2009. ápr. 28.

Mit tehetnék?!

Egy kissé félszeg volt napjaink leginkább körülrajongott tinisztárja a Mireilla Zirpins szerkesztő által készített interjúban. Nem csak arról csevegett vele, hogy korábban mennyire volt, vagy nem volt lázadó. Hanem azt is bevallotta, hogy a közeljövőben nem akar gyereket! Miért? Túlságosan önzőnek tartja magát. A magánéleti dolgait, mint a kolléganőjéhez, Vanessa Hudgens-höz fűződő kapcsolatát, sok lány álompasija szintén nem kötötte az orrunkra.

Viszont a nagyon style-os színész adott pár hasznos divattanácsot.

Mireilla Zirpins interjúja

Mit emelnél ki valakiből, aki 37 éves és ki inspirált téged a szerep megformálásában?

Ki inspirált? Nem igazán tudom. Úgy gondolom, egyszerűen csak az inspirált, hogy egy apát játszhatok, aki tökéletesen tinédzsernek van álcázva. De mikor olvastam a forgatókönyvet, a saját apámra kellett gondolnom és arra, hogy ő valószínűleg ugyanilyen lenne, ha újra 17 lenne. Voltak momentumok, mikor betűről betűre hallottam, hogy hangzana az adott párbeszéd az apám szájából. Igazán vicces volt. Úgy gondolom, hogy ez a történet nagyon érdekes és nem az a tipikus középiskolás-film.

A filmben sok tanácsot adsz a gyerekeidnek, amire ők csak azért hallgatnak, mert annyi idősnek nézel ki, mint ők. Abban a korban milyen tanácsokat kaptál a szüleidtől és mik voltak azok, amelyeket jobban meg kellett volna fogadnod?

A szüleim igazán sok nagyszerű tanácsot adtak. Mindig nagyon büszke voltam arra, hogy a szüleim mindig bevontak bennünket az aktivitásukba és arra ösztönöztek bennünket, hogy próbáljunk ki új dolgokat. Új sportágakat például. A hétvégéken gyakran utaztunk a hegyekbe, vagy síelni. Mindig sok dolgot csináltunk együtt és családként mindig nagyon vállalkozó szelleműek voltunk. Ezek nem igazán tanácsok, de számomra nagyon fontosak.

Mennyire voltál lázadó 17 évesen?

Nem tudom. Nem gondolnám, hogy igazán lázadó srác lettem volna. Mindig az iskolára koncentráltam, ami egészen más mint a lázadás. Mindig megpróbáltam jó jegyeket szerezni.

Első alkalommal játszol apafigurát. Ez inkább inspirált téged, vagy megrémített?

Inkább megrémített. Tényleg! Nem hiszem, hogy a közeljövőben gyerekem lesz….remélhetőleg!

Miért?

Úgy gondolom, hogy sok élettapasztalattal kell rendelkeznie az embernek, ha gyereket akar. Jelenleg úgy vélem, egyszerűen túlságosan önző vagyok ahhoz, hogy egy gyerekkel törődjek.

És mi a helyzet a házassággal? Valahogy az az érzésem, hogy a férfiak általában kifejezetten félnek a házasságtól. Te hogy állsz ezzel?

Nem tudom. Őszintén szólva még nem gondolkoztam ezen.

Még sosem gondolkoztál ezen, vagy beszéltél erről a barátnőddel?

Nem.

Mennyire nehéz ez a nyilvánosság előtt zajló élet egy olyan színészpárocska esetében, mint te és a barátnőd?

Tudod, ez van.

Mit tesztek azért, hogy óvjátok a kapcsolatotokat?

Még egyáltalán nem gondolkoztam ezen. De ez nem is tartozik a filmhez semennyire, sajnálom.

Oké. A filmben igazán szűk nadrágokat hordasz, amivel a barátod sokat cikiz. Hasonlót hordasz civilben is. Gyakran előfordul veled, hogy valaki kritizálja a stílusodat?

Igen, állandóan! De mindenkinek más az ízlése a divat terén. Az enyém sem tökéletes. Biztos vagyok benne, hogy egy csomó srác azon szórakozik, hogy öltözködöm. De mit tehetnék?!

Kitől kapod a divattippjeidet és az ezzel kapcsolatos inspirációt?

Szerintem ha a divatról van szó, sosem rossz tanács, ha valaki egyszerűen klasszikusan öltözködik. Ha megnézed, valami 20 évvel ezelőtt volt divatban és ma még divatos, talán a következő 20 évben is jól fog kinézni. Ne próbálj minden erőddel trendin öltözködni – ez Zac divattippje.

Videó: KATT!
Fordította: Fant.
Eredeti cikk: VIP.de.

36 megjegyzés:

b írta...

Jól "rákoppintott az orrára" a kérdezőnek :))
Ettől a gyerekes kérdéstől is falra mászok már. Miért kellene egy 21 éves srácnak a házasságról és a gyerekről gondolkodnia??

xdittax írta...

Megmerem kockáztatni én is, hogy az egyik legprimitívebb riportert ültették Zac-kel szemben, bár Z a lehető legtöbbet kihozta a kérdésekből, illetve egyértelműen tudatosította, hogy ő ezeknél fentebb áll. Szóval Ő és Fant zseniális, az újságíró meg elmehet a ... :)

Andi írta...

Gratula Z :)) Megint diplomatikus és laza voltál :))
Fant, köszi a vidi-fordot, bár nekem a vidi nem műk :(

Jó éjt Mindenkinek!

Fant írta...

Fant hárít :)

Szóval: ráadásul a bevezetőben próbálják magyarázni a bizonyítványt, hogy félszeg volt, meg ilyenek, közben csak egyszerűen annyira rossz kérdések lettek feltéve, hogy az már szinte hihetetlen. Némelyikben volt fantázia, de onnantól, hogy rácuppantak a gyerekes-házasságos témára, vége volt az interjúnak. A végén két gyors minden mindegy alapú kérdéssel le is zárta a beszélgetést az újságíró.
De azért Z, ha még a csókjelenetről is kérdezték volna, lehet sokkot is kap mindezek után :)

Zac diplomatikus hárítása nekem is tetszett, a videóban még hallható a sajtósa is, aki szintén figyelmezteti a riportert, hogy privát jellegűt ne kérdezzen.
A Ditta által említett primitívség még annyiban is fennáll szerintem, hogy nem létezik, hogy az intejú előtt ne tisztázták volna, hogy csak a 17-es filmmel kapcsolatos kérdések jöhetnek, erre csak megpróbálta.

De különben igen: Z a legtöbbet kihozta ebből az interjúból.
Ezt a házasságosdit nem is értem én sem minek kell annyira kérdezgetni, pláne meglepődni azon, hogy nem tervezi.

A németek ezúttal nem domborítottak nagyot saját erőből, sőt :)

Andi, nekem sem, de próbáld itt :)

Andi írta...

Köszi :))

Fant írta...

Szívesen :) Jó éjt Mindenkinek!

b írta...

A kedvenc mondatom az interjúban: "Először játszol apafigurát." Anyám!...

Fant természetesen nagyon jó a ford!

(f.é.) írta...

Sziasztok!

Nos gyorsan reagálnék én is erre az interjúra.:)
Abszolúte nem tartom primitívnek a kérdezőt!:)Nekem kimondottan az utcsó pár kérdés teszi színesebbé a megszokott monoton(egy kaptafára) írt sablonkérdéseket.:)

Ha a primitívség abban merül ki,hogy egy riporter mer olyat is kérdezni,amit előtte talán még senki(vagy kevesen),hát nem tudom.:))

Mindenesetre nálam ez is megállta a helyét!:))

b írta...

Párosunk - ugyan külön-külön - de megint lélegzet elállítóan jelentek meg :))

Fant írta...

Sziasztok! Oké f.é., rendben, hogy olyat kérdez amit senki más, de ezekre a kérdésekre nincsenek válaszok - amit pedig lehetett tudni előre. És eltelt úgy négy kérdés, hogy érdemi reakció nem született.

De persze, tiszteletben tartom a véleményedet, az is jó, ha néha ütköznek az álláspontok :)

B - oké, képben vagyok :)) Az apafigurás kérdésben lett volna fantázia szerintem, ha az egészet nem a gyerekvállalásra akarja kihegyezni.

A képek: hét nem tudom, vannak nagyon jó képek is, és kevésbé jók, Z és a haj... - na majd ha hivatalos lesz :))
Mindenesetre a mai nap tele van képekkel - sőt még egy apró hivatalos hírrel is, ami a Beastly-t illeti :)

Névtelen írta...

Egyetértek veletek, Z egyáltalán nem volt félszeg, sőt, szerintem inkább indeges, de színész létére ezt könnyen el tudja rejteni.
A riporter biztosan a fejébe vette, hogy márpedig kiszed Z-ből vmit a kapcsolatukról, látszik is, hogy arrafelé irányítja a kérdéseket.
Egyébként Z menedzsmentje nagyon komolyan veszi, hogy nem kérdezhetnek kapcsolatukról, majd lesz egy kapcsolódó ford, ha rászánom magam, a Hooking up with Zac Efron 3 vidije.
Az a baj, hogy szerintem túlságosan is sokan kérdeznek ilyesmit, és érthető, hogy idegesíti ez Z-t, egyrészt mert a magánügye, másrészt már többször megmondta, hogy a munkájáért akar híres lenni, és az interjúnak azt kéne elősegítenie.

A haj...nekem is vegyes érzéseket váltott ki néhol. Viszont a Szépséggel kapcsolatban nincs ok elégedetlenkedésre, ahogy elnézem:))

Fant írta...

Abszolút LL. Egyszerűen minden riporter azt gondolja, hogy na majd neki sikerülni fog. Ennek az az eredménye, hogy rászól a sajtós is, hogy oké, eddig és nem tovább. Ebből lehetne tanulni már. Ráadásul azt nem értem, hogy egyszer megkérdezni, tervezi-e már a házasságot, jó kérdezze, legyen. De annak a válasznak vajon melyik része nem érthető, hogy nem foglalkoztatja az ilyesmi...
Várom a fordot türelmesen :) De jól is teszik, hogy komolyan veszik ezt, nagyon tudatosan kell hozzáállni, mert ha egyszer behúzzák a csőbe nincs diplomácia tovább, vagy legalábbis nehezebb.

A Szépség? :) Valóban, habár a Banán-díj átadó helyszínén készült képek nem egyöntetűek :)
Na és a Szörnyeteggel, feltételezem meg vagytok elégedve? :)

b írta...

Én is ezen az állásponton vagyok mint ti. Nem értem én sem, hogy miért kérdezgetik folyton a magánéletéről. És biztos lehetett a felvétel előtt valami, mert Z kicsit furi. Lehet, hogy ideges, vagy hasonló, olyan feszengve ült ott. És a kérdések sem nagyon tetszettek neki szerintem. Illendőségből ott ült, és válaszolt, mert akkor az volt a dolga.

b írta...

A jól kinézetet az összképre értettem :)

Fant írta...

Nos, szerintem szimplán csak annyi, hogy nem érezte jó magát az interjú közben, a kédések, a légkör, minden közrejátszhatott. Talán nem sikerült megteremteni azt a közvetlen légkört, amiben fel tudna oldódni.
Azért munka ez, nem is egyszerű Z részéről, mindíg legyen kedves, diplomatikus, ne akadjon ki egyes kérdéseken, ne félmondatos válaszokat adjon, talán csak fáradt volt.
Úgy különösebben mást nem vettem észre rajta.

b írta...

Amiket felsoroltál, az nem elég?? :)

b írta...

Ja és lehet, hogy csengett a füle vagy félig süketen ült ott :))

Fant írta...

Vagy fájt a haja :) Nade komolyan: kb azokat tudom elképzelni amiket írtam, bár szerintem átlagosan viselkedett mindezzel együtt.

Névtelen írta...

Azért Z biztos közvetlenül áll az interjúkhoz kezdetben, a többi a riportertől függ. Az, hogy ennyi interjút készítenek vele, tényleg fárasztó lehet, de ez a munka része, és szerintem ő ért hozzá. De a házasságos kérdések után teljesen érthető, hogy elege lett, ha ez nem is látszott rajta. Gondoljatok bele, a HSM kapcsán is sokszor kérdezték Vanessáról, de ez még érthető volt, hiszen ez hozta össze őket. Ettől a filmtől azt is várta, hogy olyan körök is elismerjék, akik eddig nem tudtak róla - el is érte a célját - viszont biztos dühítő számára, hogy abból, hogy "apaszerep" képes valaki a párkapcsolatra rátérni.

b írta...

:)) Hát, azért időnként érdekes képet vágott :) Szerintem ez egy "nem nagyon akarnám" interjú volt neki, de korrektül megoldotta.

Névtelen írta...

És a Szörnyeteg - vicces pasinak tűnik, nincs rá panaszom:))

Fant írta...

Valahogy olyan félig tele pohár érzésem van, ha végigondolom az 17 film kapcsán adott interjúit. A legtöbb a házasságos témát elhagyta, ami alapvetően jó, volt a kielemlkedő Interview magazin, ahol totál felnőttként és partnerként kezelte őt a riporter, ez a mostani meg valahogy a másik véglet nekem. A apaszerepes kérdésben volt muníció, el lehetett volna beszélgetni vele sokmindenről ezzel kapcsolatban, bár szerintem ő már ott sejtette, hogy nem jó irányba mennek a dolgok, de semmiképp nem utánna négy kérdésben a magánéletét firtatni.

Szóval kell egy kis idő amíg a riporterek is rájönnek, hogy meg kell változtatni a hozzáállást.

Azzal nagyot egyet tudok érteni, hogy alapesetben közvetlenül áll az interjúkhoz, van rá jópár példa, mikor végigmosolyogja, meg lazázza az egész interjút.

Igen b, kicsit nyögvenyelős volt talán.

b írta...

Ki a Szörnyeteg?

b írta...

Aki elhagyta a házasságos témát, az jött a csókkal :))
Melyik volt az Interview-es?

;o) írta...

Sziasztok!

Ez a kép is nagyon tejfölös szájú Z-t mutat. Imádom. A szürny lehet esetleg mindjárt Z? és persze a szörny idézőjelbe téve?

LL a new moon egy őrülten jól sikerült könyv. Meg nem vettem, de letöltöttem és a 254 oldalt 2 este/éjjel alatt abszolváltam. igazad volt. Letehetetlen. Már kerestem trailereket róla a neten. Teljesen lázba hoztatok. Látom lesz még 3. rész is....de még mikor?????

A riporttal kapcsolatban én sem látok túl sok kivetnivalót. Majdhogynem a szokásos. Na jó az a 2 kérdés valóban agymenést eredményezett nálam is, csakúgy mint a múltkor, de ha ez a riporter primi volt, akkor a többi is egy kaptafa....tisztelet a kivételnek.
Erről jut eszembe, ahogy látjátok van újra rendszer a kezem alatt és jön egy 5 napos pihenő (3+2 nap érettségi szünet a suliban) így lesz időm végre befejezni a GQ-t. És ezer bocsánat. Nem rajtam múlt. Ha minden jól megy, akkor vasárnapra lenyomom.

Andi írta...

Sziasztok!

Félig tele...? hm :))
Most még egyszer megnéztem az interjút és volt egy olyan pillanat mikor úgy éreztem - most Z mindjárt kisétál és ott hagyja a csajszit a magánéleti kérdéseivel együtt :)) Nagy show lett volna :))

b írta...

Ugye? Nekem is hasonló érzésem volt :)

Fant írta...

Nos a Szörnyeteg? :) Akkor ;o) sincs képben :)) Most, mondjam, hogy várjuk meg, amíg hivatalos lesz? :)) Na jó előzetesen: van ugye a hivatalos Szépség, ez eddig tiszta: Vanessa. És immár az is hivatalos, meg van erősítve, hogy ki lesz a Szörnyeteg :))

A könyvhöz nem tudok hozzászólni, viszont ;o), a trailerek még odébb vannak, talán múlt héten, vagy azelőtt kezdték el forgatni, ha jól vagyok értesülve, láttam pár helyen ezt az infót.

Kaptafa: ebben mondjuk van igazság. Nekem ez egy sima kaptafa akkor lett volna, ha a közepét úgy ahogy van elhagyjuk.

GQ: várjuk türelmesen, nem sürgetünk vele, csináld csak ahogy tudod. Mostmár eszközöd is van akkor :)

Andi írta...

Talán meg is tette volna - de vajon mi tartotta vissza ?:) Az az átkozottul jó modora :))

Fant írta...

Hello Andi! Az ám, félig tele :)) Mint rendesen :)) De különben tényleg, ha belegondolsz, az Inerview és még 1-2 végülis pozitív irányba döntik el a dolgot.

Interview, b: az a nagy hosszú, amit két részletben kaptunk meg, a rendkívül koszos képekkel illusztrálva :))

Hát nagy show lett volna az tuti :)) De szerintem is a jómodor meg a diplomatikusság tartotta vissza. És lehet az sem utolsó szempont, hogy nem akar rajongókat veszíteni ezáltal :)

Névtelen írta...

Szia ;o)!
A szörny nem Z - annyira azért nem kifogásolom a haját - a Szörnyeteg a Beastly-ből Alex Pettyfer lesz, bővebb infó róla a VABN-en.

A New Moon nagyon jó, igen - én már az Eclipse közepén tartok azóta, beszereztem az összes kötetet:)) A filmet most forgatják, egy jó magyar oldal, ha nem ismered itt van, meg persze számtalan amcsi lapon kereshetsz infókat.

Interjúk - volt köztük jó pár sablonos darab, de ezek ellen sokat nem lehet tenni. Viszont nagyon sok szellemes és veszélyesen vicces videót is láttunk - pl. SNL - úgyhogy valójában a promónak ez a része már nem lett elhibázva. És ott vannak a cikkek is (b, az Interview-t ;o) és én közösen fordítottuk).

A GQ-val nem kell sietni, főleg nem éjszakázni - holnaptól hétfőig nem vagyok itthon:)

b írta...

Tényleg! Köszi a segítséget nektek! Hogy nem jutott eszembe, pedig az tényleg egy jó beszélgetés volt.

b írta...

Hűűű! 8) Ez a hapi sem rossz :)

;o) írta...

Naaaaaa!
LL honnan szerezted be a 3. részt? Bár, ha nagyon észnél akarok lenni, akkor most 2 nap kimaradt a 2.rész miatt az életemből, de a 3. is nagyon érdekel. Szted le tudom már azt is szedni valahonnan? Megyek is és utánajárok.
Most még az is felmerült bennem, hogy egyátalán magyarul olvasod? Mert az angolba azért nem mernék belefogni....

Egyébként találtam egy, Dittáéhoz hasonló gondozott honlapot: www.robertpattinson.net
Ezen Dittához hasonlóan értelmes közegben, napi szinten van tájékoztatás ahogy elnéztem - és nem olyan sötét.

Fant trailer valóban nem találni még, de a forgatásról már vannak videók, azokat próbáltam szóra bírni.
Mondanám, hogy nézd meg, de absolutely félelmetesen romanikus a téma. Engem megnyert!!!

A szörnyű infókat köszönöm. Látjátok? Ennyire el vagyok maradva tőletek....

Jó éjt!

Névtelen írta...

;o), angolul olvasom:) Ha meggondolnád magad, Bookstation-ben lehet kapni pl.

;o) írta...

LL köszi, de sajnos nem vagyok én ekkora ász....
Ma másodszorra is bedöntöttem a gépemet, annyira le akarom tölteni a könyveket. De amennyire halmozom a baromsságokat, már éppen e is szerezhettem volna.
Rosszabb vagyok, mint egy gyerek.