2009. ápr. 26.

Érezd a kitörő dalt!

Lassan már kezdtünk kiesni a HSM3-ból, hiszen kevesebb iromány foglalkozik már vele - igaz, hozzánk csak nemrég jutott el DVD formátumban -, gondoljunk csak néhány hétig szünetelő vasárnap esti meséinkre - ami egyébként ma tér vissza, és én mondom, nem lesz csalódás, hihetetlen, egyszerűen imádnivaló mit hozott már megint össze ez a pasas...!;).

De ennek első sorban az az oka, hogy új film nagybani promótálása zajlik. Ennek ellenére, bár ma is tartottak egy "17 Again" premiert, kicsit visszautazunk a NKF világába, és először nevetünk, utána pedig sírunk egy jót. Aztán pedig újra rátelepedünk varázsszőnyegünkre! Kalandra fel! :)



Zac: Érezd a kitörő dalt!

Matt: Bevettek, játszom a darabban!
Justin: Jól vagy?
Matt: Persze.

Alyson Reed: A tavaszi musical…
Corbin: Bocsánat!

Ashley: Gyerünk, színpadra!

Chris: Van valami, amit már vagy egy éve meg akarok kérdezni, de nagyon féltem, a múltkor el is ájultam…

Vanessa: Nézd, milyen édes vagy!
Zac: Ez nem én vagyok.
Vanessa: Jó kép. Kabala!

Lucas: Bravo, nagyon jók voltatok.

Zac: …ahol úgy mutatkozzunk be, ahogy mi választjuk. Ahol egy kosaras tud creme brulee-t készíteni.

Zac: Még sosem táncoltam. És a helikopterem érkezik, hogy felszedjen. Jössz?
Vanessa: Örömmel. Mr Bond.

Ryne: Gyerünk, fiúk!
Corbin: Utálom a vizet!

Fordította: LinkLuvor.

10 megjegyzés:

;o) írta...

Nagyon tuti lehetett! Csoda, hogy ilyen jó kis filmet hoztak össze, ha ilyen jó a hangulat a forgatáson?
És akkor, ha jól értettem ez már a dvd-n rajta van. Van esetleg több is? Vegyem meg, ha kíváncsi vagyok rá, mi?

(f.é.) írta...

hEY ;O),az anyagi támogatásod megvonása sosem merült fel bennem!:)
Kíváncsi vagy még?:))

;o) írta...

Halihó f.é!
Hogy kíváncsi vagyok-e?
Naná, mint az állat ;o) - apró problémám azért van. Itt ez a recesszió és én fogtechnikusnak próbálok állni. Tudod, mi van? Gyűjtök, mint a hangyák, ha hagynák....

(f.é.) írta...

Szóval a fogadhoz vered a garast?:))
No nem gáz,legfeljebb nem leszel annyira kíváncsi!:))

;o) írta...

Próbálnám, de olyan szépek...na meg félek, hogy a fogorvos még drágább lesz ;o)
Így marad gyengeségem egyik összetevője - a kíváncsiság- és beruházok egy ilyen csoda dvd-re, támogatom a Disneyt, nehogy a recessziót ő is megérezze :D

No azért nagy baj nincs!
És akkor ezt is kitárgyaltuk, nemde?

Andi írta...

Húúú én éreztem azt a kitörést és nagyon jól esett, köszi LL :))

Fant írta...

Nagyon jó, köszi LL :) Nekem legjobban a helikopteres poén tetszik :) Nameg mikor Z leesik a keringő közben a nem is tudom miről, emelvényről :)

b írta...

Nekem a leesésen kívül az tetszik, amikor Z levegőt nem bír venni a nevetéstől :)

Névtelen írta...

Nagyon szívesen:))

Egyszavas vélemény: hilariousxD

Fant írta...

Nekem még a színháztermes jelenetek is tetszenek :)

;o) - alapvetően, nos, igen, vedd meg :) De különben megéri az árát hidd el, jó befektetés, noha azért némi egészen kicsi elégedetlenséget hagy az emberben, mert tartalmazhatna egy kicsivel több extrát is. De megéri megvenni azt kell mondjam, pedig én sem vagyok egy két kézzel szóró típus :)