2009. ápr. 24.

Kyle and Jackie O Show

Zac Efron március elején utazott Ausztráliába, március végén megjelentek azok a hírek, mely szerint Zac számára nem lesz Footloose, és amiket pár napon belül megerősítettek, majd a következő ausztrál Kyle and Jackie O Show beszélgetése április elején került napvilágra.



K: Szia Zac, hogy vagy?
J: Jól nézel ki, mint mindig!
K: Mióta legutóbb találkoztunk.
Z: Köszi.
J: Jól érzed magad?
Z: Nagyszerűen.
K: Nagyon tetszett ez a film, vicces voltál benne.
Z: Köszönöm.
K: Jók voltak az időzítések.
J: Milyen meglepő!
K: Számomra kellemes meglepetés volt téged a saját vígjátékodban látni, amit te mutatsz be a közönségnek.
Z: Köszönöm. A többiek elképesztő támogatást nyújtottak, és ez az egész nem csak az én vállamon nyugszik, nagyon sok tehetség állt mellettem.
K: Alapvetően az történik a filmben, hogy Matthew Perry újraélheti az életét, és megint 17 éves lesz.
J: Bárcsak mindenki megtehetné ezt!
K: De akkor te és Matthew nem szerepeltek közös jelenetben, ugye?
Z: Nem, hiszen ugyanazt a karaktert játsszuk. De attól még ez jó móka, így is sokat dolgoztunk együtt, ő nagyon kedves. És mikor a 37 éves férfi visszamegy a gimnáziumba, teljesen más környezetbe kerül.
J: Előnyére válik, hogy 37 éves volt?
Z: Igen, mert teljes mértékben átélte a köztes éveket.
J: Mindenképp teljes mértékben tapasztalta meg. Amikor ennyi idős voltam, ami ezer éve volt, volt egy hasonló film.
K: A Segítség, felnőttem!.(Big) Ez annak az ellentéte.
Z: Szóval ez a Small.
K: Igazából még mindig fiatal vagy, még nincs elég tapasztalatod, hogy visszafordítsd az időt. De van valami, amit megbántál, és kiküszöbölnél?
Z: Őszintén szólva elégedett vagyok a dolgok alakulásával.
J: Vagy inkább nem lennél híres…
Z: Ha visszamehetnék, elrontanám az egészet. Igazából kis dolgokon változtatnék. Nem félnék beszélgetni a lányokkal, jobban vizsgáztam volna.
J: Milyen tanuló voltál? Jó jegyeid voltak, vagy inkább a művészetek érdekeltek?
Z: Nem, komolyan vettem a sulit. Tanultam, nem lógtam állandóan. Jó jegyeim voltak.
K: Az az élet nagyon különbözött a mostanitól.
Z: Igen.
J: Valahol azt hallottam, hogy ez után a film után egy színdarabban megszabadulsz a ruháidtól.
Z: Nem. Szerintem az egy pletyka volt, miszerint szerepelni fogok az Equus-ban.
J: Igen, tényleg. És igaz?
Z: Nem, csak pletyka volt.
J: Az szerepelt benne, aki Harry Pottert játszotta.
Z: Igen, Daniel.
J: A fiatalság számára most ez népszerű? A Broadway-n szerepelni?
Z: Szerintem mindenképp az út része.
J: Amit nem ismerünk, de biztosan így van.


K: Láttuk az Oscar Gálát, ahol felléptél. Milyen volt ez számodra, nagyon izgultál?
Z: Sosem izgultam még annyira egész életemben, de nagyszerű emberek vettek körül. Először megkérdeztem, hogy van-e bármilyen mód arra, hogy díjat adjak át a gálán – de úgy gondoltam, semmiképp sem sikerülhet – persze nemet mondtak, de aztán megkérdezték, hogy fellépnék-e. Először meg akartam gondolni, de mikor azt mondták, hogy Hugh Jackman is benne van, rögtön beleegyeztem.
J: Sok időt töltöttetek együtt a színfalak mögött, Hugh ideges volt?
Z: Tudod, ő hihetetlen, mindig tud koncentrálni. Szerettem volna többet beszélgetni vele, később biztosan fogok.
J: És ő nagyon magas, ugye?
Z: Igen, 190 cm körül van.
J: És jó alkatú is.
Z: Igen, őrületes volt, mindenkinél egy fejjel magasabb volt a teremben. És sokkal koordináltabb, jobban énekel és táncol…az ember nem akarja elhinni.
J: Igen, azt sem, amikor teljesen elesettnek tetteti magát, aztán belekezd egy jazz számba.
Z: Pontosan.
J: De épp ezért szeretik.
Z: Igen.
K: És mi a helyzet a Gumilábbal? Nem fogsz szerepelni benne, az egész csak pletyka volt?
Z: Pillanatnyilag még készül a film, tart a folyamat, dolgoznak a forgatókönyvön, még semmi sem végleges.
K: Tehát azt várod, hogy befejezzék?
Z: Igen, várjuk a forgatókönyvet.
J: De ez csak egy remake, miért dolgoznak ilyen sokáig?
K: Lehet, hogy másképp akarják csinálni.
Z: Az hiba, ha egy remake túlságosan hasonlít az eredetire…nagyon sok csapda van, lehet, hogy túlságosan különbözik.
J: Például ugyanazt a farmert hordják.
Z: Pontosan. Ha ugyanazok a jelmezek, az sosem működik. De szerintem hatalmas kihívás, hogy átalakítsuk a zenét, úgy, hogy megállja a helyét. Ahogy az is, hogy modernné tegyük, szerintem a mai világban nehéz elhinni, hogy egy városban tilos táncolni, túlzásnak tűnik. Az a kulcs, hogy a film üzenetét kell megtalálni.
K: Nagyon sokat kell dolgoznod egyszerre, mennyi szabadidőd van?
Z: Mostanában volt szabadidőm, a Megint 17-et tavaly januárban kezdtem, és hat hónapon keresztül azon, a Me and Orson Welles-en és a High School Musical-en dolgoztam, gyakorlatilag szünet nélkül, az őrület volt. De azóta sajtószerepléseim vannak néha, egyébként élem az életem.
J: Néha-néha látunk felbukkanni, tudjuk, hogy jól érzed magad.
Z: Így van, élvezem.
J: Mostanában kezdődött el ez a Twitter-es őrület, nem tudok sokat róla.
Z: Én sem.
J: Olyan, mint valami betegség.
K: Szerintem is.
Z: Nem tudom elképzelni, hogy kiadjam azon keresztül az életemet.
J: Minden rendben van a kapcsolataid körül?
Z: Igen, minden rendben.

Fordította: LinkLuvor.

8 megjegyzés:

Fant írta...

Ez egy jó interjú volt, köszi a fordot LL!
Jackman tényleg szédületes, Z sokat tanulhat tőle, és láthatóan szeretne is, remélem egyszer összefutnak és hosszabban beszélgethetnek.

A Footlose körül óriási volt már ekkor Zac bizonytalansága és ezek szerint a forgatókönyvírók nem győzték meg arról, hogy sikerült új kontextusba helyezniük a sztorit, megtalálva a lényegét.
Azért én kíváncsi leszek, mi sül ki belőle.

;o) írta...

Jó, de mostmár aludjunk ;o)

Fant írta...

Én már félig azt is teszem :)

Úgyhogy jó éjt Mindenkinek!

Névtelen írta...

Lécci LL ha lesz egy kis időd próbáld meg ezt lefordítani! nagyon érdekesnek tűnik

http://www.youtube.com/watch?v=iGK-PWOwiho

Névtelen írta...

Szívesen:)

Meglátjuk, jól döntött-e. Egy rosszul elsült zenés film biztos nem tenne jót a karrierének, de lehet, hogy úgy gondolta, neki átlagos sem fér bele.

Névtelen - mentve, folyamatban.

b írta...

Érdekes interjú, jól "értem", hogy szegényt a hsm-ről és Z-ről kérdezik szinte?

Névtelen írta...

Nem, egyáltalán nem, pont az új szerepeiről kérdezik:))

b írta...

Akkor jó :)