londonban és a kérdés a József musical címszerepére vonatkozott (legalábbis a német verzió szerint). Ez az a kis rövid részlet, amit pár napja küldtem Ditta, a Pro7-es interjúval :)

Fant

xdittax írta...

Várj, akkor ide illesszem be?:)

Névtelen írta...

Tökéletes, köszönöm Ditta! :) Az a londoni támadásos fordításom nem nyerte el a tetszésed? :))

Fant

xdittax írta...

Bizonyára elnyerné a tetszésem, de sajnos, újfent valami gubanc történhetett, mivel nem érkezett meg hozzám... Mikor küldted?

Névtelen írta...

Elküldtem újra Ditta, egyébként még csütörtök este küldtem. Sejtettem, hogy valami gubanc lehet... Nem baj, most elküldtem, remélem nem akad el félúton ezúttal, de ha mégis, csak jelezd és újra megküzdök a gmail-el! :))

Fant

xdittax írta...

Most megkaptam. :)
Úgy értem, tényleg megkaptam a fordításod, köszi szépen! és sajnálom, lehet, hogy az én szolgáltatóm a hibás. Ha esetleg legközelebb megint lenne valami, és nem jönne össze, próbálkozhatunk gmail-ről gmail-re is.:)

Ditta×××

Névtelen írta...

Huh, köszi Fant, az end-et ezek szerint nem hallottam:P
Fant, azt a Pro7-est még nem kezdtem el, de most akkor elintézem, és átküldöm Dittához. Amit ketten csinálunk:)

Névtelen írta...

Oké, LL vettem, rögtön nézem a rám eső részt :) Ha kész, küldöm Dittának, na ez vicces lesz, de legalább minden szó érthető lesz :)

Fant

Névtelen írta...

Jaj, a rád eső rész tényleg nem sok, lehet vagy 15 mp...:PP
Én már átküldtem:))

Névtelen írta...

Átküldtem én is LL! :) Na igen valóban rövidke, kis összekötő monológ, hogy mégse szótlanul ballagjon amíg nincs interjúalany :))
Pontosan 38 mp :)))

Fant

xdittax írta...

Nem a mennyiség, hanem a minőség számít!;) És nálatok az toppon van - mindig!:)