2009. ápr. 25.

Szombat esti paródia :)

Bevezető:
Zac Efron:
Köszönöm, köszönöm, srácok! Ember, nagyszerű itt lenni! Azoknak, akik nem ismernek: Zac Efron vagyok. Azoknak, akik ismernek: köszi, hogy fennmaradtatok! Ez az este nagyon fontos számomra, mert egy telesen új közönséget érhetek el! De először – ha nem probléma – szeretnék valamit mondani azoknak a rajongóknak, akik eljuttattak idáig.

Hé, fiatalok! Itt Zac Efron. Csak szerettem volna egy pillanatot arra áldozni a műsorból, hogy köszönjek nektek, srácok. És a srácokon lányokat értek. Mert…nézzünk szembe vele, fiatalok: sokkal tartozom nektek. Ha ti nem lennétek, csak egy átlagos egyetemista lennék, egy egyetemista-korú férfi helyett, aki gimnazistának tetteti magát. És szeretném megköszönni az anyagi támogatást. Igaz, hogy a szüleitektől kaptam a pénzt. De ti sokkal értékesebbet adtatok nekem: a figyelmeteket! És ha valaki több, mint öt percig magán tudja tartani egy tini figyelmét, akkor a szüleik annak az embernek adják a rendelkezésre álló jövedelmüket! Szóval köszönöm!
Nem, neked köszönjük, Zac Efron!
Zac Efron: Srácok, nagyon izgatottak vagytok, nemde?
Hello!
Hello!
Zac Efron: Hello, uram. Ön az apjuk?
Nem.
Zac Efron: Oké…nos…
Csinálhatunk képet?
Zac Efron: Persze, gyertek fel!
Ez jó, ezek szerint nem csak tinirajongóim vannak.
Én tinidős vagyok.
Zac Efron: Mi az a tinidős?
Idős tini. Oké, kész, egy kettő, három!

Zac, van partnered az afterpartyra?
Zac Efron: Igen, van.
A barátnőd?
Zac Efron: Csak annyit mondok, hogy egy lány.
A fenébe!
Zac Efron: Nagyszerű show-t tartogatunk ma estére, a Yeah Yeah Yeahs is itt van velünk! Maradjanak velünk, hamarosan visszatérünk!

HSM4 paródia:
Elterveztünk és megtettünk mindent, Nem sikerült volna, ha nem vagy velem. A legjobb barátom mindig itt volt mellettem, Csak így sikerülhetett! East High Forever!

Miss D: Köszönjük, Kelly és Todler! Ma már nagyon sok meglepetésben volt részetek, de boldogan árulom el, hogy egy még hátravan. Üdvözöljétek a színpadon az East High kedvencét, aki tavaly érettségizett, és most visszatér egy év egyetem után, Troy Bolton-t!

Istenem, Troy megérkezett!
Megérkezett! Megérkezett!
Az East High várta már az érkezésedet!

Zac Efron: Hagyjátok abba! Hagyjátok abba az éneklést! Köszönöm. Hello. Troy Bolton vagyok. Egy éve pontosan ezen a helyen álltam, és azt mondtam, hogy az East High-ban egy tanár ara biztatott minket, hogy hágjuk át a status quo-t. Azt mondtam a diákoknak, hogy ebben mind együtt vagyunk, aztán elindult a zene, aztán leugrottam a színpadról, hogy részt vegyek egy hosszú, koreografált zeneszámban az osztálytársaimmal egyetemben.
Ez királyul hangzik!
Zac Efron: De nem azért vagyok itt, hogy a tavalyi évről beszéljek. Hanem azért, hogy elmondjam, mi történik, miután elhagyjátok az East High-t.
Miss D: Biztosan jó ötlet ez, Troy!
Zac Efron: Vissza!
Miss D: Oké!
Zac Efron: Tehát itt a lényeg! Az egyetemen senki nem énekel!
Micsoda?!
Zac Efron: És ez Amerika egyetlen éneklő gimnáziuma!
Mi?!
Zac Efron: Én is pont így reagáltam. Hadd mondjam el, hogy ment az első napom. Ideges voltam, de izgatott is. Szóval elkezdtem énekelni egy Ideges, de izgatott című dalt. Az emberek csak bámultak! Nulla volt a koreográfia, nulla!
És mi történt azután?
Zac Efron: Kihez beszélsz?
Hozzád.
Zac Efron:Akkor egy jó tanács: nézz a szemébe annak, akihez beszélsz! Miután elhagyjátok ezt a sulit, semmit sem utasíthattok vissza, és csalni sem lehet! Egy másik tanács: ha éjszaka nem tudsz aludni, és énekelsz az ágyadban, a többiek meghallanak! Mindenki hall téged!
Tehát csak egy átlagos diák vagy?
Zac Efron: Bárcsak úgy lenne! De ki hitte volna? Nem lehetek átlagos diák! Mert szörnyű oktatást kaptam!
Ez nem igaz!
Zac Efron: Nem? Mit tanultál itt?
Azt, hogy nem a sztereotípiák szerint kell élnem, amit mások alkotnak rólam! Lehetek kosaras és táncos egyszerre! És büszke lehetek rá!
Igen, mondd meg neki!
Zac Efron: Mi Texas fővárosa?
Texas City?
Texas Town.
Igen.
Zac Efron: Erre számítottam. El sem hiszed, milyen keveset tudsz.
De legalább kosárban jó vagy, Troy!
Zac Efron: Nem. Talán itt jó voltam, de kiderült, hogy az East High valamiféle Musicalszínház Ligában játszik, amiben nagyon gyenge a mezőny.
De ha jól ismerem Troy Bolton-t, te megfordítod a helyzetet, ugye?
Zac Efron: Nem. Egy éve hagytam el a gimnáziumot, és véget ért az életem. Teljesen tanulatlan vagyok. Az emberek azt hiszik, nem vagyok normális. Csak énekkel tudom kifejezni magam. Sehová sem fordulhatok.
Gyere vissza hozzánk!

Zac Efron: Ki vagy te?
Walt Disney.
OMG!
Zac Efron: De azt hittem, te megfagytál!
Nemrég olvadtam ki.
De hogyan?
A tudomány szerint a globális felmelegedés miatt, de szerintem biztosan a zsidókhoz van köze.
Zac Efron: Tényleg visszajöhetek az East High-ba?
Troy, soha nem kellett volna egyetemre menned, a Disney karaktereknek nem szabad felnőniük, ahogy a Mikiegérnek és Lindsay Lohan-nek sem. Ezért gondolom, hogy vissza kell térned a High School Musical-be, ahová tartozol!
Zac Efron: Ez komoly?
Igen.

Azt mondják, újra hazajöhetek, A barátaim közt lehetek. Örülünk a visszatérésednek! Örülünk a visszatérésednek! Ez a High School Musical, Minden napunk csodásan telhet, Ha te velem, én veled lehetek!

Fordította: LinkLuvor.

17 megjegyzés:

(f.é.) írta...

Ha-ha-ha,minden paródia a valóságra épül,és ez sem lett kivétel!:))
Például az anyagi támogatásról szóló rész különösen rendhagyó,és hihetetlenül igaznak minősül.:))

Szóval tetszett a paródia,köszi szépen!!:))

b írta...

Nagyon köszi LL! Jóóó :)))

Fant írta...

Nagyon jó :)) A monológ kőkemény :)) Igen az anyagi támgatásos rész nagyon ott van :)) De az is, hogy ő egy egyetemista korú férfi, aki gimnazistának tetteti magát :))
A HSM paródia pedig zseniális - csak énekkel tudom kifejezni magam, nagyokat szúrkál oda filmnek :))
Köszi LL!

Névtelen írta...

Szívesen:) Vicces volt fordítani mindkettőt:))

Névtelen írta...

troys back,troys back nagyon jo ja meg back off-os is de az egész jo ebben a részben
jaj de jo hogy felkerült a forditás egy része most megint röhögtem egy jot. linkluvor a többi is felkerül esetleg?
ma megnéztem igaz angolul a 17 -againt egy szoval: zseniális annyira jo a film minden van benne szivmelengetö részek hot részek
azt nem tudod mikor lesz nálunk is a film?
puszi mindenkinek laura

Netty írta...

május 28-án.

b írta...

Szép jó reggelt :)
Van 2 iromány a neten, de csak az egyiket rakom ide, mert a másik a No comment... kategóriába tartozik.

Ez még normálisabb cikk, bár a címe nem kicsit hatás vadász :S

dorka írta...

hát ez nagyon jó!!most már felébredtem egyértelműen!b nem tudom biztosan hogy melyik cikket találtad de egyet én is találtam a storyonline.hu-n

Fant írta...

Jó reggelt!
Na mi a vihar - a 168 óráról nem tudtam, hogy ők ilyesmi témával is foglalkoznak. Na mondjuk olyan is :) Ehhez a cikkhez sem kellett túl nagy fantázia, inkább nem igénylem a hazai sajtónyilvánosságot a blogalanyok kapcsán.

A többi cikk, köztük, amire Dorka céloz, hát tényleg no comment inkább. Ne rontsuk el bosszankodással a napot :)

Hiába na, csak egyetlen hiteles magyar forrásunk van :)

Nemsokára kezdem a mese összeállítását :)

b írta...

A storyonline mondjuk a tipikus bulvár, de még arra sem vették a fáradságot, hogy megnézzék, hogy az a "férfiing" valójában egy női ingruha, tehát nem nyúlta le Z-től. De én már kifüstölögtem magam ezen, és persze hogy nem rontjuk el a szép napot :)

Fant írta...

Mese szövege postázva :) Hát öö, nem lett valami rövid :)

Igen b, az nem fért volna bele a sztorijukba, nem lehetett volna rá felépíteni a cikküket. Ráadásul a Diesel nem éppen élelmiszerbolt, legjobb tudomásom szerint :))

Névtelen írta...

Laura, a többit nem tervezem, ezek lettek megszavazva:))

Ne törődjünk a magyar sajtó írásaival, nekünk nem az a mérvadó:)

Mese - várom, remélem, el tudom ma olvasni:))

b írta...

LL ha nagy uborkaszünet lesz, akkor még fordítasz belőle?

;o) írta...

Hmmmm, csupa izgalom a mai nap: F1, Button,és még Fant is készül valami meglepetéssel estére....
Na akkor lássuk a medvét, ööö az új sztorit.
Fant egy dologra nagyon figyelj kérlek: a számok JÓ NAGYOK LEGYENEK ;o)

;o) írta...

b, szerinted lesz itt uborkaszezon?
Most jön a java....

A fordítások persze mindig jól jönnek ;o), de egy dologra itt is figyelni kell: van úgy, hogy a cikkeknek de ja vu feelinge van, ugyanis nem egy konkrét interjú, hanem több interjú összefoglalója.

b írta...

:))

Névtelen írta...

Rendben, ha uborkaszezon lesz, vállalom. De igazából kétlem, hogy a közeljövőben sor kerül ilyesmire:))