2009. ápr. 15.

"17 Again" LA premier


Április 14-én, kedden megtartották a "17 Again" című film Los Angeles-i díszbemutatóját a Grauman's Chinese Theater-ben.



Több, mint 600 KÉP!

A premieren felvonult a filmben szereplő lélegzetelállító Zac Efron mellett, Matthew Perry, Leslie Mann, Michelle, Trachtenberg, Thomas Lennon, Melora Hardin, Sterling Knight, Hunter Parrish, Allison Miller, Nicole Sullivan és Adam Gregory, valamint természetesen megjelent a rendező, Burr Steers és a producer Adam Shankman is.

Utóbbi úriemberrel Vanessa Hudgens is összetalálkozott a vörös szőnyegen, aki magától értetődően szintén részt vett kedvesének filmbemutatóján, egyszerűen iszonyatosan gyönyörű valójában, egy barack színű Zac Posen ruhában.

Képeket kettőjükről egyenlőre külön-külön csodálhatunk meg;
ITT az est középpontjáról, ITT pedig a LA legszebb angyaláról! :)

13 megjegyzés:

Fant írta...

Rendkívül gyors voltál Ditta! :) Ott volt mindenki a premieren, ahogy láttam, a középpontban természetesen ismét Zac-el - bár jó látni azért a film többi szereplőjét is végre.

Szép napot!

b írta...

Közös kép nincs is? :(

xdittax írta...

Mivel rendkívül izgatott Fant! :) És nem is csalódtam, Zac eszméletlen, és persze igen, a középpont, de annyira jó látni együtt a színészgárdát! Vanessa pedig káprázatos! Nincsenek rá szavak! ;)

És bár egyelőre nincsenek közös képek... Nyilvánvalóan Vanessa most sem akart együtt fölvonulni Z-vel, mert most ez az Ő estje(ilyet tapasztaltunk többször is), de én el tudom képzelni mennyire csodálatos estéjük volt ennek ellenére együtt. Bízom azért benne, hogy idővel az afterparty-ról kapunk közös képet, de majd meglátjuk. :)

Addig is gyönyörűek! Wow :)

Névtelen írta...

Ez aztán jó napkezdés volt:)) Öröm látni, hogy ilyen sokan megjelentek a filmből, és aranyos volt Olesyától, Corbintól és Monique-tól is, hogy elmentek:))
Vanessa szerelése szerintem elkészesztő, vagyis priceless:))
Találtam vidiket, ez nagyon édes, ez oedig egy interjú elég sok szereplővel.
Várom a közös képeket, de szerintem nem létszükség, de ki ne akarná együtt látni őket:))

Fant írta...

Valóban nincsenek rá szavak - és valóban priceless :)))

Végre-végre együtt láthattuk a film színészgárdáját, ehhez jön hozzá a rengeteg megjelent barát, az afterparty-n hatalmas hangulat lehetett, akár lesznek róla képek, akár nem, ez borítékolható tény :)

A közös képekkel kapcsolatban: Ditta, LL - mindent elmondtatok, amit erről gondolok, úgyhogy csak annyit tudok mondani, hogy teljesen egyetértek :)

ÉS: Megvan az első szám! :) Nem rossz :)

(f.é.) írta...

Helló!

Premier:tényleg voltak egy páran.:)

Névtelen írta...

Várom a mesét majd:))
Ditta, légyszi csekkold a citromailt, küldtem pár dolgot;)

Andi írta...

Sziasztok!

Z/V - közös képek ?:) Ott van az csak most mi nem látjuk őket :))
V gyönyörű és magasan utolérhetetlen egész lényében :)) Wow - nem semmi a rucija, ki tett most is magáért rendesen :)) Na és azok a lábak...:)
Reméltem, hogy szabadon hagyja őket :))

Szám, mese, júúúúj :))

Fant írta...

Sziasztok!

A mese egyelőre majdlagos :) A héten még nem lesz, de úgy számolom, hogy elképzelhető, hogy a jövő hét utolsó napjára készülök majd egy mese-mix-el :)

Premier - az ám f.é., ott volt a fél amcsi sztárvilág, szerencsére a szimpatikusabb fele, köztük még régi ismerőseink is :) És az eddigi One-man Show is megszűnt ezen a premieren, amit feltétlen jó volt látni.

Andi, abban én is bíztam - rejtegetni kifejezett bűn lenne a részéről :)

A videó tényleg aranyos LL. Amikor V szinte visszahúzza Monique-ot, az külön kedves benne.
Egyébként ez az egész fotózkodás egy egészen komoly munka, iszonyatos türelem kell hozzá.

Névtelen írta...

Ha nem láttam volna kommeteket, meg sem néztem volna, de csak azért a pillanatért simán megérte:)

Kész vagyok a Funny or Die vidivel, ne kérdezzétek, milyen logika alapján választom ki a vidik sorrendjét, magam sem tudom már...
És a fordhoz...nagy nehezn átrágtam magam rajta, de lehetnek melléfordítások, voltak érthetetlen részek.

Engem biztosan idegesítene, ha ott üvöltöznék a nevemet kórusban...egyáltalán mi értelme? Úgyis végigmegy az egész szőnyegen...legalábbis ha fotós lennék és nem rajongó, így gondolkodnék:)

Most sztem nekikezdek majd hamarosan az SNL-nek? Melyik részeket szeretnétek szó szerint és melyikről kértek összefoglalót?:)

b írta...

Jujj de jó! :))))
Én ha lehetne a hsm-hez és a belépő jelenethez szeretnék alaposabb fordot.

Fant írta...

LL, a Funny or Die egy extra nehéz és speciális feladat volt azért, de biztos remekül sikerült.
A sorrend pedig mindegy teljesen, ahogy érzed :)

A fotósokkal kapcsolatban egyetértek: nem értem én sem mire ez a nagy ordibálás, ott pózol előttük, az adott idő arra van szánva, ahogy a hely is, ráadásul van egy ember vele, aki instruálja, hogy merre álljon nézzen. Helyenként látható volt, hogy V-t is idegesítette a dolog egy kicsit.

A videónak az a momentuma, az elmúlt idők legkedvesebb pillanata volt :)

A SNL kapcsán én is, mint b, kiemelten a HSM paródiát szeretném kérni, ha már választani lehet :)

Névtelen írta...

Örülök, hogy bíztok bennem, de tényleg nem tudom, mennyire lett jó a Funny or Die:)

Oké, az SNL folyamatban, illetve majdnem kész, a monológ meg a paródia:))