2009. ápr. 14.

Rövid vidik

A mai napot két rövid videófordítással kezdjük, mindkettő Zac-kel készült a "17 Again" nagy promócióján.


Zac: Igen, ez nehéz, mert senki nem tudja pontosan leutánozni a mimikát, mindenki máshogy csinálja. Mindenkinek egyéninek kell lennie. De úgy gondolom, bármelyik színész, aki egész évben nagyszerűen szerepel, állandóan változtat, új dolgokat próbál ki...keményen dolgozik. Én ezt szeretném csinálni, nyomot akarok hagyni, nagyszerű filmeket készíteni a jövőben.


Hello B-box rajongók, Zac Efron új filmjének, a Megint 17-nek a premierén vagyok. Kelly Dawn Taylor küldött nekünk egy kérdést, hogy tegyük fel Zac-nek. Korábban talákoztam Efron-nal, hogy megkérdezzem.
Zachary David Alexander Efron, üdv a Bbox-nál!
Zac: Köszi.
Hogyan készültél fel arra, hogy egy belül 37 évest játssz, aki úgy csinál, mintha 17 éves lenne.
Zac: Ez volt a legnehezebb ebben a filmben, a legnagyobb kihívás, hogy miként tudok viszonyulni ehhez a karakterhez egyáltalán. Apukámra gondoltam, imádott velünk lógni. Szereti a baseballt...és ha újra gimnazista lehetne, biztos ezeket csinálná...szóval rá gondoltam.
Kelly Dawn Taylor – megkaptad a választ. Köszönöm.
Kelly, itt vagy Zac Efron filmjének a premierjén. Milyen érzés?
Kelly: Király, alig várom a filmet és mindent.
Zac: Az én rajongóim a legjobbak a világon, számomra ez mindig elképesztő.

Fordította: LinkLuvor.

3 megjegyzés:

Fant írta...

Nos, fejlődünk, ez a lány már nem akarta elvetetni magát Zac-el, csak egy kérdést tett fel, nem is túl rosszat :)
Érdekes lesz, hogy oldotta meg a szerepet, kíváncsi leszek tényleg benne lesz-e, amiről beszél.

Andi írta...

Z nyomok - garantáltak :))
Mimika ? Nem semmi van neki :)

Névtelen írta...

Na igen, azért nem csak őrült rajongókból áll a tábor:D
Az biztos, hogy sokat beszél arról, hogy mekkora kihívás volt számára, kíváncsi leszek, mennyire mutatkozik meg a filmen, hogy segített neki a rendező meg Meatthew is.