2008. okt. 16.

Radio Free interjú Vanessával

A Radio Free nemcsak Corbin-nal és Zac-kel készített interjút, hanem Vanessával is leültek beszélgetni. Egyelőre nincs megjelentetve az összes kérdés-válasz, csupáncsak kettő, de azok mostmár legalább itt is elolvashatók!:)

Kérdés: Visszanézve az egész sorozatra, melyik a kedvenc emléked, pillanatod és/vagy dalod?
Vanessa:
Ez annyira nehéz. Három filmet csináltunk. Meg kell értened, ez életünk három éve volt, a legcsodálatosabb időszakunk. Annyira sok mindent csináltunk együtt, annyira sok mindenen keresztül, és annyi emlékünk van, amennyi majdnem lehetetlen. Egy igazán nagyszerű dolog számomra a "We're All in This Together" volt. Mert ez volt az, amikor a varázslatunk bejött a képbe, és ezé a családdá váltunk, tudod? Ez csak egy olyan pillanat volt, ami igazán különleges és igazán mágikus volt. És emlékszem, hogy Monique és én tényleg sírtunk...És ez egy igazán nagyszerú pillanat volt nekem.

Kérdés: Saját középiskolai tapasztalatod hasoníltott bárhogy is Gabriellájéra?
Vanessa:
Igazi magántanuló voltam, otthon tanultam, szóval soha nem jártam igazi középsikolába. De ez csak egy másik ok arra, miért jelent annyit számomra a High School Musical. Először mentem a bálomra, de ez annyival jobb volt, tudod? Olyan bálom volt, amit minden lány kíván. És megkaptam a kalapot a fejemre, és a talárt az igazi első alkalmamra és azokkal az emberekkel diplomáztam, akiket nagyon szeretek -- tudod, a szerposztásesal, akik közül néhányan a legközelebbi barátaim lettek. Szóval ez annyira mókás volt.

A mellékelt kép még október 13-án készült, amikor is Baby V Los Angeles-ben egy "titkos" fotózás szünetében szaladgált. Mindössze plusz 3 képet ITT nézhettek meg róla!:)

Forrás: Miss Vanessa.

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sziasztoook!:) A candidekről jut eszembe... Nemtudjátok miért volt Vanessa még hónapokkal ezelőtt abba a zenei stúdióba? Nemtudom pontosan melyik hónapba volt... Azthiszem még júliusba valamikor...

Egyébként bocsi, amiért nem írtam kommenteket csak nem volt annyi időm... Annak is örültem, hogy a hosszabb vikkeket egyáltalán eltudtam olvasni...:S:( De természetesen jártam fel minden nap!:)
Puszi!

Névtelen írta...

Valaki le tudná fordítani Zac Jay Leno-s interjúját? Elég sok szó esik Vanessáról. Nagyon megköszönnék mindannyian.

Névtelen írta...

Számomra ebből az interjúból az tetszett a legjobban, hogy Vanessának a We're All in This Together című szám egyfajta összehozást hozott számukra! Ezt egyébként el is hiszem, mert mint látjuk a HSM3-ban is visszatér valószínűleg ez egyfajta visszaemlékezés lehetett Vanessa-nak, ami neki biztos extrán jó volt! =)

Névtelen írta...

így a rohangálásról,4. lettem ma futóversenyen amire úgy mentemm el hogy engem nem iis érdekelt de azért velem volt Vanessa mert pont a futás előtt a Walk Away-t hallgattam és egész futás közben azzt énekeltem.:D

Névtelen írta...

Gratula Dorka, mindjárt kaptok Walk Awayt:P Te futás közben tudsz énekelni? Elismerésem:)

Névtelen írta...

hát úgy kb énekeltem, egyébként köszi.

Névtelen írta...

Hello!Nem tudom láttátok e már de találtam mégegy jelenetet a filmből.Ez is a francia mozikból van mint a can i have this dance.
puszi mindenkinek
-lola992-
http://www.youtube.com/watch?v=9XfpAmqu6tw