2008. okt. 24.

MS: LA premier

Ha azt hittük, azzal, hogy már bemutatták a High School Musical 3. részét, vége lesz a pénteki Movie Surfers adásainak, tévedtünk és kellemeset csalódva, újabb videókat nézhetünk meg!



MS: Lelkesek vagytok, hogy itt lehettek? Kinek örültök ma este a legjobban?
Lányok:
Zac Efron-nak!
MS: Lelkes vagy, hogy itt lehetsz?
Chris:
Ez nagyszerű. Mindenki itt van. Nagyon nagy öröm itt lenni.
MS: Szomorú vagy, hogy elballagnak a Vadmacskák?
Cris:
Egy egészen kicsit, de ez a legjobb befejezés. Egy nagy film.
Olesya: Én totál lelkes vagyok attól, hogy itt lehetek. A vörös szőnyeg fantasztikus. Ez óriási. Kiszálltam az autóból és csak arra gondoltam: Hol van a vége? Wow, mennyi ember!
MS: Elhoztam a saját hangszeremet.
Olesya:
Kíváncsi vagyok rá.
Monique: Nagyon izgatott vagyok, hogy itt lehetek, a LA-i premier, az ünnepség, a rajongóink, akik ilyen sokan vannak itt. Csak azért lehetünk itt, mert a film a nagyvászonra kerül és ezt a rajongóknak csináltuk. Ma este minden akörül forog, hogy köszönetet mondjunk nekik.
Kenny: Ez nagyon izgalmas.
MS: És mi van Manly-val?
Kenny:
Ő is izgul.
MS: Hogyan tekintesz a HSM 3 elé? (kb.)
Kenny:
Egyszerűen megmutatjuk ezt a filmet. Ez sok munkát jelent. Mindenkinek. Most jöttünk vissza Európából és Angliából, ott roppant nagy köszöntésben volt részünk. Ez biztosan mindenkinek „Egy örökké tartó éjszaka” (copyright by LL - Fant)



MS: Melyik számnak örülsz a legjobban?
KeyCee:
I Want It All. Ez egy fantáziajelenet. Egyszerűen remek.
Vanessa: Az, hogy a film a nagyvászonra kerül, megadja nekünk azt a lehetőséget, hogy mindent egyszerűen nagyobbra csináljunk. Megragadtuk az esélyt. Óriási táncos számaink vannak, ami igazán izgalmas.
MS: Izgatott vagy, hogy ma este itt lehetsz?
Ashley:
Igen, nagyon izgulok.
MS: Minek örülsz a legjobban ebben a filmben?
Ashley:
Szeretem Zac számát, a Scream-et. Úgy gondolom ez egyre jobb és jobb lesz, minél gyakrabban nézi meg az ember.
MS: Zac, dobtál néhány kosarat a film után?
Zac:
Nagyon elfoglaltak vagyunk.
MS: Segítenétek ebben a részben? Megpróbálom…
Corbin:
A labdát az ujjadon pörgetni?

MS: Megmutatjuk nektek, milyen egy filmes kosárlabda aréna. A filmet egy kosárlabdacsarnokban vetítik egy óriási vászonra és megkérdeztek nem melegíteném-e be a közönséget.

Fordította: Fant.
Forrás: Zac Efron News.

32 megjegyzés:

Névtelen írta...

Holnap kezdődik a VIVA-n a HSM hétvége! Persze ezt sem látom,szinte ez már természetes::(
Vagy az egész nem természetes??
(f.é.)

Névtelen írta...

Nem vagy túl szerencsés az utóbbi időben f.é. Különben, hogy megnyugtassalak, kétlem, hogy valami számunkra új info elhangozna ott. Ráadásul neked még vigyáznod kell a lufid épségére is :)

Fant

Névtelen írta...

Amit tudok, felveszek a viváról.
Ígértem az interaktívból is, arról sem felejtkeztem el.

Névtelen írta...

A szerencse nálam nem cimbora!:(
Keményen küzdök is,azt elhiheted!:)
De úgy vagyok beállítva,:"mindig csak pozitívan"!!
Kedves b remélem most sikerülni is fog!:))
Fant,megnyugtattál!:)

Névtelen írta...

Nem vagyok otthon, még az is lehet, hogy van Vivám...otthon ugyanis kizárt...:P minden félórában HSM hétvége...utána meg maga a film, juhééé!!

Névtelen írta...

Én is remélem! Megnéztem a napi műsort, és résen leszek. Na meg szerintem a vasárnap az ismétlés lesz.

Névtelen írta...

Helo Mindenki!Erről az oldalról tudjátok letölteni a filmet és vannak még egyéb érdekességek is. http://www.torrentz.com/search?q=high+school+musical ehhez kell egy program a torrent amivel le tudod tölteni
puszi
-lola992-

Névtelen írta...

Köszi lola92, de sajnos a torrenttel én nem tudok mit kezdeni :((

Ditta!
Úgy tudom megosztani veletek a vivás cuccot, ha feltöltöm valahova (megaupload, sendspace), és ideteszem a linket. Vagy elküldöm valakinek a linket, aki fel tudja rakni youtube-ra vagy hasonló módon. Mi legyen?

Névtelen írta...

B, megpróbálok segíteni neked: megnyitod azt az oldalt, amit lola992 bemásolt. Itt kiválasztod a listából a harmadikat, tehát ezt: high school musical 3 - Senior Year 2008 Xvid Eng DVD SCREENER STR avi » movies comedy

Ha ez megvan akkor bead egy következő oldalt, ahol a következőre kell kattintani : get the BitTorrent client here Ez letölti az alap torrent file-t, vagy mit. Ezt telepíted a gépedre. Ezt követően kiválasztod a Manova.org címet - ez a 4. a felsorolásban. Kattintással elvisz téged egy másik oldalra, ahol a következőre kell kattintani: Download via torrent! Ezt letöltöd, rákattintassz duplán, és már indul is a filmletöltés. Kissé sokáig fog tartani, de a cél érdekében mindent. Elvileg így sikerülnie kell, nekem megy így. Ha esetleg elakadtál, jelezd nyugodtan.

Fant

xdittax írta...

B, az az igazság, hogy nem tudom,melyik a gyorsabb. Például LL-nek, vagy Nessának van YT channele, de nem tudom meddig tart elküldeni nekik és feltölteni oda. Viszont más tárhelyre se tudom, mennyi idő, vagy mennyire bonyulult.

xdittax írta...

Hmm, Fant, nekem például magától a torrent-től ment el a kedvem, bár azthiszem menne onnan a letöltés. Nálunk bonyulultabb a gépes rendszer, a szerverünket megterhelné egy ilyen letöltés, tapasztalatból mondom, úgyhogy én még várok más egyéb letöltésre, de talán menni fog, és találok valamit.:) De remélem B-nek összejön, ahogya többieknek is!:)

Névtelen írta...

Köszi Fant, megpróbálom. Igazából én már próbálkoztam torrentes letöltéssel, de a megosztások, meg a beállítások nagyon elrettentettek, és inkább feladtam :))

Ditta a feltöltés nem sok, mert kicsik a fájlok. Eddig ami érdekes lehet az Zac és Corbin kb 1-1 perces interjúja. Volt még Puskás Peti és a 'pingvin' a mega4-ből. Felejthető. Most Dósa Matyi hablatyol.

Na szóval. A feltöltésnél kell e-mail címet megadni, és mondjuk az övékét ha beírom, akkor nekik is megy a link. Vagy iderakom a linket, csak akkor nehéz visszakeresni a hsz-k közül. Vagy elküldöm neked, és te tovább küldöd nekik. Szerintem a youtube-os feltöltés a leg macerásabb része. Bár még nem töltöttem oda sosem :)

Névtelen írta...

Nekem sem kedvencem a torrent, hosszadalmas, bonyolult, meg az én netemet is leterheli kissé, dehát tudjátok hogy van, mindent a cél érdekében :) Nem is annyira értek hozzá, pl. azt sem tudom hogy kéne beállítani, hogy ne azonnal töltse vissza, örülök, hogy a letöltést sikerült kilogikáznom :)
Amúgy tényleg érdekes ez a HSM hétvége a viván - öt perc riport, tizenöt reklám, klippek, meg egyéb abszolút nem kapcsolódó dolgok...

Fant

Névtelen írta...

Azt elfelejtettem írni, hogy az még kicsi macera, hogy le kell tölteni a fájlt az oldalról. De gondolom ezt LL is tudja :)

Névtelen írta...

Szívesen felajánlom a channelem a szent cél érdekében, de én is néztem a Vivát, és tényleg van kb 5 perc kapcsolódó anyag, ami közt aligha van olyasmi, amit nem tudunk, aztán vagy negyed óra teljesen más dolog...és az interjúk szinkronhangjai borzalamasak, Corbin magyar hangjának hangsúlyozása kiakasztó és a fordítóhoz is lenne pár szavam... egyébként elég sokáig tart vidiket feltölteni YT-ra, eddig kétszer próbáltam ki, vagy egy óráig tartott...

A letöltéssel majd próbálkozom otthon, ez a gép csiga:S

Névtelen írta...

B, mit kell letölteni? Asszem elvesztettem itt a fonalat...ez most a Viva vagy a film letöltés?

Névtelen írta...

Köszi LL! Most majd kapsz egy linket, mert elkezdtem a Zac-os interjút feltölteni. A végn sajna van egy kicsi egy klipből.

Most abban maradtam magammal, hogy feltöltöm a vidiket, és esetleg az egyik bejegyzlébe be lehetne rakni a linkeket, és mindenki azt tölt le és néz meg, amit akar. (lehet úgy is letölteni, hogy csak megnyitásra, és akkor lejátsza, és nem menti le a gépre)

Névtelen írta...

:)) Ez a viva.

Névtelen írta...

Jah értem, és akkor töltsem le és rakjam fel channelemre?

Névtelen írta...

Igen de még megy a feltöltés, kb 5 perc és kész. Aztán Corbint és Ashley-t rakom fel. Remélem nem macerás nagyon. Nézdd meg, és ha nem érdemel fáradtásgot, akkor a linkeket rakom be ide.

Névtelen írta...

Oks, most töltöm le:)

Névtelen írta...

Ok :) Én még nem kaptam meg a linket, de a freemail eléggé vacak mostanában.

Jajj de borzalmas a Matyi-Iza duett élőben. Nem kicsit hamis...

Névtelen írta...

Még 10 perc, míg letölti, de hamarosan mennem kell ebédelni, aztán mozi, szóval nem hiszem, hogy a Zacesnél többet fel tudok ma tölteni...

Névtelen írta...

Ok.
Mész moziba? De jó neked! Nekem már nincs képen megint elmenni egyedül, a kis családom kiakadna :) Őket meg nem érdekli.

Névtelen írta...

Itt van Corbin beszélgetése:

http://www.megaupload.com/?d=Q6M64CHD

Felül be kell írni a 3 betűs kódot, visszaszámol, és letölthető.

Névtelen írta...

Fant!
Ha rákattintok a 'Download via torrent'-re, akkor mentést vagy megnyitást tudom választani. Melyiket kell? És az alatta lévő HSM-s link az mit csinál?

Névtelen írta...

A mentést válaszd B, aztán duplakatt a lementett cuccra és már indul is a letöltés. Az alatta lévő linkre nincs szükség a letöltéshez, egyébként nem tudom mit csinálna.
Azt jól látom, hogy a viva máris ismétel?

Fant

Névtelen írta...

i. Azt választottam, de nem tudom hova mentette :)) Most az utorrent valamit csinál, majd kiderül, hogy a filmet tölti-e :))

Igen, a viva már ismétel. De nem volt még Kenny O, Vani. Ezek szerint holnap is figyelni kell, de elég csak délelőtt.

Névtelen írta...

Az eleje meg lemaradt! :( Szóval köszönöm!

Névtelen írta...

Véletlenül nem a C meghajtó dokumentums and settings mappájába mentette valahová, b ? Nekem legalábbis oda szokta, ha nem állítom be másképp. Elvileg a letöltő torrent neve: High School Musical 3 - Senior Year 2008 Xvid Eng DVD SCREENER STR avi.torrent -moNova.org- .torrent Ez az amit letöltöttél és ha erre kattintasz duplán, akkor indul a film letöltése. Elvileg :) Nekem most tart 21%-nál, pedig még délelőtt kezdtem :)

Fant

Névtelen írta...

Nekem ilyenem nincs :( A torrent ikonra ha kattintok, akkor mejön egy felület, és ott írja a hsm-t és számolja a %-t.

Névtelen írta...

Itt van Ashley riportja:

http://www.megaupload.com/?d=2AEHJS2V

A többi említésre sem méltó, magyar emberkéket kérdezgettek.