2009. ápr. 20.

Mintha Ő lenne az Elnök

A "17 Again" amerikai promója alatt végre együtt készítettek interjúkat a film főszereplőivel; a Talking Pictures-től Tony Toscano a Zac Efron-t és Thomas Lennon-t hozta össze egy vicces csevejre...


Az elején egy sorozatról beszélnek, amiért mindannyian rajonganak.
TT: Zac, egy kis ideje találkoztunk utoljára...
ZE: Pár hónapja.
TT: Tetszik a hajad.
ZE: Köszi.
TT: Bárcsak nekem is ilyen lenne. De az enyém belül van.
TL: Csak ez a fontos.
TT: Végül is vígjátékról van szó, emberek! Biztosan jól kijöttetek egymással, mikor együtt dolgoztatok. Mikor jöttetek, követett titeket egy csoport.
TL: Ige, jól kijöttünk egymással. Az első nap Zac-et elég sokan követték kocsival…és ez így történik, bárhova is mész. Úgy látszik, ez a népszerű elfoglaltság.
ZE: Mintha én lennék az Elnök.
TL: Igen, amikor elmész a zöldségeshez, rögtön akcióba lendülnek. Tehát egyáltalán nem tudtuk, milyen lesz a forgatás.
ZE: Pont ez az, amit senkitől nem akarok, hogy gondoljon, de öt perc után tudtam, hogy nagyon jól ki fogok jönni Tommal.
TL: Igen.
ZE: Fantasztikus humorérzéke van, semmit nem vesz túl komolyan.
TT: Egy férfit játszol…én ismerek ilyeneket és apa is vagyok…
TL: Nem kellett beleélnem magam a karakter szerepébe, megcsinálták a hajamat, és utána csak magamat adtam.
TT: Imádod a sci-fi-t, ugye?
TL: Egy kicsit, írtam pár képregényt, így van.
TT: Ezt felismertem. És ismert író vagy. Te írtad a Taxi-t.
TL: Köszönöm, hogy felhoztad a karrierem egyik legnagyobb bukását.
TT: De Jimmy Fallon jól játszott.
TL: Igen, igen. És a filmek egy milliárd dollárt hoztak, de igen, igen.
TT: De írtál mást is.
TL: Egy pár filmet.
ZE: Az Éjszaka a múzeumban-t.
TL: Az első és a második részt.
TT: Most…
TL: Még egy Taxi…ideje lenne.
TT: Nagy Jimmy Fallon és Queen Latifah rajongó vagyok, csak ezért mondtam.
TL: Köszi.
TT: Mindenki azt kérdezi, mit csinálnál, ha megint 17 éves lennél, úgyhogy én nem fogom.
ZE: Ó, igen!
TL: Fantasztikus!
ZE: Már kézültem, hogy elmondjam.
TL: Bekapcsolod az automata-gombot.
ZE: Persze.
TL: Amikor 17 éves voltam, pont úgy néztem ki, mint ő. Mintha tükörbe néznék.
TT: És ez számodra rossz hír, mert…
TL: Így fogsz kinézni.
ZE: Ez jó, remélem, megérem.
TT: Egyébként nagyon beindult a karriered, tudod kezelni a hírnevet, a rajongókat? És amikor világszerte reklámtáblákon látod magad?
ZE: Ember, ez jó móka. A reklámtáblás dolog kiakaszt…egy kicsit. Mikor a városban megyek autóval. Némelyik hatalmas.
TL: Némelyik akkora, hogy majdnem látszik rajta az én nevem is.
TT: Jó fejek vagytok, köszönöm. Érdekes interjú volt.

Fordította: LinkLuvor.

7 megjegyzés:

Fant írta...

Ez jó volt, köszi LL :)

"TL: Némelyik akkora, hogy majdnem látszik rajta az én nevem is" - ez a beszólás mindent visz :)))

xdittax írta...

Abszolúte mindent, Fant! Majdnem odabiggyesztettem egy hatalmas smiley-t, de aztán visszafogtam mégis magam. Pedig, szenzációs. :)))

Névtelen írta...

Szívesen:)) És milyen pókerarcot vág közben...pedig eddigi ismereteinkből ítélve még sok névnek kellene szerepelnie azon a poszteren.

Fant írta...

Bizony sok névnek - és milyen jó dolgok ki tudnak sülni az olyan interjúkból, ahol nem csak egyedül van Zac, kár, hogy az ilyenekből nincs túl sok.

Névtelen írta...

Azért én láttam párat a többi szereplővel is, de nem volt időm végignézni őket. Viszont közös interjúból tényleg kevés van, pedig azok a legviccesebbek:)

Névtelen írta...

sziasztok!:)
nem tudjátok véletlenül, hogy ki lesz Z magyar hangja??
köszi: Nicole:)

Névtelen írta...

Nem tudjuk, de a HSM-belire tippelünk.