2009. ápr. 8.

On My Own/Bust a Move

"17 Again" Music Video: Vincent Vincent and the Villains - On My Own


"17 Again" Music Video: Young MC's - Bust a Move


A Zac Efron, Matthew Perry, Leslie Mann, Michelle, Trachtenberg, Thomas Lennon, Melora Hardin, Hunter Parrish, Allison Miller, Nicole Sullivan és Adam Gregory színészekkel elkészült, Burr Steers által rendezett, Jason Filardi által megírt, Adam Shankman-nel és Jennifer Gibgot-tal producált "17 Again" című film amerikai díszbemutatóját április 14-án, kedden tartják a Grauman's Chinese Theater-ben Los Angeles-ben.

A fentebb felsorolt nevek mellett a premieren megjelenik még többek között Corbin Bleu ("HSM"), Amanda Bynes, a Jonas Brothers, Bart Johnson("HSM"), Aly & AJ Michalka, Kay Panabaker, Olesya Rulin ("HSM"), Brittany Snow, Brenda Song, Chris Warren, Jr. ("HSM 3") és sokan(rengetegen!) mások.

Vanessa Anne Hudgens természetesen alap "felszerelésnek" számít, az Ő megjelenésére Mindenki számít, akár szerepel a listán, akár nem! ;)

Forrás: Market Watch.

24 megjegyzés:

pucca írta...

naon jó vidik:)
jaja
alap hogy nessa ott lesz!:)

Fant írta...

Fergeteges, egyszerűen fergeteges! Nagyon várom már a filmet, iszonyú jó kedvcsináló ez a két videó!

És látom a tánc nem marad el itt sem ;))
Milyen jó zenék lesznek a film alatt - már nem csodálkozom, hogy reklámozzák a filmzene albumot is :)

Vanessa megjelenése pedig gyakorlatilag alapvetés valóban :) 99,9% - némi számmal fűszerezve :)

Andi írta...

Sziasztok!

Hm jó a vidi - Show body-body :))

Andi írta...

Óó azok a fűszer számok :))

pucca írta...

most néztem meg a funny or die videót naon kiri:)
de mit is várhatunk volna hisz rengeteg tehetség szerepelt benne

Fant írta...

Hello Andi! Hogy tetszik a tánc? :)
Hát igen a számok - gondoltam kicsit számozok már, hátha máris hiányzik valakinek :))
Jók ezek a zenék, azt hiszem érdemes lesz majd letöltési helyet keresnünk, nem? :)

Nos, pucca, igencsak ígéretes amit videóról írsz :) De én most megvárom, amíg Ditta hivatalosan is megmutatja nekünk, megpróbálom addig nem megnézni :)

pucca írta...

helló Fan én is várni akartam vele
de azegyik barátnőm elküldte
így meg kellet néznem hogy reagáljak rá
de igérem neked nem fogsz csalódni:)

b írta...

Hááát... így hogy nem értek belőle semmit, nem értek belőle semmit :S Várom a bejegyzést, a kérdéseimmel :)

b írta...

Ja és az indiánus pasi haláli ahogy táncikál :)

Andi írta...

Hello Fant! Cool a tánc, nagyon cool:) A zenei letöltéses cuccost én is várom és a helye is meg lesz ám :) Számhiány?...ühm :))

b írta...

Andi lesz szombaton a Szeress ha tudsz a m1-n, egész emberi időben :)

;o) írta...

Nos, azt hiszem, kellő képpen bemelegítettem a filmre....jöhet!

Látom vannak itt lelkesen kitartó kommentelők. Én nem tartozom ebbe a csapatba sajnos. Mármint, hogy lelkes vagyok, de nem túl kitartó, így én már megnéztem a poolside videót is. Még nem döntöttem el, hogy funny or die. Viszont megnéztem pár másikat is, hogy a lényegre rájöjjek. Megvan....

b, ez a film az, amikor a végén bebetonozzák magukat? A zenélődobozos?

Névtelen írta...

b ki a főszereplője a Szeress ha tudszna??

köszi szépen előre is!!!

Andi írta...

Képzeld b, én is felfigyeltem az előzetesre, csak nem értettem pontosan a napot és időt,mert mire odaértem a TV-hez addigra hussss... de csekkoltam és köszi az infót :)
Épp a napokban gondoltam rá, hogy meg fogom nézni a gépemről...:))

És már egy kis Sötétségre is vágyom ám :))

b írta...

Bocsi, pénteken lesz.

;o) ez nem az.

Névetelen hogy ki a főszereplő? Nehéz válaszolni, mert vannak egy páran :) itt megnézheted

b írta...

;o) rájöttél a lényegre? Én nem igazán :)

Névtelen írta...

Király vidik:))
A magam részéről már letöltöttem a Soundtrackből pár számot...nálam a This Is For Real viszi a pálmát:))
Várom azt a premiert...kíváncsi vagyok, végül mennyi Vadmacska bukkan fel:)
Hogy ne legyen bűntudatotok, én is megnéztem a vidit...kétszer:))

b írta...

LL honnan töltötted le a számokat?

Névtelen írta...

Nem az összeset, mondom, és egyszerűen megnéztem a számok listáját a hivatalos oldalon, rájuk kerestem YT-on, letöltöttem a vidiket, aztán átkonvertáltam őket. Nagyjából negyed óráig tartott.

;o) írta...

A Funny or Die oldal egy humorportál és közismert emberekkel vagy közismert emberekről/témákról készítenek, humoros, esetenként elég szókimondó kisfilmet, amiről aztán a weboldal látogatói elönthetik, hogy vicces volt-e vagy halálos. Jó vagy rossz. Nagyon ott van kategória vagy nagyon gáz.

b, ha beütöd a keresőbe a címet és esetleg, hogy download, akkor találsz rá megoldást. Nem is egyet. Már nálunk is szólnak a dalok.

LL te hiányoltad a múltkor a HSM reklámot? Na most aztán kaphatsz belőle, ha belehallgatsz valamelyik rádió adásába...orrán-száján ömlik ki a reklám, pedig már jegy sincs. Legalábbis a rendezvényszervezők és az Aréna, visszadobták egy ismerősünk 4 fős kérését...
Kalács lesz ;o)

Jó éjszakát!

b írta...

;o) köszi a felvilágosítást, de én konkrétan a vidi értelmére gondoltam :)) Bocsi, megint félreérthető voltam :D

LL én a hivatalos veboldalról teljesen elfelejtkeztem :DD Így már ok a dolog, és köszi :)

Fant írta...

Sötétség - ne is mondd Andi :)) Épp a napokban futottam bele a youtube-on pár részletbe, gondoltam is rá, hogy lassan ideje újra megnézni :))

A videóval kicsit még várok, aztán megnézem én is már :) A szuflát meg megtartom a hivatalos közlésig - ahogy ti is látom :))

LL, jó tippet adtál a soundtrack-el kapcsolatban, csekkolni is fogom :) Amúgy a sok Vadmacska a listán nagyon érdekes, de jó látni, hogy érdeklődnek egymás munkái iránt - aztán, hogy mennyien lesznek ott, azt én is kínáncsian várom :)

;o), ez aztán a reklám :))

Névtelen írta...

Kész vagyok az Interview forddal, meglepően rövid az előzőhöz képest, másfél oldalas.

b írta...

JJJ-n vagy egy újabb "mézes madzag" a filmhez.