2008. okt. 15.

Zac rajongói kérdésekre válaszol

A címből azt hiszem, mindenkinek ki derül, miről szól majd eme bejegyzés. A videó mézetele után, olvassatok tovább!



Bonyolultabbak a HSM 3 táncai, mint az első két rész béliek?

Zac:
Igen, ezek kifejezetten a legbonyolultabb táncok, amiket valaha a HSM-ben láttatok.

A való életben olyan vagy, mint Troy?

Zac:
Úgy gondolom, hogy a középiskolás tapasztalatom egyszerűbb, mint Troy-é, de pont olyan király volt, mint neki.

Számítottál rá, hogy a HSM ilyen naggyá válik és te 19 évesen ilyen híres leszel?

Zac:
Nem, fogalmunk sem volt róla (el sem tudtuk képzelni), de úgy gondolom ez is oka annak, hogy végül ilyen sikeres lett.

Ha nem forgattok, együtt töltik a szereplők a szabadidejüket?

Zac:
Igen, így teszünk. Törekszünk rá, mindenki nagyon elfoglalt, de ha nyílik rá alkalom, mindig csinálunk valamit együtt.

Mik a kedvenc momentumaid, mindhárom filmet tekintve?

Zac:
Ez kemény. Lehetetlen meghatározni, választani, mert olyan sok szép pillantunk volt a forgatáson, ha pedig nem forgattunk, akkor együtt keltünk útra Salt Lake City-ben.

Ha valamelyik másik karaktert játszhatnád a HSM-ben, melyik lenne az?

Zac:
Sharpay.

Melyik három dolgot vinnéd magaddal egy lakatlan szigetre?

Zac:
Amit feltétlen magammal kellene vigyek, az az iPod-om, Campell's paradicsomleves és a vadonatúj Air Force One.

Mit tervezel a 21. születésnapodra?

Zac:
Még nem tudom. Itt vagyok és nem tudom mi lesz pár napon belül. Nincs időm arra, hogy leüljek és tervezgessek. Biztos vagyok benne, hogy szűk baráti körben és a családdal fogok ünnepelni.

Számodra mi minden idők kedvenc filmje?

Zac:
Ez hetente változik, de pillanatnyilag az „On The Waterfront”(A rakparton) című film Marlon Brando-val.

Ha egyetlen napra állat lehetnél, mi szeretnél lenni?

Zac:
Biztosan madár lennék, vagy hasonló, hogy repülhessek, mert szívesen lennék úton.

Tudjuk persze, hogy Zachary nagyon gyakorlatias választ adott a 7. kérdésre, de sebaj, mi odagondoljuk magunk is a legeslegelső dolgot...vagyis inkább teremtményt.:)
De az hogy Sharpay - nagyon okos válasz,plusz pont! ;)

Fordította: Fant.
Forrás: Zac Efron News.

***

Vanessával is készült természetesen ilyen videó, amiben kérdezik őt arról, hogy hogyan változott meg Gabriella, újdonság-e a HSM3 a rajongóknak, és jelentette-e különbséget az, hogy ez a film a moziba készült. Továbbá például azt a kérdést is megkapja Baby V, hogy mindenkivel barátok-e a forgatáson, amire természetesen egy magabiztos igen a válasza, hiszen nagyon közel kerültek egymáshoz, és nagyon jól szórakoznak együtt. :) Az Ő videójáért kattoljatok IDE!

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

igen, ezt az infórmációt én is megtaláltam és én is felraktam, bár a szöveget lefórdítani nem sikerűlt : ) Egyébként Vanessa videója is nagyon érdekes, de amennyit értettem, az Ash és Corbin hasonló videó is érdekesek! Én szívesen néztem őket ( :
Am. Ditta azért legyen csak ám egód =) Az tény, hogy ZaNessa az összekovácsoló, de akkor is, ha te nem lennél akkor az oldal sem és mi sem lennénk itt, szóval érte..xD xP

Andi írta...

Nagyon igazad van dani azzal az "összekovácsolós" résszel!

Névtelen írta...

Megnéztem Zacet, Jay Leno Tonight Show-jában. Már a ZA-n megtalálható. Mutattak benne egy pici részt Zac egész korai "művéből", nevezetesen egy gyermekkorából való színházi szerepéből. Édesaranyostündéripofa VOLT MÁR AKKOR IS!
Mozdulataiban már akkor fellelhetőek voltak a ma már jól ismert, egyedi jegyei. ÚÚgy tudja rázni a rongyot...

Nekem úgy tűnt kicsit feszengett a show alatt, nem értette miért nem nevetnek az ő poénjain, amikor ő annyira jót nevet saját magán. Sajnos mindent nem értettem, remélem az illetékes szakértők hamar megoldják ezt a problémát is.

Ezen felbuzdulva (mármint Zacen) gyorsan megnéztem V énekét is melyet annak idején a Grinchnek énekelt. Angyali a hangja és imádni való pici lány volt.

Névtelen írta...

Én is láttam a Jay Lenot-t, rá kellett döbbennnem, hogy Zacet sosem hallottam ilyen fiatalon énekelni:) Aranyos:P

Nah most ha azt mondanám, hogy "szakértő", az egósan hangzana. Szóval most, hogy bepótoltam elmaradásaimat, bejelentem, hogy csináltam két dalszövegfordot, amit a kellő vidifordmennyiség után begépelek:))
És a vidifordok url listája nálam fél oldalra rúg, és ebben speciel nem szerepelnek a Tonight Showk.

Fant, ha tudnál segíteni, azt nagyon megköszönném, szóval ha találsz vmit németül, szólj légyszi:)

Névtelen írta...

Sziasztok! Csak az alkalomra vártam LL :) Íme a németre fordított videók listája:

A Radió 1 interjúja (Z, V, Corbin): (ebbe bele is fogtam már)

http://www.youtube.com/watch?v=XWjObmyZIVM&eurl=

A Daily 10 interjúja:

http://www.youtube.com/watch?v=KHbSso10ZQY&eurl=

Extra interjú:

http://www.youtube.com/watch?v=WG83RrUn-dA&eurl=

Talking Pictures videó:

http://www.youtube.com/watch?v=pYRSUudCeyo&eurl=

Access hollywood - Zac, Corbin

Szóval ezek vannak meg németül is, ezek közül bármelyiket (akár mindet is) szívesen vállalom. Ha valamelyiket szertnéd, jelezd csak LL, megegyezünk :)

Fant

Névtelen írta...

Köszönöm szépen Fant, az Access Hollywoodal én már megvagyok, a többi köszül bármelyiket csinálhatod, nekem úgyis marad egy vagonxP
Köszi még egyszer:)

Névtelen írta...

Oké LL, akkor az Access Hollywood kivételével mindet vállalom. Ezekkel el is leszek egy darabig :)

Fant

Névtelen írta...

Köszi még egyszer, hogy kihúzol ebből a lavinából....:PPP

Ditta, most küldök egy adagot:)

Névtelen írta...

Fant!:)
Az extrás vidinél...ha még nem kzdted el...sztem hagyd ki az elejéről V és Ashley nyilatkozatait, mert én már azt teljesen megcsináltam...bár csak pár mondtaról van szó...

Névtelen írta...

Még nem kezdtem el LL, azt holnapra hagyom, a Daily 10-es videót fordítottam le - szerintem kifejezetten jópofa kis interjú :)
Ez landolt is a postaládádban, Ditta :)

Te, LL, ne vedd követelőzésnek, csak érdeklődöm, hogy Scream dalszöveg fordítást nem tervezel esetleg? :)

Fant

Andi írta...

A Scream dalszövege engem is "izgat"....!