2009. ápr. 10.

Együtt a két Mike O'Donnell

Efron és Perry végre valahára együtt látható egy videóban és végre együtt kanyarítanak arcunkra izgatott mosolyt, köszönhetően ennek a MySpace-es "reklámvideónak"! :)



Zac: Hey, hogy vagy?
Matthew: Hello, Zac, mi a helyzet?
Z: Matthew Perry! Mit olvasol?
M: A 17-et, a filmet, amit együtt csinálunk.
Z: Biztosan jó lesz!
M: Remélem. Oké, állj. Mit csinálsz?
Z: Gyakorlom a szerepem. Annyira örülök, hogy az idősebb énemet játszod…vagy én játszom a fiatalabb énedet? Szerinted úgy fogok kinézni, mint te, ha idősebb leszek?
M: Attól függ…a hajad elég fura.
Z: Ki kéne próbálnod. Vonzza a nőket.
M: Oké.
Z: Most megyek.
M: Kösz a tippet.
Nő: Hello.
M: Szia.
Nő: Hogy vagy?
M: Jól, te?
Nő: Jól.
M: Szóval.
Nő: Zac itt van?
M: Igen, arra.
Nő: Szeretem a Seinfeldet.
M: Köszi, megmondom.

Fordította: LinkLuvor.

25 megjegyzés:

Fant írta...

Jó videó, Z mint rajongósrác és végre együtt Perry-vel - szóval laza, persze Perry marad hoppon a végén, naná :))

Egyébként mielőtt kérdésként merülne fel: a Seinfeld egy hasonló jellegű sorozat volt, mint a Jóbarátok, a németek szerint :)

b írta...

Köszi Fant :)

dorka írta...

hát ez jó... :D

;o) írta...

Igen.Ezt vártam! Szerintem őrületesen jó kampányt tudtak volna építeni a 2 pasira!

b írta...

Filmet néztek?

Fant írta...

Na igen ;o), egyetértünk. Számomra is érthetetlen miért egyedül Zac-nek kellett végignyomnia a promót. Hát... Most így a végére már végre vannnak interjúk a többiekkel is - hát ha nagyon megengedő akarok lenni, akkor azt mondom, hogy Amerikára tartogatták a többieket, a finisbe. Bár ez nem éppen magyarázat.

;o) írta...

b film? Végre van adás nálunk, de most meg senkit nem érdekel. Van valami jó ajánlatod? Az, amit ajánlottál Andinak is? Mindjárt belenézek.

Holnap Mamma Mia musical az Arénéban.....

Fant tudod én kicsit szigorúbb vagyok ezen a téren, talán mert szakmai szemmel nézem, marketing oldalról. Nekem az a véleményem, hol mindenhol durrantani kell valamit, hogy uazán jó legyen. Z is igazán jó, de nem volt meg a film címadó feelingje Perry nélkül - és még sorolhatnám az érveket.
Na nem baj. Ez már késő. Kíváncsian várom a Chinese Theater bemutatót.

b írta...

Hát már a film fele elment.

Andi írta...

Nem rossz az íze, no nem rossz..:))

Fant írta...

Alapvetően én is elhibázottnak tartom a promót, ;o), csak próbálok valami észérvet találni, hogy miért nem vettek részt a többiek a kampányban. Amit írtam az még szerintem sem elég ok, sőt ha őszinte akarok lenni, nem is hiszem, hogy van ebben ilyen logika.
Azt biztos, hogy ezzel a promóval Zac, mint skatulyából kitörni készülő színész nem járt jól - a film maga más kérdés. Meglátjuk mi lesz, várom én is a filmet.

Névtelen írta...

Valaki tudja, hogy Vanessa miért utazott New Yorkba? Talán Zachez?

Névtelen írta...

Sziasztok!
Sztem hihetetlenül vicces vidi, tükrözi a film hangulatát...legalábbis azt, amire én számítok:)))
Már csak a fordok mennyiségéből is arra következtetek, hogy van érdeklődés a film iránt, viszont a másik oldal elszúrta a promót...nyilván arra alapoznak, hogy ez Z első olyan filmje, amiben egyedül főszereplő, de egyben a kitörése is a "skatulyából", és ezt őrjöngő tinikkel teli premierek nem igazolják, ezért kellettek volna az idősebb szereplők is.

b írta...

Hiszek neked LL, ezért vagyok kíváncsi a fordra :)

Névtelen írta...

De én erre a reklámra gondoltam, nem a vitátok tárgyára. Várj, te melyik fordot várod?:)

b írta...

Bármelyiket :) De valóban nem erre a reklámra gondoltam.

Névtelen írta...

:))
Névtelen - nem kizárt, de eddig nem írtak róla.

b írta...

Érdekes, hogy a LAX-on nem készült kép róla.

Névtelen írta...

A JJJR-on a Zac Cover Usa Weekend bejegyzésnél a 60. kommentben van egy cikk, hogy állítólag bajban van a kapcsolatuk(Zanessa). Valaki érti, hogy miről is van benne szó? Megköszönném, ha valaki lefordítaná.Köszi.

Fant írta...

Névtelen a cikk nem érdemes arra, hogy szót pazaroljunk rá, ostoba cikkek mindíg voltak és lesznek is, találgatás, kombináció és "haverok" információi, ez minden - nagyon gyenge cikk, mégcsak fantázia sincs benne.

Fordok mennyisége - ne is mondd LL, a németek megint villámtempóban szállítják a fordokat, én komolyan nem is értem, hogy csinálják, lehet, hogy nem is alszanak...
Amit a promóval kapcsolatban írtál: teljesen egyetértek veled.
Kíváncsi leszek, hogy a MAOW-nél milyen lesz a felállás.

B - meg kell hagyni, kivágtad magad :))

b írta...

:)) de ez az igazság :D

Érdekes, hogy a haverok egyik fele szerint bajban van a kapcsolatuk, a másik fele szerint pedig jó rájuk nézni, fantasztikus páros.

Fant írta...

Következésképp ezek a haverok csak a cikkírók fejében léteznek.

Meglesznek a fordok idővel, időben :))

b írta...

Tudod, hogy várok türelemmel :))

b írta...

Most olvastam, hogy Talma versenyét közvetíti élőben a mtv :)))))
Ugyan is eddig nincs szerződése egyik csatornának sem erre, és az eurosporton sem adják már az idén a motogp-t :((

Fant írta...

Na, csak sikerült szerződést kötni? Ez jó hír, ennek örülök én is! Annak már kevésbé, hogy az Eurosport nem közvetít - azt olvastam, hogy a jogtulajdonos háromszoros árat kért a tavalyihoz képest a közvetítési jogokért, a csatorna pedig csak 2,5-szerest lett volna hajlandó kifizetni. Pedig nagyon jók az ottani kommentátorok, sokkal jobbak, mint az m1-en.
Nade legalább valamilyen közvetítés lesz :)

b írta...

Nem, hanem a tulaj állítólag felajánlotta a mtv-nek ingyért, Talma és a rajongói miatt.