2009. ápr. 17.

Kedd reggel 9-kor :)

A fiatal lányoknak egyszerűen nem elég a "HSM3"-ból és Zac Efron-ból -- de az anyák szintén függők! Mr. Szívdöglesztő nemrég beszélt az Extra-nak rajongóiról és arról, hogyan tökéletesíti híres frizuráját... :)

A 21 éves színész elmondása szerint, tényleg rengeteg idősebb női rajongója akad.Az anyukák mindig szívesen lógnak a premiereken. - és bevallotta, hogy ő az idősebb hölgyek "áldozata".

Ám Zac még mindig erős kapcsolatban van a High School Musical-beli kolléganőjével, Vanessa Hudgens-szel, és elmondása alapján a legideálisabb randevú számukra, ha moziba járnak. Valószínűleg ez a legjobb dolog, amit tehetünk... nem péntek este vagy szombat este megyünk... hanem mondjuk kedd reggel 9-kor. - nyilatkozta a fiatalember.

Efron haja állandóan nagy figyelmet kap, bezzeg ő egyáltalán nem érti, miért ez a nagy felhajtás. Igazán csak a lustaságból származik. Király. Elalszok, felkelek és utána egyszerűen kisétálok. Vicces lenne, ha 4 órába telne megcsinálni. Mert egyáltalán nem.

Legújabb filmjében, a "17 Again"-ben, Zac egy 37 éves édesapát alakít, aki egy tizenésves testébe kerül vissza. Amikor megkérdezték Zachy-t, akarna-e újra 17 éves lenni, Zac nemet mondott. Szerintem még a legrosszabb hibák is, amiket a középiskolában elkövettem, fontos részei a mai énemnek, szóval nem, nem hiszem, hogy visszamennék.

A 17 Again, magyarul Megint 17 a mai napon, április 17-én nyit az amerikai mozikban!

Forrás: ExtraTV.

11 megjegyzés:

Andi írta...

Sziasztok!

Persze, hogy reggel 9-kor, hiszen akkor alíg vannak a moziban....:)) - Gondolom, mert, hogy hétköznap az emberek ott is csak dolgoznak....nem ?:))
A kis reggeli mozizósok...:))

Fant írta...

Na igen, ha hétvégén mennének, az nem lenne túlzottan kikapcsoló, akkor nyilván ők érdekesebbek lennének mint a film. Így viszont kedd reggel 9-kor senki nincs a moziban, gondolom üres a terem - az említett okból :))
Suli, meló, stb :)

Amúgy az a frizura lassan inkább hírhedt, mint híres :)

Azon gondolkozok, vajon új Andreánk van, vagy ismét sikerült véletlenül az alapcsapat tagjának másik mail címmel bejeletkeznie, mint jómútkor :)) Tippem az utóbbi verzió :)
Nade akárhogy is: Boldog Névnapot, Andi! :)

Andi írta...

ÓÓ - hát ezért volt olyan furi ez a cuccos - nem figyeltem oda bocs és köszi Fant, hogy te igen :))
A tipped talált és süllyedt, jó mélyre :))
És köszi Fant az utsó mondatodat is :))

Andi írta...

Különben képzeld Fant, már rég akartam jelezni, hogy nekem is sikerült az a - Rendszeresen olvasott blogok - megjelölése cuccos :))

Frizura - hírhedt :) Csípem Z haját :))

Névtelen írta...

Andi, Boldog Névnapot Neked!

Jó nekik, hogy szabad az egész napjuk egy ideig...bár ha forgatnak, az napi 24 órás meló...de azt is élvezik. Érdekes életmód lehet, egy kis időre kipróbálnám.

OMG, tudom, hogy amíg nem hivatalos, nem kéne beszélnem róla, de V új fotóira tényleg nem találok szavakat:)))

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Andi írta...

Köszi LL :))

b írta...

Én is boldog névnapot kívánok Andi :)

Andi írta...

Hu - már megint viccoskodott ez a cuccos velem rendesen :))

Egy kis időre ?:) - talán én is :))

Andi írta...

Köszi b :))

Fant írta...

Na, sikerült beállítani, Andi - nagyon ügyes :) Tippem találatának örülök, noha szinte biztos voltam benne, hogy te vagy, csak elnyomtál valamit :))
Z haja: hát azért a hosszával akadtak gondok ugyebár :)

Tényleg érdekes életmód lehet LL, kis ideig én is vevő lennék rá, de a hangsúly azt hiszem a kicsin van.
A fotókat láttam én is :) Hát jellemezni nem tudnám őket, egyszerűen szavakba foglalhatatlan :)

Emberek: Megvan az első amcsi szám a 17 Againról! Nagyon ígéretes a pénteki nap! Meglátjuk a mai és a holnapi számokat, egyelőre a nyomába sem ér a többi éppen vetített film :)