2009. ápr. 2.

Funny Or Die

Nem is kellett olyan időt várnunk, és Zac Efron és Vanessa Hudgens neve újra egy "stáblistán" fog szerepelni. Ugyanis március havának végső napján Los Feliz-ben, Kaliforniában együtt kapták Őket lencsevégre egy exkluzív forgatáson.

Az amerikai méltán híres komédiás színész, Will Ferrell honlapjára, a FunnyorDie.com-ra forgattak egy rövid videót, olyan hírességekkel együtt, mint Queen Latifah, vagy a szintén egy párt alkotó Nicole Richie és a rockzenész Joel Madden.


A forgatáson Zac félmeztelenül(hmm...) filmezett egy medencénél, a második gyermekeküket váró Nicole-lal és Joel-lel, illetve saját kedvesével, akit láttak táncolni a medence körül. Az információk szerint pedig Hajlakk-os kolléganője, Queen Latifah például még egy Rolls Royce-szal forgatott kedden.

Lionel Richie lánya egyébként saját hivatalos Twitter-es oldalán is beszámolt a forgatásról, igazán nagyon szűkszavúan. “Most forgattam egy FunnyOrDie videót Zac Efron-nal. Én és VHud vagyunk a legjobbak.

Mindezidáig nem sok kép jelent meg a filmezésről, de azt hiszem mindenképp érdemes lesz kivárni a teljes végeredményt! ;) És addig is itt van néhány mozgó képkocka is tevékenységükről.


34 megjegyzés:

Fant írta...

Látom mozgalmasan alkult nekik a hó vége :)
Érdekes lesz ez, laza, vicces videó, egyben újabb közös projekt, ha csak kicsi is, jó ez :)
Kíváncsi leszek a végeredményre :)

b írta...

Wow az újabb hírre :)))

Fant írta...

Találtam két nagyon érdekes cikket, emberek (már amennyire a lényeget ki tudtam hámozni :) ), hírek V és Z új munkáiról, Zack Snyder beszél a készülő Sucker Punch-ról, és Zac újra nyilatkozik a Footlose-tól való visszalépés okairól.
Érdekes hírek szerintem :)

Vasárnap azt hiszem utoljára mesélek majd a HSM 3 számairól, nincs több mozis adat, csak a dvd-k vannak erre a hétre is már :)

Névtelen írta...

Úgy látom, a (nálunk) már-már nyári meleg mellett megérkezett a nagy röhögések ideje is, gondolva erre az eljövendő vidire, az "őstombolásos" filmre meg a közelgő szünetre:)))

Fant, beraktam a várakozó fordok közé a két cikket, sztem meglesz a nap folyamán:)
A meséhez (is) tartogatom a muníciót a bejegyzésig:)

Fant írta...

Előre is köszi a fordot LL :) A mesével úgy igyekszem majd, hogy méltó befejezés legyen :)
Bizony nem semmi szórakozásról gondoskodnak a blogalanyok nekünk nyárra - ami nálunk is eljött már, a tavasz kimaradt, de mindegy is, már nem is szokatlan szinte :)

Névtelen írta...

Nagyon csodálkozom, hogy Vanessa nem kísérte el Zacet Las Vegasba. Pedig ez fontos esemény volt számára. Már megint keringenek a pletykák a neten, hogy szakítottak meg stb. Állítólag a londoni premieren is flörtölt a Harry Potteres színésznővel, még a telefonszámát is megadta neki. Gondoljátok, hogy nem igazán lehet rendben közöttük minden? Vagy már kezdik unni egymást? Hiszen mostanában igazán boldognak tűntek, még a kapcsolatukat is felvállalták most már őszintén a nyilvánosság előtt. Kézfogás, bújás stb. Mi történhetett?

b írta...

Lehet, hogy csak az van (ha minden rendben van közöttük, márpedig miért ne lenne!??), hogy V nem akar Z "utánfutója" lenni, meg hogy ne mondják, hogy Z sikereiben sütkérezik meg hasonlók. Vagy valami hasonló. Szerintem. Biztos ő is saját maga által szeretne sikeres lenni, és nem valaki barátnőjeként.
De az is lehet, hogy csak dolga volt.
Hogy ezt most miért írtam le, nem tudom :)

Fant írta...

Mindenesetre én örülök, hogy leírtad ezeket b, hasonló állásponton vagyok én is.
Meg aztán az élet nem csak non-stop paty-ból áll, Vanessa azelőtti napokban volt a Gucci rendezvény háziasszonya, valamikor pihenni is kell.
A londoni dolgot meg el kell helyezni időben.

Azt megfigyelhetjük a HSM 3 befejezte óta, hogy egymás karrierjébe nem akarnak belefolyni.

Különben b, nálad a pont, a legprózaibb verzió, hogy más dolga volt, a legkézenfekvőbb szerintem is.

Túl hosszan ragoztam már én is, semmi sem történt az égvilágon, pletykákkal nem foglalkozunk.

Névtelen írta...

Egyetértek, bár alapvetően maga a pletyka sem igaz, megcáfolta Bonnie menedzsere. És abban is csak annyi volt, hogy telszámot cseréltek.

És már annyiszor elmondtuk, hogy nincsenek összeragasztva. Ez csak Z díja, és igen, most külön karriert építenek.

b írta...

A félszavas híreiteket már megint nem bírom követni :) Mi van Londonban?

(f.é.) írta...

Hee,engem is lencsevégre kaptak,de nem egy exkluzív forgatáson!:)

Mindössze 4.kép jelent meg?:))
Ezt nem hiszem el,hol a többi?:))

b,hogy mi van Londonban?:)
Nyüzsi,és a számomra hihetetlen Piccadilly Circus.:))

b írta...

Valamit megint félreolvastam? :)

Fant írta...

Londonban gyakorlatilag semmi sem történt b :)) Annyi az egész sztori, amit természetesen a firkászok alaposan kiszíneztek, hogy Zac szóba merészelt elegyedni egy lánnyal, aki történetesen nem Vanessa, hanem a Harry Potter filmek színésznője, a 18 éves Bonnie Wright. Eddig a valóság (esetleg) a többi mese. És persze a firkászok szerint több száz rajongó orra előtt csalta meg ezzel a tettel Vanessa-t, sőt, még telefonszámot is merészeltek cserélni - jujj. Ahogy LL írta, a sztori azóta cáfolásra is került.

F.é., a megérzésed ismét bejött, vannak még képek, nézd :)
A Piccadilly Circus-ról megvallom nem tudtam mi, de most, hogy utánanéztem, tényleg durva.
Esetleg lazulás közben kaptak lencsevégre? :))

(f.é.) írta...

Ó barátom,én általában tutira megyek,de a megérzések is benne voltak.:) Szóval utána néztél,és tetszett?.:)

Hát persze,hogy lazulás közben történt a lencse vég,és még meg is főtt!!:)Mi tagadás azért forgatás is volt ott,de ebben a fakanálé volt a főszerep.:) És azt mondták ehetőre is sikeredett.:)

b írta...

Köszi Fant, de nem erre gondoltam. Szokás szerint megint félreérthető voltam :) Szóval a 17 Again premierje volt Londonban.

A Reflektor Tv-ben DiCaproról van dokumentum film. Érdekeseket mondanak.

Fant írta...

De b, erre gondoltál szerintem - ez a 17 Again premierjén történt, Londonban :) Az egész pletyka szánalmas különben.
Azért a Reflektor Tv-vel vigyázni kell, nem éppen a leghitelesebb forrás.

F.é. - kész :)) Szóval a lencsevég valójában lencse vég, nos remélem szerencsét hoz :))
Tulajdonképpen tetszett, érdekes, igazán... gigászi :)

Névtelen írta...

Nah, elküldtem 3 fordot a raktárba, megvan a mai adag:))

Hmmm, F.É, szívesen megkóstolnám a főztödet egy kis lazulás keretében:)))

Az egész pletyka nem ér annyit, hogy ennyit csámcsogjunk rajta, még csak nem is szellemes.

Piccadilly Circus?:) Négy éve voltam ott...a nyüzsgés állandó, annyi biztos:)

b írta...

Fant csak a Londonban levés apropójára gondoltam, nem a pletykára :) Vicces, hogy majd minden városban, megjelenésen összehozzák valakivel...

b írta...

Nem tudom mennyire hiteles vagy sem, de nagy bulizósnak állították be a srácot. MEg hogy mennyire elszállt a Titanic sikerétől.

Fant írta...

DiCaprio dolgait nem ismerem különösebben, de fenntartásokkal kezelek mindent, ami az olyan bulvár médiumokban hangzik el, mint a Reflektor tv...
Mára nekem egy normális srácnak tűnik, hogy anno mi volt azt nem tudom. Viszont a Titanic akkora siker volt, hogy attól nem elszállni nehezebb volt.

A pletyka tárgyalását pedig akkor le is zárhatjuk, igazad van LL, ez most még csak nem is vicces, inkább szánalmas meg vérszegény.

Viszont csatlakoznék hozzád F.é. főztjének megkóstolásásában, a körülményeket illetően is :))

b írta...

Azt is mondták, hogy mára egy normális ember lett megint. A Titanic-ot nem láttam :) Viszont a "földet érésben" segített a Vasálarcos és A part bukása. A film szerint.

Fant írta...

Nem mondod, hogy nem láttad a Titanic-ot :) Még én is láttam, pedig ha van film, ami nem nekem való, akkor az az :)) Egyszer azért pótold be, megéri megnézni :)
Ahogy az említett két film számait elnézem, odaát tényleg nem igazán aratott, de azért a világban jól szerepeltek.
DiCaprio-tól a Szabadság útjait tervezem megnézni már mióta LL felhívta rá a figyelmet.

b írta...

Hát nem ígérem meg :) Ha eddig nem bírtam magam rávenni, ez után sem biztos :)

Fant írta...

Hát jó, ezt nem is fogom erőltetni :)) Azért nem egy TDK semmiképp :)

b írta...

Azt már megszereztem, szóval tervben van :)
Egyébként a Mamma mia-ra sem érzek ingerenciát, pedig abban a "James Bond" is játszik :)

Fant írta...

"James Bond" énekhangja, nos, hogy is mondjam, gyengécske :)
A film maga, laza, szórakoztató, noha musical-nek korántsincs annyira egyben számomra, mint a HSM 3, a koreográfiák igencsak szegényesek, a látvány a környezetben ki is merül, viszont könnyed, érzelmes és az Abba dalok jól szólnak.
Összességében megéri a nézésére fordított időt.
Várj: mit szereztél be, a TDK-t talán?? Még csak most? :)) Feltétlenül eredeti nyelven nézd meg.

b írta...

Neeem :) Még akkor, amikor Andival bizniszeltetek. Csak még nem voltam olyan lelkiállapotban, hogy megnézzem. Ugyan is mindíg elalszom a Batman filmeken :DD
Csak azért gondoltam, hogy meg illenék nézni a MM-t, mert mindenkitől azt hallottam, hogy tetszett neki, és többször is megnézte, és csodálkoztak, hogy én még nem láttam :) Meg zenés, meg ilyenek.

Andi írta...

A TDK-n bealudni nem lehet - az tuti biztos:)
A Vasálarcos és A Part - szerintem nem volt velük semmi gond, nekem tetszettek :))A Vasálarcosban Leo szerintem oltárit alakított a kettős szerepben :))

b írta...

Nem láttam, és A part-nak is csak a felét. Szóval nem tudok véleményt mondani :)

Túl sötét nekem az összes Batman film, ezért 1 huzamban képtelen vagyok végig nézni :)

Fant írta...

A TDK nem egy akármilyen Batman-film, ez A Batman-Film, felülmúl és elhomályosít minden addigit, teljesen kizárt az alvás rajta, és külön jó, hogy ezt nem én mondtam először, csak erősíti a tényt :)
Sötétnek ugyan sötét, de egyben kell megnézni mindenképp. Andi is megerősítheti :)
Úgyhogy vedd előre a listádon javaslom :))

A Vasálarcosról foltokban vannak emlékeim, nem volt az egy rossz film, a Partot nem láttam (még).

A Mamma Mia-t talán azért is érdemes megnézni, mert a múlt év HSM 3 melletti másik nagy zenés durranása, nagy kasszasiker - legalább láthatod majd miért, nem árt képben lenni az ilyesmivel :)

b írta...

Na erre vagyok kívánics, hogy miért lett az? :)) Lehet, hogy ha láttam, én is megnézem még jópárszor :)
1x már voltam így egy filmmel. A környezetemben már kb 10x látta mindenki (moziban!), nekem meg nem akaródzott megnézni. Aztán elcipeltek, és azóta már meg sem tudom mondani hányszor láttam, szinte tudom a szövegét is. És nem tudom megmondani miért tetszik annyira.

Fant írta...

Nos, ha megnézted, megbeszéljük miért lett akkora siker, nem kell nagy összefüggéseket keresni mindenesetre :)
TDK-t akkor ilyen szempontból is érdemes megnézned, hiszen az csaknem minden idők leg-je.
Láthatod, mindenki pozitívan csalódott benne, pedig sokan tartottak tőle előzetesen, talán Ditta leginkább és mégis bejött mindenkinek - szóval most kampányoltam kicsit a Sötét Filmnek :))

Léptem, valamikor délután jövök :)

Andi írta...

Igen - igen :))
Részemről a Sötét Film megerősítésében biztos lehetsz
Fant - mindenképpen :))

Nincs mit cicózni b :))Csak vonatkoztasd el minden eddig látott
Batman-filmtől azt a Sötéten sötét Filmet, csapj a lovak közé, ne törődj semmivel -
és nézd meg :)

(f.é.) írta...

Drága LL,egyszer mindenképpen sort kerítünk majd arra is, persze a lazulás keretében!!:))