2009. ápr. 13.

Zanessa @ SNL afterparty

Zac Efron és Vanessa Hudgens a nagy-szombat esti show után természetesen befizetett az afterpartyra is, amit a New York-i Heartland Brewery-nél tartottak.

Úgy gondolom, a fergeteges hangulat ott is folytatódott. Zac Efron-t kollégái ezidágig is nagy mókamestreként tartották számon, de vasárnapra virradóan az egész világ rájöhetett erre.

A 21 éves színész, mint a Saturday Night Live aktuális műsorvezetője is bizonyított, Zac igazán odarakta magát. :)


Ennek ellenére Zac nemrég bevallotta, szerinte és Miss Hudgens szerint a 007-es Daniel Draig az igazi hollywoodi csibész.

“Vanessa szerint Daniel Craig a hollywoodi hódító. De én is bele vagyok esve Daniel Craig-be - ő annyira klassz. Szóval megengedem neki [Vanessának], hogy szeresse. De Ryan Gosling-ért is odavan. Van egy listája.” - mesélte Zachary, aki maga is igazi sármőr.

És akit érdekel, a hölgyemény szombat este Christian Louboutin 'Mad Mary Janes'-re keresztelt cipellőjében hódított, amit már tavaly a 2008-as Teen Choice Awards-on is viselt.

Képeket a Summer Romance galériájában találtok!

Forrás: Celebrity Gossip.

10 megjegyzés:

pucca írta...

váó:)
ez aztán öszinte
de Daniel graig tényleg nagy mókamester
(legalábbis én is úgy tom)
de azért zac sem volt semmi!!!

pucca írta...

mármint Daniel Craig
(az előbb elírtam a nevét és csak most vettem észre)

Fant írta...

Na az jó, ha ilyen nagy az egyetértés :)
Köszi az infót az igen érdekes cipőről :))

A fergeteges hangulat egészen biztosan megvolt, szerintem is :)

Névtelen írta...

Nem kellene most már LA fele repülniük, holnap premier.

xdittax írta...

Ó, nem kell aggódnunk, hogy oda fognak-e érni, mert mindenképpen oda fognak érni. :)

De még a mai napon(ápr.13.) több beszélgetősműsorba tesz látogatást: The View, The Today Show, David Letterman.

És az időeltoldósát is figyelembe kell vennünk, úgyhogy nyugalom, ott lesznek! :)

Fant írta...

Ezek a műsorok mind ma? Nem semmi, kell is az erőnlét. Mi promót lenyom egymaga ennek a filmnek, eszméletlen. Ehhez képest maga a forgatás, némi túlzással, sétagalopp lehetett.

És egyetértek: nyugi ott lesznek :) Zac nélkül úgysem kezdik el :)

LL írta...

Sziasztok!
Nagy nehezen hazaértem, azt hittem, beülök majd a gép elé, és nézem a SNL-ot...erre pont most igazolódott be a ZAAngels-ös csajok jóslata, úgyhogy kezdhettem letölteni - eredetileg YT-on terveztem a megnézést. Erre valamelyik vicces kedvű tényező kihúzta a főmodemet, kezdhettem elölről...ráadásul tesóm telefújta a hajam a vadiúj kölnijével...úgyhogy kész vagyok:))
De azért elkezdtem begépelni a fordokat...:)

b írta...

Úgy látom rossz helyre írtam a Today Show dícséretét :S

LL a letöltős verzió nagyon jó minőség, a yt pedig nem, szóval ne bánkódj a jóslat miatt.

Andi írta...

Húú LL, zajlik nálad is az élet rendesen :))

Fant írta...

Nem semmi LL :)) Egyébként a letöltéses verzió az tényleg minőségi cucc, szóval ennyiből jobban jársz vele.