2009. ápr. 19.

Lógj fejjel lefelé!

"A The Dish Rag nemrég Zac Efron-nal, a Megint 17 főszereplőjével készített interjút a pletykablogszerkesztő Perez Hiltonról, a gimnázium fontosságáról, és a fejjel lefelé lógásról, mint hasmenés-elleni gyógymódról.

Száz pletyka is megjelenhet mindenféle őrültségekről, amelyekben én is szerepelek, és senki sem veszi észre őket.” - jegyzi meg Efron. „De amint Perez ír róla egy bejegyzést, elkerülhetetlenül 10-20 telefonhívást kapok barátoktól, a családomtól, és úgy tűnik, hogy ez az ő kedve szerint történik, hogy úgy lesz, ahogy Perez mondja. Nevetek rajta. Örülök, hogy ilyen kedves. Nem tudom, hogy lettem ilyen szerencsés.

Efron karrierjét gimnáziumról szóló filmek indították el. De nem veszik az emberek a gimnáziumot túl komolyan?

Szerintem így van, igen, 100%.” - mondja Efron. „A gimnáziumban túl komolyan veszed magad, de amint egy kicsit idősebb leszel, kényelmesebbnek érzed. Szerintem ilyenkorra már egy kicsit jobban el tudod képzelni az életedet. A középiskolában nagy nyomás nehezedik rád. Ezt tanácsolom a gimnazistáknak. Nem ez határozza meg, ki vagy. A gimnázium fontos időszak az életedben, de hidd el, gyorsan eltelik.

Az új filmje, a Megint 17 forgatása alatt, mikor vakbélgyulladása volt, rossz tanácsnak bizonyult a fejjel lefelé lógás és a Beano.

Akkor még nem tudtam, mi történt velem, és csak végezni akartam az aznapi munkával.” ismerte be Efron. „Tom [Thomas Lennon] azt hajtogatta: »Haver, egyél pár Beano-t, hasmenésed van, egyél Beano-t«, és én azt mondhattam: »Nem hiszem, az nem fáj ennyire«. Ő azt mondta: »Nem, esküszöm, ha semmi sem segít, lógj fejjel lefelé.« Ez volt Tom tanácsa. [nevet] Azt mondta: »Lógj fejjel lefelé a lakókocsidban«, mire én: »Micsoda?«

Hazamentem, hogy kialudjam. Olyan érzés volt, mint az influenza, vagy valami olyasmi, mire hazaértem. Épp hazafelé tartottam, hosszú volt az út abban a furgonban, hazavittek és közben elaludtam, és amikor felébredtem, csurom víz voltam, mert alvás közben leizzadtam, és úgy éreztem, nem vagyok teljesen jól, belenéztem a tükörbe, a szemem véreres volt, az arcom sápadt, és azt mondtam: »Hmm, itt valami nincs rendben«. Tehát akkor felhívtam apukámat, és azt mondtam: »Szia apa, mit csináljak, ha nagyon fáj a hasam?«. Azt mondta: »Menj kórházba.«”
"

Eredeti cikk: LA Times.
Fordította: LinkLuvor.

26 megjegyzés:

(f.é.) írta...

Húhú.:))
Hasmenés ellenszere a fejjel lefelé lógás?:)) És akkor ezek után mondjam még,hogy csak a gyerekeim szarnak a fejemre?:))
Apám,most megfordult a gatya rajtam.:))

b írta...

A Graham Norton Show-ról már volt szó? Én most találtam rá, hát érdekes és vicces :)) A vége pedig aranyos nagyon :))

b írta...

Aranyos a cikk. A fejjel lefelé lógás érdekes gyógymód :) de a hasmenés szerintem nem tünete a vakbélgyulladásnak. Vagy igen? :S

Fant írta...

F.é. - kész :))) Lazaság megvan mára is, nagyon jó :))
Hát igen érdekes ellenszer, elképzelem, hogy ahelyett, hogy a megfelelő helyre rohannék, elkezdek fejjel lefelé lógni, hátha bejön :)) De mi van, ha nem ellenszer mégsem? :)) Akkor vagyunk szarban :))

Nos b, lövésem nincs, az orvoslás távol áll tőlem :))

(f.é.) írta...

Az attól függ b!:))
Mármint hogy mekkora a fájdalomküszöbe az illetőnek.:))

(f.é.) írta...

Na azt hiszem ebbe a témába most mind jól beletenyereltünk.:))

Fant, szarban vagyunk?:)
Tiszta szerencse!!:))

b írta...

Most nagyon :DDD

Milyen fájdalom küszöb?

xdittax írta...

A hasmenés félre diagnosztizálás volt Lennon részéről. :) Végülis merően nagyban. Egyébként tök fura hallani arról a dologról Zac-et, ami már több mint egy éve történt. Mármint olyan régen volt már, és így visszagondolni, meg bele. :)

Hmm, amúgy abba is gondoljatok bele, hogy holnap jól fog indulni a napunk. :) Nem akarom elkiabálni, de Zanessa képek 99% hogy lesznek. ;)) Többet, majd ha tényleg 100% lesz!

És még a mai napnak sincs vége ám. 10 órakor egy hoszabb lélegzetvételű anyag jön le, valamelyest mese helyett, igaz azért volt kicsi, de nagyon jól megfogalmazva. :))) És egyszerűen bámulatos a 17 Again is.

xdittax írta...

Tudjátok mit? Biztos. 100%.

Sőt, nem reggel. Még ma. Most. Azonnal.

KATT!!!

Utah Jazz vs. Los Angeles Lakers

Az ilyenekből mindig jó sül ki! <333

Fant írta...

Mekkora hasonlat f.é.! :)) B, érted, fájdalom, nem bírod, nagyon fáj, mit szoktak mondani? :))

Hát benne vagyunk rendesen, sikerült a közepébe tenyerelni :))
De alapvetően akkor lennénk még nagyobban, ha ki is próbálnánk az említett módszert :))

De, hogy kicsit ki is kecmeregjünk belőle írok már a cikk többi részére is: szóval Z, ha tényleg ilyen lazán kezeli a pletykákat akkor az jó, mondjuk nem is szabad másképp az biztos.

A középsuli pedig annyira nem telik gyorsan szerintem :)

b írta...

Wow! Ditta köszi! :))
A Graham Noprton show-ról tudsz valamit mondani?

b írta...

Ja értem a fájdalomküszöböt. A hányinger az tünete, a hasmenés nem, és a hasfájás. De téma lezárva :)

xdittax írta...

Huh, b, én most még nem, nem hiszem, hogy hallottam volna erről a jelenéséről, de az igazt megvallva, mindenképpen el vagyok maradva velük.

Ma már nem fogok tudni erről Neked mit mondani, de holnap utánajárok, csak szólj majd rám, oké?:)

Szép estét: Ditta××

b írta...

Ok, köszi. Itt az oldalon megjelenő youtube-os cuccok között fedeztem fel. Szerintem jó kis anyag, bár szegény Z-t néhányszor érdekes helyzetbe hozták, de vette az adástés nagyon jól megoldotta a feladatot :) Főleg a végén :D

Névtelen írta...

Ditta, Zanessáról honnan tudtál? Z abszolút pókerarcot vágott abban a videóban, én nem jöttem rá, hogy visz kísérőt...megérzés vagy titkos forrás?:)
Egyébként szerencse, hogy megemlítette, máskülönben sztem nem lenének ilyen jó képek^^

Névtelen írta...

Jaj, és a Graham Norton Show...láttam, irtózatosan vicces volt, az ember lefejeli tőle a billentyűzetet....de az az a videó, amihez tényleg nem mernék fordító szándékkal hozzányúlni egyenlőre egyrészt mert nagyon sok nehéz kifejezés van benne, másrészt sztem néhány részt cenzúrázni kellene....ha jól emlékszem:)

xdittax írta...

Hmm, én is elkezdtem nézni a show-t, az az igazság, hogy félbe kell hagynom, mert egyszerűen nincs rá időm, még előttem áll néhány nagy adag tanulandó dolog. :)

És hát, Zac isteni. De az én angoltudásomhoz azért ehhez a videóhoz kevés. Jócskán az.

De azt azért ki tudtam deríteni, hogy Zanessa lesz a meccsen ott, nem csak Z. :P Najó, egyszerű volt a dolog, a Zefron fórumán írta egy csajszi, hogy nézi a meccset élőben a TV-ben, de kizárólag csak azért, hogy lássa Őt, vagy jobb esetben Őket. És utóbbi következett be. "Azt hiszem láttam Őket." 99% :)

Névtelen írta...

El kéne kezdenem olvasni azt a fórumot:D Ezek szerint fele-fele:))
Tanulnom nekem is kéne, de egyszerűen nem bírom rászánni magam...lassan belekezdek:(

b írta...

LL alkalom adtán nem az oldalra kirakva (priviben) sem lehetne? Legalább valami összefoglaló félét?
A billentyűzet lefejelése nálam megvolt :)) A végén pedig az elkerekedett szemek és a tiltakozás :))

Fant írta...

Nos, b, szerintem, ha nehéz, akkor maszekba is az, nem csak publikusan :)

Ettől függetlenül LL, én bízom benned, a cenzúra pedig: hát tudod kedvenc szerkesztőnknek a diplomácia igen erős oldala :) De természetesen te érzed, mi mennyire komplikált, nem erőltetjük és nem is sürgetünk :)

b írta...

Szerinted LL olyan könnyen feladja? :)) De persze megértem, ha nem lesz ford belőle. Bár én hiányosan is szívesen venném. Szóval minden megoldás érdekel :)

Fant írta...

Nem, egyáltalán nem hiszem, hogy feladná, meg vagyok róla győződve, hogy sosem adná fel :)

Névtelen írta...

Még alszom rá egyet, most nincs a gépemnek netkapcsolata, úgyhogy fordítani nincs lehetőségem...de legutóbb 3 napon beül megoldódott a dolog...
Feladni?:) Ha elkezdem, akkor megcsinálom...de át kell gondolni, hogy belevágjon-e az ember:)
Majd szólok, ha lesznek fejlemények.

b írta...

Nagy-nagy köszönet, és várunk türelemmel, tudod jól :)) (és ha még sem lesz belőle semmi, akkor tudomásul vettük :)) )

Névtelen írta...

Köszi a türelmet:))))

b írta...

LL ez a minimum! Így is nem lehetünk elég hálásak nektek a rengeteg fordításért :))