2009. ápr. 27.

Indul a "Bandslam" promó!

Április 24-én, pénteken mondhatjuk úgy, hogy elkezdődött az egzotikus szépségű Vanessa Hudgens legújabb filmjének, az USA-ban augusztus 14-től látható "Bandslam"-nek a promóciója.

A három főszereplővel, Gaelan Connell-lel, Alyson Michalka-val és Vanessával készített az Extra riportere egy-egy interjút, ami remek hangulatban telt, és sok mindenre kitért.

Olyannyira sok mindenre, hogy a "Bandslam"-en kívül, Nessa két új filmje végre a 20 éves színésznő által is megerősítésre talált!


Mikor a High School Musical 3 megjelent, te egy másik projektet is magad mögött tudhattál már. Most mi történik?
Tudom, ez nagyon izgalmas, a Bandslam.
Bandslam – nagyon keménynek hangzik!
Tudom, nagyon rock and roll-os. De nagyon jó móka volt, nagyon jó lesz a zenéje.

Mi a különbség – már egy ideje énekelsz és táncolsz – mi késztetett arra, hogy ezt válaszd?
Csak egy számot éneklek. A karakterem teljesen más – imádom Gabriellát – de ez a szerep darkosabb, teljesen máshogy áll a dolgokhoz. Nagyon élveztem.
Hogy betűzi a nevét?
S-A-5-M. Az 5-ös néma.
És miért van benne az az 5-ös?
Ilyen a személyisége.
Jól hangzik! Biztosan különleges.
Pontosan.
Tudom, hogy kedves vagy, mint Gabriella, de Sa5m-et hogy találtad meg? Az 5-ös néma.
Érdekes volt és nagyon jó móka. Az Adams Family-t néztem – igen, abban volt Wednesday – ő elég fura lány, egy kicsit utánoztam. Élveztem, hogy egy teljesen új embert kell megformálnom.
És a dalok is teljesen mások.
Igen, visszahozzuk a régi klasszikusokat.
És találkoztál David Bowie-val?
Találkoztam. Nem tudtam, mit mondjak, annyira kiborultam. Bemutatkoztam neki, és mondtam, hogy nagy rajongója vagyok. Egyáltalán nem szállt el. Elképesztő volt, nagyon szeretem őt. Ki nem?
Tényleg olyan cool személyiség, mint amilyennek mutatja magát?
Igen, elképesztő. De én nem voltam olyan szerencsés, mint Gaelan, akit felpofozott. David bejött, azt mondta neki, hogy jó arc, és elkezdte csipkedni az arcát. És aztán mások is megjöttek, azt mondta, ők is, és felpofozta Gaelan-t. Én azt mondtam neki: „Tudod, milyen szerencsés vagy, David Bowie pofozott fel!”
Többé nem is mosott arcot!
Hihetetlen!
És veled nem történt olyasmi, amire azt mondtad: „OMG, mi történt?”
De, egyszer Ashley-vel találkoztunk Celine Dion-nal.
Tényleg.
Igen. És amikor elment, azt mondta: „Szia Ashley, szia Vanessa!” Úgy gondoltam, tudja a keresztnevemet, elértem az életcélom.
Ő a zenei példaképed?
Igen, tényleg így van. Elloptam a szüleim CD-jét gyerekkoromban, és a dalait énekeltem.
Melyik a kedvenced?
The Power of Love.
El tudod énekelni a Power of Love-ot? Az nagyon jó szám!
Musicalszínházban nőttem fel, tehát megszoktam ezeket a nagyszabású dalokat.
Nagyszabású, az biztos. De a színháznak vége számodra, ugye?
Pillanatnyilag nem tervezek ilyesmit, most a filmekre koncentrálok. Egyszer szeretnék szerepelni a Broadway-n. Azért jó a színház, mert ott helyben látod a reakciót, viszont ha elrontasz valamit, nem tudod kijavítani, ellentétben a filmekkel.
Volt olyan, hogy elrontottál valamit?
Egyszer elestem az Ózban. Körbe-körbe kellett futnunk, a padló viszont vizes volt. Megcsúsztam, és valaki átesett rajtam. Elég katasztrofális volt.
A szüleid ott voltak?
Persze.
Kiborultak?
Nem tudom, látták-e, felálltam, és tovább futottam.
Ez volt az első szereped?
Nem, az első a Hamupipőkében volt egy mellékszerep.
És hol van ma Hamupipőke? Biztos nem Hollywood-ban. Ellentétben egy bizonyos mellékszereplővel. A személyiséged nagyon hasonlít Gabrielláéhoz. Milyen mások bőrébe bújni, új dolgokat felfedezni?
Néha nagyon kipihent vagyok, és minden elbűvöl. Sa5m élete és karaktere nagyon érdekes, élveztem a munkát.
Az utóbbi pár évben a legjobb barátaiddal dolgoztál. Miután megjelent a filmeket, minden nap találkozol Ashley-vel? Szoktatok együtt bulizni?
Ez szomorú, mert nagyon hiányzik. Mindig nagyon jól érezzük magunkat együtt. Próbálunk annyiszor találkozni, ahányszor lehetséges.
Filmeket néztek?
Találkoztam Monique-kal és Corbin-nal Zac filmjének a premierén, aztán később láttam Olesya-t is. Ashley pár napja jött át hozzám, szóval tartjuk a kapcsolatot.
Nagyon tetszett a Megint 17! Izgult Zac a bemutató előtt?
Szerintem minden bemutatója előtt nagyon izgul.
Nagyon büszkék lehetünk rá. Beszélnünk kell a Lakers meccsről, azok a képek mindenhol ott vannak! És Harvey Levin-nel mutattatok szamárfület a TMZ-től.
Igen. Leültem, és akkor láttam meg. De nagyon kedves volt, mint kiderült.
De Zac-kel nem mondtatok neki semmit.
Belefeledkeztünk a meccsbe, nem is akartunk.

Most pedig rajongói kérdések következnek. Ezt egy Brittany nevű lány írta. „Szia Vanessa, olvastam valahol, hogy egy modern Szépség és szörnyetegben fogsz szerepelni. Ez igaz?”
Szia Brittany, igen, igaz. Beastly a címe, és nagyon érdekes. Különleges, és nagyszerű szerelmi történet.
Ez Jessie-től jött. „Szia Vanessa, imádom a munkádat, és azt szeretném kérdezni, hogy változtatta meg az életed a High School Musical.”
Nos, Jessie, a High School Musical a lehető legjobb módon változtatta meg az életemet, nagyszerű barátokat szereztem, és sok olyan lehetőséget kaptam, amire nem volt esélyem azelőtt.
Megan! És Amy. Azt írják: „Vanessa, nagy rajongóid vagyunk. Szeretnénk tudni, hogy össze fogtok-e valaha házasodni Zac Efron-nal.”
Megan és Amy – imádlak titeket!
Ezeket át kellett volna olvasnom…
Ezt Kathleen és Kaycee írták. „Vanessa, imádjuk a munkáidat, és nagyon sokan szeretnek téged. Szeretnél a közeljövőben drámában játszani?”
Kathleen és Kaycee, igen, szívesen szerepelnék. Most mással fogok foglalkozni, de bármit szívesen kipróbálok.
Tényleg?
Igen, szerintem a dráma mindig kihívást jelent. Most nagyon jól szórakozom, először verekszem egy kicsit.
Igen, a Sucker Punch-ban verekszel! Félsz a rúgásoktól, az ütésektől és a futástól?
Nem azt mondom, hogy félek, inkább nagyon izgatott vagyok. A meghallgatás után elkezdtük tanulni az ütéseket…
Mutasd meg!
Most nem lehet, ha nem csinálom elég jól, azt mondják, nem fogom tudni eljátszani! Majd ha tökéletesítettem. De tényleg lesznek rúgások – és őrület, amivel életemben nem találkoztam. És miután vége lett a napnak, csak rúgtam és ütöttem. Másnap úgy éreztem, ilyen izomlázam még sosem volt. Nevetséges.
Szóval olyan bicepszed lesz, mint Zac Efron-nak. Láttam a képeit – tényleg azt csinálja azon a parkolóórán?
Igen, ő nagyon erős.
Szülinapja alkalmából üdvözölnöd kellene egy Ransom nevű rajongót.
Szia, Ransom, itt Vanessa Hudgens, boldog szülinapot kívánok Neked!

Fordította: LinkLuvor.

32 megjegyzés:

(f.é.) írta...

Húú,ez a megerősítés felért egy vállon veregetéssel a számomra!:)
Királyság!!:))

David Bowie?:)) Én jelentkeznék!:)
És az a pofon?:)Hát nem hagytam volna szó nélkül,az biztos.:))

Fant írta...

De nagyon jó interjú ez - köszi LL!

A megerősítésnek én is nagyon-nagyon örülök, eddig is hivatalosnak tekinthettük, de így már 1000%, így kerek a dolog, rendkívül várom mindkét projektet. Van egy olyan érzésem, hogy a Szépséges film nem csak szimpla kis szerelmi sztori lesz, ügyesen ködösít a lány körülötte :)
Viszont a Sucker Punch-ot várom a legjobban, nagyon tetszik, amit eddig tudhatunk belőle, óriási lesz ez V-nek, és nekünk is. A harc pedig mivel koreográfián alapszik, így némileg hasonlít a táncra, ami V nagy erőssége ugyebár, biztosan nem lesz gond neki :) Inkább csak a hitelességen kell dolgoznia majd - de nem ott gond egy szál sem.

Egy dolog különösen tetszett: Miért van benne az 5-ös? Ilyen a személyisége :)) Oké, de ez most mit jelent? :) Őrület ez a diplomácia :)

És a TMZ főnökkel való találkozás akkor ezek szerint véletlen egybeesés volt :) Gyakorlatilag tényleg csak az udvarias körök mentek le hármójuk közt.

A David Bowie-s pofonos sztori nekem is furcsa kicsit :)

b írta...

És Fant Te megmondtad :))

Andi írta...

Tényleg remek interjú, köszi LL :)
Én azért elkerülném azt a pofont....akár ki adná is...:(:))

Fant írta...

Még valamire felfigyeltem, rögtön az elején: csak egy számot énekel V? Furcsa, azt hittem jóval többet. Na majd látjuk.

B, a TMZ-t? :) Abban benne volt LL is nyakig, valahol a kompromisszumos verzió környékén van az igazság ezek szerint :)

(f.é.) írta...

Hát Fant,te általában nem teszel kérdést,de ez most jó kérdés,és feltetted!:) Akármi is legyen a ködösítésvalósága,én magában a számban látom a megoldást!!:)) Na tessék,már megint a számok!:))Nesze neked számos hiány!:)

Szóval maga az ötös felső egyenes vonala,egy általános folytonosság,amit követ egy mélybe forduló egyenes,mely talán a negatívumot jelölhetné,és hirtelen egy kerek félkör,mely visszafordíthatja a mély zuhanást,mely helyébe a felfelé ívelés történik meg.:) De ez még így nem kerek,ehhez kell maga SAM !:)) Hülye egy ötlet részemről.:)

Andi írta...

Igen az egy számos említése nekem is meglepő volt :(:))
Hiszen , kellene, hogy próbáljanak a fellépésre, esetleg több számmal is, vagy nem ?

Andi írta...

Szerintem jó ötlet (f.é.) nekem tetszik :)) Mert hasonló jutott nekem is eszembe azzal az ötössel, főleg ha a sztorit nézzük vele párhuzamosan :)

b írta...

Akkor LL is megmondta :)

F.é. a számos elméleted nagyon jó :))

Fant írta...

Tényleg nem nagyon szoktam kérdezni, de ez most fura volt :))

A verziód: abszolút tökéletesnek tűnik, teljesen elfogadható számomra :) Ez meg sem fordult a fejemben, de teljesen jogosnak és logikusnak tűnik, ráadául mivel annyit már tudunk Sa5m eléggé befelé forduló figura így aztán teljességgel helytálló is lehet a magyarázatod.
Nagyon is jó ötlet. És a számok :))

Andi - igen ez érdekes, még azt tudom elképzelni, hogy az az egy szám nagyon ütős lesz, illetve, hogy azzal az egyel fognak fellépni a versenyen, így azt próbálják a film jelentős részében.

Meglátjuk, jónak tűnik ez attól még, sőt, V szempontjából még így a jobb - de azért lesz ott zene bőven :)

Andi írta...

Még egyszer köszi b :)

Lépek...
Jó éjt Mindenkinek!

Fant írta...

B, te nem szeretnél rendszeres olvasója lenni Dittának, hivatalosan is? :)
Jó éjt Andi!

b írta...

Szívesen :)

b írta...

Nem vagyok hivatalos? Mit látsz?

Fant írta...

Úgy értem, hogy nem-e akarod magad beállítani a főoldalnál, a rendszeres olvasás menüpontban - vagy a profilodban? :) Az új cselre való tekintettel :)

b írta...

ott be vagyok állítva tudtommal :)

Fant írta...

Szerintem nem vagy - nézd csak meg jobban, a mai újítás :)

Még valami az interjúhoz: remélem egyszer összejön a Broadway is V-nek, helye van ott egyértelműen, egy igazi nagyszabsú musical-ben. Persze most jöjjenek csak a filmek egyelőre :)

Fant írta...

Tegnap kinézett német interjú postázva :)
Remélem jól szurkoltam LL! :)

Névtelen írta...

De még mennyire jól:))
Megvan az új rekordom, 160 cm, úgyhogy ott leszek az országoson is:))
Rég nem voltam ilyen jó hangulatú versenyen, ez betudható a szabad térnek meg a társaságnak:) Kifejezetten élvezhető volt ellentétben a fedett pályás kavarodással. Ráadásul a néni, aki szólított minket, ismert pár embert közülünk névről. Vicces volt.:))
A mezőny nem volt erős egyáltalán, 64-re már csak hárman próbálkoztunk, és a másik két csajt láttam már más versenyeken is ugrani, verhetetlenek. Viszont ők nem voltak egy kategóriában velem, ezért a néni elvileg már 55-nél mondta, hogy már nincs tét, megnyertem a versenyt, de nem akartam odafigyelni rá, úgyhogy csak miután végeztem, tudtam meg.
Összességében király volt a mai napom, és köszönöm Mindenkinek, aki ehhez a szurkolásával hozzájárult. Ha untatok valakit, elnézést:))

Fant írta...

Ez az gratulálok LL!!
Nagyon jó vagy, ahány verseny, annyi rekord, nem semmi, ráadásul máris így az első szabadtéri versenyeden az idén - ez feltétlen biztató még az országosra nézve is :)
A jó hangulat úgy tűnik kihozza belőled a legjobbadat, csak így tovább!
És ugyan már, nem untatsz senkit!
Vasárnap a mesében borítékolható egy elem hála neked :)

xdittax írta...

Egyetértek Veletek, remek interjú és sok mindenre kitér, ezért külön tetszetős. Úgyhogy tényleg rendkívül hálás vagyok a bajnok LL-nek;)

Olvastam ám még tegnap, hogy ma negyed 1-től szoríthatunk Neked, Érted, örülök akkor, ha mi is talán hozzájárultunk egy kicsit a teljesítményedhez, ha csak lélekben is. Mert fizikailag azért neked kell a toppon lenni, és háát, egyszerűen pazarul megy ez Neked. Gratulálok!! :))

Pusza: Ditta

(f.é.) írta...

LL,gratula!!:)
Gyerünk az országosra,mi ott is ott leszünk veled!:))
Ha máshogy nem,majd teleportálunk.:))

b írta...

LL naaagy gratula!!! Én jól nem drukkoltam neked, mert nálam az jön be :))

Fant most így jó? :))

Fant írta...

Teljesen jó, b :)) Szépen gyarapodik az a részleg is, ahogy nézem :)) A 17-es film hazai premierjéig hátha összejön a 17 fő :))

Teleportálás: abszolút, ott leszünk :))

b írta...

De én tegnap is itt voltam :P

Fant írta...

Mármint a rendszeresnél b? Mert ott tegnap 8-an voltak még, és legalábbis nekem, téged nem jelzett ki :) De mindegy, mostmár ott vagy :)

Andi írta...

Sziasztok!

Gratula LL az új rekordodhoz :))

Üdv. b a fejek között :))
Tegnap este épp arra gondoltam, milyen jól mutatnál ott te is és mikor elköszöntem tőletek, még láttam,hogy Fant épp rád kérdezett :)) Hm :))

Névtelen írta...

Köszönöm Mindenkinek:))
Ditta, valahogy sejtettem, hogy olvastad.
Ha az jön be, hogy nem drukkolsz, b, nekem az is jó:)

Sztem ez az újítás ösztönzőleg hat, úgyhogy biztos el fogja érni a rendszeres olvasók száma a 17-et:))

A teleportálást meg simán megoldjátok a szőnyeggel:))

b, tegnap én se láttalak ott.

b írta...

Persze, mert 2 pötty van, és én a másikat választottam :)

Hosszú évek tapasztalata, hogy ha én nem drukkolok, akkor az a jó :)

Fant írta...

A fejek - ez jó Andi :)) Hát igen, kicsit kampányolni kellett az újításnak az este, ráadásul b-nek is egyszerűen csatlakoznia kellett oda :)) Így aztán ezek szerint egyre gondoltunk az este :))

LL, bízom benne, hogy igazad lesz, van még idő, hogy növekedjen a szám :))

Andi írta...

Már nem először Fant :))

Fant írta...

Na igen elő szokott fordulni :))