2009. ápr. 12.

Visszafogott nőstény

Egy finom, bájos és visszafogott Vanessa Hudgens néz vissza ránk bikiniben az amerikai Self magazin májusi címlapjáról!

A gyönyörű, mégis szexi 20 éves lány vigyáz magára, önálló és értékeli önmagát. Ízig-vérig egy kiegyensúlyozott nő, és ez jó példát ad nekünk is.

Az újság belső oldalán Nessa beszél arról is; első a biztonság és a természetesség!

Önvédelemből tartok egy Taser-t(sokkoló pisztoly) a pénztárcámban. Egyedül költöztem egy házba és ez ijesztő. - árulta el V.

És ami a természetességet illeti: Néha jobban érzem magam smink nélkül. Lemosod magadról és azt mondod: "Oh, ott vagyok én!" De a vörös rúzstúl szexisebbnek érzem magam... Kihozza belőled a nőstényt!

Mindez pedig eléri, hogy még közelebb érezzük magunkhoz ezt a tüneményt!

A magazin április 24-én jelenik meg Amerikában!

Forrás: VABN.

35 megjegyzés:

Fant írta...

Sminkkel és smink nélkül is gyönyörű, bátran lehet a természetesség híve :)

Hogy pedig sokkoló pisztolyt hord magánál azt jól teszi, azért is amit ő is mond, meg az egyre szemtelenebb paparazzik miatt is.

Az újságot várom a teljes cikkel és a címlappal :)

tinus írta...

sziasztok!

akinek kell az egész saturday night live rész, az innen letudja tölteni megauploaddal!:

http://www.rlslog.net/saturday-night-live-s34e20-zac-efron-hdtv-xvid-2hd/

Névtelen írta...

Kíváncsi vagyok a cikkre, meg minden kapcsolódó cuccosra:))

Tinus, köszi szépen, holnap letöltöm, ha hazaértem:))
Itt meg lehet nézni a műsort az első rész kivételével, bár a ZAAngels szerint azonnal letörlik az SNL videóit.

Névtelen írta...

Bocsesz, rossz a link: szóval itt lehet megnézni.

Andi írta...

LL, amit belinkeltél - mekkora... szana meg széjjel röhiztem magam azokon a vidiken :))) Kedvencem a 8-as dühös anya és a 9-es lábmasszázs jelenete :)) De persze Z óriási mindegyikben :)

Fant írta...

Köszi Tinus, le is töltöttem :)

Elképzelhető, hogy letörlik LL, jogok, meg ilyenek.

A JJJ-t ajánlom figyelmetekbe, ezúttal Z játszott bújócskát :)

És a HSM paródia, Andi? :))

Az egész műsorról elöljáróban annyit, hogy Z fergeteges volt benne szerintem is, rengeteg tartalék van benne, amit nem ismerünk még :)

b írta...

A kapucnira gondolsz?

Én a pezsgőzős csajon is jókat derültem :)) na meg hogy a csaj utol éri a vonatot... :DD

Andi írta...

Ó a HSM paródia :)) Meg kell mondjam Fant, hogy ott egy kicsit elkalandoztam godolatban és vizuálisan egészen más képet láttam magam előtt....:))

b írta...

V szegecses cipője is jó :))

Andi írta...

Nagyon dögös V lábán az a szegecses topogó, a sarok méretéről már nem is beszélve :)) És huncut az a kis szakadás ott a bal térdén :)) Gondolom Fant is felfedezte :))

Nagyon jók azok a kapucnis képek :))

Fant írta...

Elkalandoztál? :)) És milyen képet láttál magad előtt? :)

Igen arra gondolok b. Ja hát a cipő - harmonizált a nadrággal, V lehet készül a Bandslam bemutatójára máris :)
Abszolút felfedeztem, Andi :)))

Andi írta...

Hm :) Troy választási jelenetét idéztem fel...:))

Fant írta...

Á, értem :) Na igen, meg kell hagyni, hogy a szituáció kicsit hasonló volt, direkt rá is játszottak gondolom - bár, engem inkább a búcsúbeszédre emlékeztetett :)

LL, elküldtem neked a közös fordunk rám eső részét, a németek rövidke verziója alapján.

b írta...

Van Troy választási jelenete? :S Nekem is a vége jutott eszembe csak.

Névtelen írta...

Ezek alapján alig várom, hogy megnézzem, de csak holnap este tudok rá sort keríteni. Ígéretes:)))

Fant, köszi, illetve nem jött át...viszont rászántam magam, hogy csinájak egy gmailes címet, ami a következő: linkluvor.zitty@gmail.com
Szóval ha megtennéd, hogy oda is átküldöd...:)
Egyébként haladok a fordokkal, 2 vidit megcsináltam a jó öreg füzetembe:)) De még mindig nagyon sok van.

Andi írta...

Persze, hogy a búcsúbeszéd a helyes feeling....de nekem akkor is más jutott eszembe, csak az a pulpitus zavart benne...és ettől nem volt olyan hiteles :)))

b írta...

Tudom leírtad, hogy mi, de nem tudom mire gondolsz.

Fant írta...

Oké LL, elküldve a gmail-es címedre. Örülök, hogy rászántad magad a gmail-re :))
Én még nem jutottam semmire a vállalt fordokkal, illetve az egyik már fejben megvan, csak be kell gépelnem, amiben Leslie-t is kérdezik, abban vannak nagyon vicces momentumok :)

Andi - kész :)) A pulpitus nem illett a képbe, nagyon jó :)) Tényleg jól elkalandoztál, végülis a többi stimmelt is :))

b írta...

Jujj aszthiszem leesett. :)

LL írta...

Köszi, Fant, csekkoltam:)

Jó éjt Mindenkinek!

Andi írta...

gmail? már nekem is van olyan és sokkal jobb mint a freemail :))

Teljesen kész vagyok :))

b írta...

Andi te nem beszélgetsz velem?

Andi írta...

bocsi b, de igen, hogy ne beszélgetnék veled:)) nem tudtam , hogy kérdezel, meg közben járkálok erre - arr :)) ne haragudj :(:))

b írta...

Mitől vagy kész :))?

Andi írta...

Elkalandozok meg kutyulok jobbra balra :)) Semmi különös én mindig máshol járok mint mások :)
Gyári hiba :)

b írta...

Jaaa! Azt hittem láttál valami érdekeset :)
Jól gondolom, hogy a Troy választásánál a suliválasztásra gondoltál?

Andi írta...

Igen b, jól gondoltad, arra :))

Fant írta...

Szívesen LL, ezúttal tényleg nincs mit, csak minimális segítség :)

A gmail tényleg jó, csak a freemail, meg a citromail nem szereti, de különben nekem is jobban tetszik, mint a freemail.

Na hogy mese nélkül se maradjatok mára: E hétvégén Hannah Montana versenyre kelt Gabriella Montez-el LL kedvenc népénél a mozikban - a küzdelem nemes volt, a pénteki részeredmények alapján előbbi le is győzte a Strantford kiválóságát, aki azonban társaival együtt szombaton és vasárnap meseszerű teljesítményt nyújtott az eltérő idősíkon zajló versenyben, így végül 8 millió dollárral továbbra is jobbnak bizonyult, ezzel a NKF óriási nyitóhétvégés rekordja megdöntetlen maradt :)))

Nos, mára én is teljesen kész vagyok :))

Jó éjt Mindenkinek!

b írta...

Időbe telt mire leesett :))

Végig néztem a tinus által ajánlott SNL-t Jóóó :))) Amit közbe beraktak képeket Z-ről szerintem baromi jók. Szinte nem is tudnék legjobbat választani közülük :))
Nem tudom lehet-e némely szösszenetről némi kis infót, összefoglalót kérni, hogy nagyjából képben legynk, mert ezt az egészet lefordítani pontosan bazi nagy meló, azt tudom.

Andi írta...

Köszönjük a mesét Fant :)) Még ha csak egy szösszenetnyi is de gondoltál az elvonási tünetekre..
hm :))
Nem is tudom, hogy aludtam volna el mese nélkül :))

Nagyon jók azok a vidik :)

Andi írta...

Én is lépek.

Jó éjt!

Névtelen írta...

Mi van már megint ezzel a Bonnie Wright-tal? Hogy Zac megcsalta Londonban vele Vanessát?www.oceanup.com

Fant írta...

Gondoltam megelőzöm az elvonási tünetek jelentkezését és talán érdekes lehet csak pár szóban, mire ment egymás ellen a Disney két legnépszerűbb projektje :)) Nagy Filmünk trónja megingathatatlan :)
És persze az alvás elősegítése is fontos :))

Névtelen írta...

Sziasztok!
Köszi a mesét így utólag is, Fant, izgalmas küzdelem lehetett, figyelmebe véve a HM és Miley népszerűségét:))
Lehet jelölni a filmeket az MTV Movie Awardsra, de várjuk meg, amíg hivatalos lesz:)
SNL ford...még nem tudtam megnézni, estére viszont beterveztem, akkor kitalálom, mit csinálok vele, de egy összefoglaló sztem belefér:))

Fant írta...

Szívesen LL :) Nagyon-nagyon izgalmas volt a küzdelem, ezt jól látod, igazán nagy csatára késztette HM a mi pártfogoltunkat, de végül 42-34 arányban győzött célcsoportfüggetlen filmünk, millió dollárban kifejezve :))
A küzdelem tart még, a második felvonásáról vasárnap beszámolok majd :))