2008. okt. 17.

"Ez az időről szól!"

Újabb Zac és Corbin Bleu interjú következik, videóval, fordítással - ezúttal a fiúk Tony Toscano-val ültek le a Talking Pictures TV-ből.



Riporter: Elmentem a filmre és láttam két nagyszerű táncost, akik atlétikus dolgokat művelnek és igazán lenyűgözött engem. Igazán fantasztikusak vagytok!
Zac és Corbin:
Köszönjük!

Riporter: Mennyi ideig edzettetek rá? Az egész roncstelepes jelenetre? Nekem hónapokra lett volna szükségem.
Zac:
Én féltem a legjobban ettől a számtól, mert mikor csatlakoztam a próbákhoz már kész volt a koreográfia, minden készen állt és Corbin is tudta a táncot. Ez kihívás volt számomra, de a legjobb dolog a Boys Are Back-ben az volt, hogy első alkalommal volt lehetőségünk együtt dolgozni. És ez az időről szól. Troy-nak és Chad-nek erre van szükségük.

Riporter: Ez egy meglepetésszám, de ami engem a legjobban meglepett, az, hogy gumiabroncsokon táncoltok.
Corbin:
Ehhez rengeteg előkészület szükségeltetett, egy hónap nem is volt elég úgy gondolom, öt hét volt a próbákra és öt hét minden zenés számra. Ha egy hagyományos Broadway showt nézünk, ott hónapok állnak rendelkezésre. Hónapokig és hónapokig próbálnak és ez idő alatt tanulják meg a táncaikat, ez rengeteg munka.

Riporter: Nézzük a karriereteket. Az első résztől mostanáig. Hogyan kezelitek ezt az egész felfordulást? Hogyan tudtok a földön maradni?
Corbin:
Vannak emberek, akik körülvesznek téged csak ez számít, és az, hogy emlékezz arra, hogy honnan jöttél és tartsd észben, hogy hamar elmúlhatnak az ilyen pillanatok.
Zac: Rengeteg mindenen átmentünk és mindegyikünknek volt egy élete ez előtt az egész előtt. Deklaráltuk magunkban, hogy kik vagyunk és tudjuk kik vagyunk és nekünk csak az számít, hogy kik voltunk azelőtt, hogy ez az egész elkezdődött.

Riporter: Tehát család, barátok, valaki... és egy új Zac.
Zac:
Tudom. Ha elszállnék magamtól, vagy nagyképűvé válnék az öcsém jönne és leütne. Mindenki aki körülötted van segít, hogy igazi maradj. Hallunk a kicsapongásokról, de mi nem úgy élünk.

Riporter: Volt már alkalmatok megismerkedni a kamera mögötti világgal?
Corbin:
Lehetőségem volt rá, hogy készítsek egy filmet az apámmal a motocross-ról. Az alapoktól kezdtük és mindent felépítettünk. Elkészítettük a forgatókönyvet, megkaptuk az anyagi eszközöket és felvettük a szereplőket. Ez már kőkemény üzlet, de csodálatos tapasztalat volt és nagyszerű tanulási lehetőség.
Riporter: Zac, te élveznéd ezt?
Zac:
Igen, szeretném. Nekem csak nemrégóta van alkalmam nagyszerű rendezőkkel dolgozni és még tanulásban vagyok; de úgy gondolom egy nap nagyszerű lenne.

Forrás: Zac Efron News.

Nincsenek megjegyzések: