2009. ápr. 24.

A férj véleménye

Nem volt még olyan régen, hogy Zac Efron 17 éves volt, de van pár dolog, ami nem zavarná, ha újracsinálhatná.

Jobban csinálhatnám az érettségi bálomat; azt határozottan megismételném! - mondta a 21 éves Efron új filmje, a "17 Again" Los Angeles-i premierén. De azt hiszem a legnagyobb részint büszke vagyok arra, ahogy megéltem a középsikolás élményeimet. Még a legnagyobb hibáimra is, amiket csináltam - valószínűleg ezek voltak azok, amik a mai énemet adják.

De miért a végzős bál?

Eh, valószínűleg udvariasabb lennék. Én lennék a srác a körben. - mondta nevetve, ahogy barátnője, Vanessa Hudgens elsétált mögötte.

Matthew Perry, aki Efron karakterének idősebb verzióját játssza, nem pazarolja arra az idejét, mit csinálna, ha újra fiatal lehetne.

Találkoznék Zac-kel és az edzőterembe mennék! Ott teljesen kiegyenesednék. Ő lelkes híve [az edzésnek]! - nyilatkozta a Jóbarátok Chandler-je.

A díszbemutatón Leslie Mann-nek is föltették a kérdést, valamint, hogy milyen volt Efron-nal dolgozni, mint szerelmi partner.

Nagyszerű srác; őszintén az egyik legrendesebb srác, akivel valaha találkozni fogsz. Igazán szorgalmas, és igazán nagyszerű hozzáállása van.

A premierre Leslie férjével, az író és rendező Judd Apatow-val érkezett, aki azzal viccelődött, hogy az egyetlen dolog, amit megbánt, hogy megengedte feleségének, hogy tényleg benne legyen a mozifilmben.

Szerintem a feleségem fantasztikus volt a filmben, de valahogy azt hiszi az ember, hogy imádja Zac Efron-t. Nem tudom, hogyan sikerült megcsinálnia ezt a kevés színészi varázst. - mondta. Ezt haza is hozta. Még otthon is megőrül Zac Efron-ért. A "Get Your Head in the Game"-et dúdolja, amikor megcsókol.

Hát előferdül az ilyesmi, de most nem? :)))

Forrás: USA Today.

7 megjegyzés:

b írta...

Hát ez jó :))

Andi írta...

Én úgy gondolom nem igazán helyes ha azt éreztetjük a párunkkal, hogy annyira odavagyunk másért....

Fant írta...

Jó :)) Habár azért inkább csak egy jól hangzó sztorinak gondolom, mintsem valóságnak, de vicces :))

b írta...

Nem lehet, hogy valójában a férjecskére gondol Leslie? :)

Andi írta...

Ha a férjecskére gondol, akkor valami olyasmit dúdoljon amit a férje szeret, főleg, ha utána az a csók is követi....szerintem :))

Névtelen írta...

Szerintem is túlzás ez a dudorászás, a csók kamu lehet.

(f.é.) írta...

Helló!
Szerintem a dudorászás isteni dolog,már ez is engem jellemez,ugyanis hangom egy szál sem!:)Olykor beleivódnak a dallamok a fejünkbe,és van úgy,hogy napokig,sőt hetekig ki sem mennek onnan.:)) Valaki,vagy valami hatására odaköltöznek,de amilyen hévvel jönnek,úgy mennek is.:))

Részemről a dúdolgatás,és a szeretett személynek adott csók közvetlen dologi összekapcsolása nem gondolati téma!:))

Du-du-dú,és puszika nektek!:))