2009. ápr. 3.

13, 23, 26, 27, 37, 49 +47

Zachy Efron még a "17 Again" londoni promója alatt az Egyesült Királyság-beli lottóshow-ban is megjelent, ezzel minden bizony még azokat is rávette, hogy nézzék meg az adást, akik nem művelik a szerencsejátékokat. Engem legalábbis ;)


A mai vendégünk Zac Efron, hollywoodi színész lesz. Tudom – épp olyan meglepett vagyok, mint ti! Mielőtt megérkezik, itt egy ízelítő a legújabb filmjéből, a Megint 17-ből.
És itt van Zac Efron, üdv újra nálunk!
Zac: Köszönöm, jó újra itt lenni!
Jó, egy kicsit sokáig tartott a kézfogás. De nem baj. Tehát miről szól a 17 Again?
Zac: Egy férfiról szól, akinek az élete válságba kerül, gyorsan elveszti a kapcsolatot a feleségével és a családjával, és azt kívánja, hogy megint 17 éves legyen.
És hogy történik a varázslat?
Zac: Beleesik egy Los Angeles-i folyóba.
Ez már csak így működik.
Zac: Igen, mindig ez történik.
Kitűnő. Tehát hány éves a film kezdetén?
Zac: 37.
És Matthew Perry játssza az idősebb énedet, ugye?
Zac: Igen.
Milyen volt megosztott szerepet játszani?
Zac: Fantasztikus, Matthew nagyszerűen játszik, briliánsan alakítja a letört férfit, örültem, hogy nézhetem.
Mint ahogy engem is. Elvégre azért vagy itt, hogy segíts. Tehát ez után a film után 37 évesnek érzed magad?
Zac: Nem.
Van díszpárnád?
Zac: Nincs.
Van hozzáférésed a Buzzle-hez?
Zac: Nincs.
Van példaképed?
Zac: Van.
Nézed a Homes Under The Hammer-t?
Zac: Nem.
Nos, köszönöm a válaszokat, a Big Lotto Rollover pillanatokon belül kezdődik!

Fordította: LinkLuvor.

Ui.: Na, kinek jöttek be a számok? ×P

8 megjegyzés:

b írta...

wow :D

b írta...

LL köszi a fordot! :)

Fant írta...

Hm, számok :)) Bár nem lottózom, de ha egyszer rászánom magam, lehet behúzom ezeket a számokat, mit lehet tudni :))
B, jó a videó, de megvárom amíg hivatalos lesz :)

b írta...

Bocsi, de ezt nem lehet elégszer megnézni :D Töröljem?

Fant írta...

Nem, ne töröld, a törlés nem jó :) Megnéztem én is, csak majd a hozzáfűznivalót tartogatom a hivatalos megjelenésre :) De különben tényleg jó :)

b írta...

Nem szóltam egy szót sem :)) de valami nevet kellett adni a linknek :)

Névtelen írta...

Szívesen:)
Jaja, az a vidi:)) De akkor én is várok.

(f.é.) írta...

Hát a számokat látva,és egyeztetve,még egy kicsit várat magára az utazásom.:)Mondtam már sokszor,utálom a számokat!:)