2009. ápr. 26.

Alte Fischerhütte

Az első berlini képek Zac Efron-ról, és édesanyjáról, Starláról egy sörkertből, az Alte Fischerhütte nevezetű étteremből érkeztek.

Zac szombat délután, tehát április 25-én tett kirándulást a jó hangulatú helyre, ahol kb. 2 órát maradt az anyukájával. Amikor innen távoztak, Starla fiába karolva hagyta el az éttermet. Zac 'perfektül' néz ki, és a mamával együtt ez csak még több plusz pontért kiált.

A 21 éves szépfiút, aki legújabb filmjét, a "17 Again"-t népszerűsíti a városban, Dali étteremnél is látták még aznap.

Képeket a helyes párosról ITT nézhettek meg!

36 megjegyzés:

;o) írta...

Nagggyyyon jó!
Legalább most már tudják, hogy Európa is tud valamit.
Legalábbis a sör és a kulináris élvezetek......
A mama nagyon fitt és ahogy látom büszke. Van is mire ;o)

(f.é.) írta...

Ó szentséges ég!:)Jaj ne haragudjatok,de most ezt hozta ki belőlem "perfektül"(perfekt úr!!:))

De amúgy ezekről a képekről lerí,hogy itt készültek nálunk Európában!:)) Mondhatnám érződik a levegőn is.:))
A mama büszke,és legyen csak nyugodtan az.:)

b írta...

Hát igen... :)) Büszke lehet rá az anyuja :)
És ahogy elnézem, talán kicsit őrá hasonlít a fiú.

Fant írta...

Igen, a német sört megkóstolhatták, bízunk benne, hogy kellemes emlékekkel távoznak a németektől. :)

Hm, azon gondolkodtam, hogy ha egyszer véletlenül, tényleg csak hátha, eltévednek és Mo-n kötnének ki, a magyar pálinkát két órán keresztül kortyolgatva - hát :)))

A képek: valóban f.é., az süt, hogy nem Amerika, valahogy tényleg olyan jellegzetes, kitalálható, hogy Európa.

Büszke lehet, egyértelmű. Hogy rá hasonlít-e, ebben én nem vagyok jó, de ha mondjátok elhiszem :)

Andi írta...

Igen a fiúk általában az anyjukra hasonlítanak jobban :))

b írta...

Londonban ott volt az apuci mögötte, szintén egy szállodai ajtóban.
Egyébként láttam most 1-2 képet, amikkel kapcsolatban van egy csomó kérdésem.
És láttam a filmet :)))))

Andi írta...

És, hogy tetszett b ?:) Látom kellően :))

b írta...

Eleve jól kezdődik :DD lehet szemet legeltetni ;D
Azt hiszem Netty írta, hogy van benne sok minden. Érzelmes, romantikus, elgondolkodtató(?) vidám, stb. És nem Troy Bolton :)) Szóval jó a srác benne így első nekifutásra. Én éreztem benne a 17 éves testben az élettapasztalatot.
Remélem nem lőttem le semmilyen poént.
Az ominózus Leslie-s csókról is írnék, de nem merek :) Egy Shakespeare mű címe jutott eszembe róla.

Andi írta...

Miért nem mersz ?

Névtelen írta...

Tényleg látszik a képek hangulatán, hogy nem a nyüzsgő Amerikában készültek, és Z is sokkal nyugodtabbnak tűnik, és így sokkal szívdöglesztőbb:)))

Nem igazán emlékszem Z apjára, de sztem az anyukájára jobban hasonlít.

;o) írta...

És még én megfejelném azzal, hogy Starla szimpatikusabb számomra, mint az édesapja...
De ez már csak mellékzönge.

A fiúk pedig valóban az anyjukra hasonlítanak általában....

Fant írta...

Andi :) B azért nem mer nyilván több részletet írni, mert még van egy hónap a hazai bemutatóig, és mi többiek még nem láttuk :)
Részmről majd csak a moziban szeretném megnézni, szóval a nagyon részletes dolgokkal várjunk még, légyszi :)
De annak mindenképp örülök, hogy pozitív az első benyomásod, b. Én majd a mozi után töltöm le és nézem meg az eredeti nyelvű verziót, úgy tervezem.

Milyen képek b? 17-es filmes?

Sokan mondtátok: elhiszem, oké, Z az anyukájára hasonlít jobban :) Végülis ha jól megnézem a képeket, valóban hasonlítanak. :)

b írta...

Fant jól mondod, nem akarom a kis részletekkel lelőni a filmet. Csúnya dolog lenne :) De nagyon nehéz megállni!!! :) Mármint, hogy ne írjak róla. Na téma lezárva.

Fant írta...

Legyél erős b, már csak egyetlen hónap :) Egyébként persze, hogy nehéz, én pont ezért nem is töltöm le :)

b írta...

apuka
tesó és apukaa kép amivel kapcsolatban kérdésem van.

b írta...

Erős leszek, nyugi :)) És így felkészülten fogok mozizni ;)Viszont azt alig álltam meg, hogy ne egyből a végét nézzem meg a filmnek :D

Fant írta...

Huh, oké, így már egyértemű, Zac az anyukájára hasonlít - a legnagyobb szerencséjére.

És mi lenne a kérdés ezzel kapcsolatban? Nem biztos, hogy tudok válaszolni persze :)

b írta...

Na, jól összeraktam a 2 képet :)
Nem olyan. Csak olyan furi ez a kép. Van egy forradás az állán?

Fant írta...

Hát igen, erre nem tudok válaszolni, lövésem nincs :))

b írta...

De nem úgy néz ki? (Bár mostanában 1-2 képen pont azt néztem, hogy ott olyan, mintha megütötte volna.) És ha van, akkor eddig hol volt? Vagy mindíg vakolva lépett ki az utcára? (ez mondjuk vicces lenne)

b írta...

Most látom, hogy megint nem igazán voltam egyértelmű a nem merek írni témában. Azt a csókra értettem és nem a filmre. A filmből persze, hogy nem írok semmit. A csókos jelenetről azóta egy másik mondás is eszembe jutott :) És van attól egy sokkal jobb jelenet közöttük :) Elképzelem hogy a való életben így bedobja sármját-báját, hát a csaj elalél az tuti :))

Andi írta...

Sziasztok!
Persze Fant :) ez érthető b részéről:))
Ám én a csókos jelenettel arra gondoltam, azért nem mer írni róla mert talán piszkosul jól sikerült...?:))

Fant írta...

Aha :)) Sejtem a piszkos jól sikerüléssel mire célzol, biztosan igen jól sikerült, node azért alapvetően korhatár nélkül megtekinthető film, érted :))

b írta...

Elárulhatom a 2 mondatot, ami eszembe jutott arról a csókjelenetről?

Fant írta...

Áruld el, így akkor Andi is választ kaphat de azért gondolom túl nagy poént nem lősz le vele :)

Névtelen írta...

Az jutott eszembe, hogy kellene egy olyan mellékoldal a film megbeszélésére, mint ami a HSM-nél is volt. Nem akarok úgy odamenni a moziba, hogy már mindent tudok. De ennyi azért még jöhet:)))

b írta...

Ok :) az első gondolat: Sok hűhó semmiért, a másik vihar a biliben :) Igazából nem látsz semmit, csak a "ráutaló magatartást". A közeledést, és a távolodást vágták össze. Előbbi előlről, utóbbi hátulról mutatja Z fejét. A 2 között pedig a tinilányokat mutatják. Vannak más csókok a filmben, ami sokkal, de sokkal... De azt nem mondom meg, ki kivel :P

Andi írta...

Az első és második - oké b értem és köszi :))
Na és azok a más csókok....?:)
Csak nem....?:) ááááá
Van egy nagyon halovány tippem....:))

b írta...

Akkor szerintem emilen tárgyaljuk meg :)

Andi írta...

Ok, befogtam :))

Fant írta...

A mellékoldalt én is támogatnám, nagyon jól bevált a HSM 3-nál, de itt még nagyobb funkciója lenne.

Érdekes amit írtál b :) Volt egy ilyen érzésem különben, hogy nem akkora dobás, mint mondják :)
De látom Andi érdeklődését igencsak sikerült felfokozni maximálisra :)

b írta...

Csak tudnám mire gondol :)

b írta...

Lehet, hogy meg se történt a dolog ;P

Andi írta...

Semmi, semmi - bent tartommmmmm :))

b írta...

Te Andi. Most már felcsigáztál engem, szóval tessék megírni e-mailen :)

Andi írta...

Csiga-biga gyere ki....:))
Oké b :)