2009. ápr. 19.

Szerelem a pálya szélén

Természetesen még mindig nagy kosárlabda fanok. Természetesen még mindig szeretik együtt nézni a meccseket. Főleg ha a Utah Jazz és a Los Angeles Lakers játszik. Jelenleg utóbbi áll nyerésre. Az én szívem pedig szintén szó szerint áll. :)

Ahh, le kell feküdnöm, mert holnap annyira kómás leszek, de ezek is tudják jól, mikor hozzanak lázba... Holnap reggel igyekszek még linkelni valami albumot, feltehetőleg reggelre már sok kép hull az ölünkbe, elvégre mégis csak az egyik legforróbb párról van szó!! Magasságos Egek, de édesek! <333

13 megjegyzés:

(f.é.) írta...

Ó Kicsim feküdj le nyugodtan,mert holnap tényleg kómás lehetsz ám.:)
Simulj a párnádhoz,mind párosunk egymáshoz!:) Jó éjt!:))

xdittax írta...

Köszönöm. :)

Ez imádnivaló elköszönés volt, úgyhogy tényleg megyek. Neked, és Mindenkinek további kellemes estét az előttünk álló héthez pedig sok erőt és nagy mosolyokat! És Zanessát ;)

Pusza: Ditta×××

Fant írta...

Jelenleg 13 ponttal visz a Lakers - csak a számok kedvéért :)))

Különben sosem volt még ennyire interaktív a dolog, ha jól emlékszem, annyira friss a dolog, hogy frissebb nem is lehetne :)
Na igen, párosunk még mindíg szívesen jár kosármeccsre :)
Dittánk lelkesedését pedig legalább annyira jó látni, mint a képeket :)
Nos akkor reggel benézek még mindenképpen, mielőtt elindulna a nap, egész biztosan érdemes lesz :)

A jókívánságok dettó! :)

Andi írta...

Júúúúj :))

Andi írta...

Láttam még képeket a JJJ-n, isteniek :)) A favoritom mikor Z fogja V bokáját - az egyszerűen elradagó vagyis magával ragadó :)) Hm - nagyon tetszik nekem az a kép :))

Jó éjt!

dorka írta...

de rég láttam ilyen képeket,reggeli felüdülésnek isteni volt!köszi

Névtelen írta...

Hello Mindenki!
Tudtam, vártam a képeket, de Z Jimmy Kimmelnél "elfelejtette" megemlíteni, hogy nem egyedül megyxD. Szóval...OMG:) Supercute<3 I'm nearly speechless:))

szabi írta...

Ditta :D ha már voltál olyan kedves és válaszoltál, akkor kérdeznék még egyet. :D Meglehet valahol nézni, hogy hányan nézték meg a blogomat? :D Tehát számláló vagy statisztika van?

tinus írta...

sziasztok!

folytatódik:http://s455.photobucket.com/albums/qq275/zanessamagic/Candids/2009/lakers%20game%2019april/?start=0

nagyon édik

xdittax írta...

Szia Szabi!

Természetesen szívesen segítek, amiben tudok, jelen pillanatban viszont nem hiszem, hogy tudnék újat mondani. Én is csak a "térképes" statisztikára akadtam rá, azt látom, már Te is alkalmazod. De hogy valamilyen számlálót ismerek-e, nem, sajnos nem. :(

szabi írta...

hmmm. igen, én is csak ezt ismerem, ami tartósan is megőrzi az online látogatókat, de az összesítést nem mutatja, hogy pl. aznap hányan voltak a lapon :S legalábbis nem jöttem még rá, hogy esetleg mutatná. De azért köszi a választ!

Fant írta...

Az jutott eszembe, hogy ha valaha is képekkel szeretnének illusztrálni egy kosármeccset, elég csak V-t fotózni, annyira együtt él a játékkal, hogy az arcáról leolvasható a pillanatnyi állás :) Magávalragadó :))

Andi írta...

Ja...Magával.....:))