2009. ápr. 20.

1200: Mégiscsak van ZV képünk!

...Közben a High School Musical pár Zac Efron és Vanessa Hudgens - szintén összeillő fehér szerelésben - szerelmesnek tűnt, mint mindig. Legalább még mindig nem csókolóznak a 'bikeshed' mögött eldugott helyeken.

Őszintén nincs ötletem, mit jelenthet az idézőjeles angol szavam, szóval szívesen várok, bármilyen segítséget. És bocsánat idétlenségemért, bár tudom, talán mindenki jobban örül annak az egy szem képnek, amit mégiscsak kaptunk Zanessáról a Coachella fesztiválról.

Tényleg kiengesztelődtem azzal, hogy erről az alkalomról nincs, de a meccsről vannak képek. Emellett viszont elképzelhetetlennek találtam, hogy ne fényképezték volna le Őket, hiszen megannyi híresség megjelent a három nap alatt a helyszínen, és szinte senki nem menekült meg a kamerák elől.

Ez egyszer Ők sem tudtak. De a legrosszabb az, hogy ennek még halványan örülök is. Csak nézzetek rájuk, hát nem helyesek. És "nézzetek" rám, hát nem vagyok rémes?! :)

Credit: Zefron Forum.

Egy iciripicirivel KÉSŐBB: A fényképészek természetesen úgy vannak vele, egyetlen egy árva képet készíteni róluk nagy hiba lenne, úgyhogy el is kezdtek szállingózni szép lassan méghozzá a zárónapról, vasárnap délutánról, a Utah-LA kosármeccs előttről, mert Zanessának nem volt elég egy nap! ;)


*YeahYeahYeahs!?* :)

Még néhány képért kattintsatok IDE!

EDIT: Ezer köszönet jár egyik Névtelenünknek, aki megoldotta az ismeretlen kifejezés rejtélyét. :)

12 megjegyzés:

Fant írta...

Nyugalom Ditta :) Vívódásod teljesen érthető és helyénvaló :) Valóban érdekes dolog, hogy nem készült róluk fotó, illetve készült oké, de az az egy, nos ez most így jött össze. Egész nyugodtan örülhetünk ennek, legalább zavartalanul nézelődhettek, szerintem ez minket is elégedettséggel kell eltöltsön, hiszen ez nekik jó.
A másnapi képözön pedig bőséges kárpótlás :)

Az angol szó jelentésére pedig majdcsak fény derül :)

Gratulálok az 1200 bejegyzéshez!! Éppen tegnap számolgattam, erre tessék mára már meg is van - szédítő a tempó :)

Fant írta...

Na akkor mégiscsak összejöhetett az a koncert pótlás - YeahYeahYeahs :)))

xdittax írta...

Össze. Akkorát mosolyogtam. Össze jött majdnem minden. Zanessát tekintve, talán ők kevésbé örülnek a fényképezésnek, de végül is tudhatták, hogy lesz ott bőven objektív meg vaku:), szóval talán nem haragszanak meg érte, ha nekünk tetszenek a képek. :$

Annak pedig szintén jókedvem lett, hogy jóval hamarabb meg tudott lenni az újabb százas, mint az előző esetben, köszönöm Fant. :)

Szép jó éjszakát: Ditta×××

Fant írta...

Szerintem úgy voltak vele, hogy legyen egy jó napjuk a paparazziknak is, meghát a meccsen kiszúrták őket, onnantól pedig nem volt mese :) Valószínűleg nem haragszanak meg érte, néha kell ilyen is, tudják ők is biztosan :)

Jó éjszakát!

Andi írta...

Gratula az 1200.-hoz Ditta :))

jó éjt!

Névtelen írta...

bikeshed azt jelenti, hogy biciklitároló :)
Olyan vicces kifejezés, hogy nem csókolóznak a pajtában :) vagyis eldugott helyeken

xdittax írta...

Oh, köszönöm Kedves Névtelen, hogy segítettél. Örök hála! :)

És Andi, Neked is köszönöm, nagyon!

Egyébként közben rájöttem, mivel tehetem rendbe a lelkiismeretemet... végül is ha vasárnap készültek Róluk képek, szombaton legalább nem, nem? :)

Szép napot: Dittus

Névtelen írta...

Gratulálok az 1200-hoz!!:)

Szerintem ez annyira még nem zavarta őket, a képek mennyiségéből ítélve.

Névtelen írta...

szívesen :)

Fant írta...

Abszolút igazad van Ditta :)) Mindkét oldal jól járt, Te pedig megnyugodhatsz :))

Mondtam én, hogy fény derül a szó jelentésére, köszönjük Névtelen :)

Igen LL, szerintem egy ilyen nyilvános rendezvényen kevésbé zavarja őket a fotózás, a tömegben pár fotós szinte fel sem tűnik nekik már, a szokásos dolgokhoz képest legalábbis.

b írta...

Azért az is más, hogy loholnak a nyomukban, vagy épp az arra járó lefotózza 1x.
Mi volt szombaton??

(f.é.) írta...

Helló!

Szóval van képünk hozz!!!!:))
Nagyszerű,és titkon várt is volt.:)
Kicsim! Szerintem is rémes vagy!:))
Rémesen Édes!!:))

És ismét egy mesés szám,amihez gratulálok neked,és mindenkinek!:))