2009. ápr. 29.

Caras: júniusi covergirl

Ez a fotózás számon volt tartva, mióta kiderült, hogy Vanessa Hudgens és Zac Efron év eleji brazil villámvakációját "hivatali" okból is tették.

Míg a 20 éves énekes/színésznő és kedvese Brazíliában tartózkodott, Nessával interjút készített a Caras magazin, amit az elkészült fotósorozattal mixelve a júniusi címlapsztorinak szántak.

Sajnos saját vélemény szerint a képeken való utómunkát néhol alaposan elszúrták, a legtöbb fotón, amelyeken Vanessa újra megmutatná természetese báját, túlretusálták, túlbarnították, vagy inkább narancsosították?!

Pedig V az egzotikus környezetben is ultracsinosan fest, és alapvetően a képek maguk komplett is nagyon jók lennének. Ilyenkor kell utálni ezt a fránya digitalizált kort...


Természetesen azért a tüneményes képekhez teljes interjúanyag is tartozik, ám mindez portugálul lett benne foglaltatva az újságba, szóval kicsit koppanhatunk. De JJJ máris közölt három kérdést, három választ a beszélgetésből, úgyhogy örülhetünk! :)

Arról, hogy csinálna-e egy másik musicalt a jövőben: “Kétségkívül. De jelenleg valami sokkal értettebbet akarok tenni, talán sokkolni a rajongókat. Csak 20 éves vagyok és nem játszhatok örökké egy középiskolás diákot. Másfajta kihívásokat akarok.

Következő albumáról és zenei hátteréről: “Celine Dion miatt kezdtem el énekelni. Nem tudtam abbahagyni dalainak éneklését, úgyhogy énekesnő lettem. Szintén imádom Christina Aguilera-t és hallgattam az albumát, a Stripped-et. Azt gondoltam: ‘Ő ez az őrült ember’, de szerettem a hangját. Föl akarom fedezni a stílusomat és amikor az emberek meghallják, azt akarom, hogy tudják, én vagyok az. A következő lemezre tapasztalataimon(élményeimen) alapuló dalok írását tervezem.

Arról, hogy mit szeret Brazíliában:
“[Brazília] hihetetlen. A víz tiszta és szép. Nincs olyan hideg, mint Los Angeles-ben (januárban). Az előnyömre használom ezeket az utakat, úgyhogy pihenhetek és megtalálhatom a békét. Ez jó, mert így felfrissülve térek haza. Az Államokban még mindig egy kicsit hideg van és én imádom a meleget. Szeretek mezítláb sétálni és kapcsolatot teremteni a természettel itt, de nem szeretem a hangyákat.”

A magazin szkennjeit IDE kattintva érthetitek el, míg a készült fotókat ITT tudjátok megnézni.

EDIT: Amint megjelent az interneten a magazin anyaga, máris fölpakolták a kulisszák mögötti videót is, melyben Vanessa, aki annyira gyönyörű természetesen, beszél a High School Musical-ről, arról, hogy a három rész hogyan nőtt egyre-egyre nagyobbá(a második kicsivel hosszabb lehetett, a harmadik pedig egyenesen a nagyképernyőre készült), és ez mennyire hihetetlen és hálás, arról, hogy mennyi minden fog vele maradni örökre életének ebből a három évéből, hogy az egész élmény mennyire hihetetlen, hogy mennyire felnőtt és hogy milyen jól érezte magát.

Elmondja, hogy ő csak egy normális emberke, aki azt csinálhatja, amit szeret, szóval nagyon szerencsés és jó móka.

Brazíliát annyira gyönyörűnek találja, igaz nem látott még túl sokat belőle, de ott a szigeten nagyon jól érzi magát, az emberek nagyon édesek, mindenki annyira kedves.

Majd mikor gondolom arról kérdezik, melyik az ő sportja, megkérdezi: a shopping egy sport?


A videóért köszönet jár Fantnak! ;)

9 megjegyzés:

Fant írta...

Teljesen egyet kell értsek veled Ditta. Szóval azért hihetetlen, hogy egy ilyen gyönyörű lányról készült képeket, hogy lehet ennyire elszúrni az utómunkával. Az a vicc, hogy ennél a lesifotók jobbak néha, komolyan...
Ha nem csinálnak a képekkel semmi, hagyják úgy, ahogy van, utómunka nélkül, sokkal jobban jártunk volna... Nem hiszem, hogy ez a fotós kap még egyszer ilyen lehetőséget.

De: szerencsére ITT a fotózáson készült videó, ami azért kárpótlás bőven :)

Természetesen V gyönyörű, mint mindíg és van néhány kevésbé elbaltázott kép is :)

A következő albuma: nagyon tetszik nekem a terv, írjon csak saját dalokat, csak nyugodtan, idő van.

És szóval sokkolni akar bennünket? :) Helyes - a Sucker Punch megfelelőnek tűnik a sokkolásra.

dorka írta...

én se szeretem a hangyákat :S

Fant írta...

Hogy a shopping sport-e? :) Azon a szinten, amin ő űzi ezt a tevékenységet, már nyugodtan lehet sportnak nevezni szerintem :)

;o) írta...

Azt hiszem ilyen hajmeresztően borzalmas melóval már találkoztunk nem is olyan régen.
Emlékeztek még arra a bizonyos kosármeccsen készült közös fotójukról, amin Z úgy nézett ki, mint egy viaszbábú?

Brazília csodálatos....és V is.

xdittax írta...

Zanessa az OK-banHuh...rémálom...

;o) írta...

ja ja. Ez az. A technika világában élek és dolgozom, de ezt a vackot (is) úgy dobnám a kukába ahogy van.
Borzalom, hogy mit műveltek velük.

Fant írta...

Jajj! Egek, komolyan, össze kellene ismertetni a brazil fotóst, az Ok fotósával - hát lenne miről dumálniuk.
De én nem értem egyiket sem, hogy kerülhettek kiadásra végül ezek a képek? Egyszerűen láthatóan nem jók, és akkor még finom voltam.
Pedig róluk rossz képet készíteni alapvetően művészet.
Komolyan, a telefonommal különb képet csinálok...

Névtelen írta...

Egyet kell értenem veletek, némelyik kép borzalmasan el lett csúfítva. Elég lett volna egy jó minőségű videó, és abból egy hozzáértő ember csinálhatott volna képeket.
Vanessa lesifotói között tényleg vannak nagyon jók, valamelyik sokkal jobban tetszett nekem, mint pl az Ecko beállított képei.
Nem értem, minek nyúlnak egyáltalán Photoshoppal a képekhez - azon kívül, hogy beállítják a hátteret. Elvileg az tudja jól használni ezt a programot, akinek a munkáján nem látszik, hogy Photoshoppal hozzányúlt:)

Fant írta...

Egyébként tényleg érdekes, hogy miközben szidjuk a paparazzikat (nyilván teljes joggal) tény és való, hogy eszméletlen képeket tudnak készíteni néha, helyenként nemcsak az ilyen kevéssé sikerült sorozatokat pipálják le, hanem versenyre kelnek a jókkal is.
Hogy egyáltalán minek nyúlnak bele a képekbe Photoshoppal az előtt értetlenül állok én is, egyértelműen teljesen felesleges.
De ez a fotós most akkor Photoshop kezelésből elégtelen :)