2009. ápr. 20.

"Jedi akartam lenni!"

Az amcsi Tv Guide még a "17 Again" megjelenése előtt foglalkozott a filmmel, LinkLuvor pedig annak lefordításával. ;)

"Mi lenne, ha megismételhetnéd a középiskolát, hogy mindent kijavíthass? Jövő hét péntektől Zac Efron és Matthew Perry ezt fogják tenni a Megint 17-ben. Randi Williams kideríti, hogyan használták ki ezt a második lehetőséget. Mesélj a karakteredről!
Matthew Perry: Egy Mike nevű férfit játszom, akinek nem kedvezett az élet, boldogtalan, rossz döntéseket hozott.

Zac Efron játssza Metthew karakterének 17 éves változatát, a gimnazista kosarast, aki mindenben sikeres. Nagyon hasonlít az igazi Zac-hez? Nos, az, hogy középiskolás tinédzsert játszott, számára nem tartozott a film legnagyobb pozitívumai közé.
Zac Efron: Mindenkinek azt mondtam, egy álmom vált valóra. Jedi akartam lenni, mióta az eszemet tudom.
Thomas Lennon: Nagyon sokat próbáltuk azt a jelenetet.
Zac Efron: Kezdetben csak ötlet volt, de mikor beszélgettünk róla, Tomnak megtetszett, és véghez akarta vinni.

Thomas Lennon játssza Zac milliomos legjobb barátját, Ned-et, aki pénzét és sajátos beszédstílusát használva ragadja meg gimnazista szerelmének figyelmét. Mi volt a legjobb beszólás, amit eddig mondtál vagy kaptál?
Thomas Lennon:
Vannak-e ír felmenőim. Az tényleg jó volt. De igazából nem működnek.
Zac Efron: Meglepődne szerintem.

A Megint 17 április 17-én kerül a mozikba."

Fordította: LinkLuvor.

8 megjegyzés:

Fant írta...

Hm, legalább most kicsit képbe kerültem TL karakterét illetően. Érdekes lesz ez - na és Z, mint jedi, hát igen, mindenben meglátja a pozitívumot :)

A számokra figyelünk ám közben, Ditta ;)

xdittax írta...

Istenem, Te tényleg mindig tudod követni...!:) Hát akkor tessék ×P

Fant írta...

Mert érdemes követni :) Köszi, ahogy az eddigi 1199-et is :))

xdittax írta...

Én köszönöm Nektek! Inkább azt kellene számolgatnotok, mennyit tesztek hozzá Ti! Bámulatosok vagytok, és ezért nagyon hálás vagyok! :)

Jó éjt: Ditta×××

Fant írta...

Azzal igazán nem kell foglalkoznod, természetes a segítség :)

Névtelen írta...

Ez most zárójeles megjegyzés, de azt olvastam, Tom majdnem kisajátította a filmet...de a hangsúly a majdnemen van. Úgyhogy sztem vagy ő, vagy Z lesz a legviccesebb a 17-ben:))

Fant írta...

El is tudom képzelni LL, azok alapján, hogy lazán mekkora poént bemondott a plakátos interjúban :)
De különben, ez csak erősítheti Z-t, mert megmutathatja, hogy ő is nagyon tud és nem lehet csak úgy elnyomni őt.
Erre tudnék egy Sötét párhuzamot ;))

Névtelen írta...

Értem a párhuzamos célzást, meglátjuk, itt mennyire lesz érvényes.