2009. ápr. 13.

Ez sokkal többről szól!

Április elején tüntették ki Zac Efron-t a 2009-es ShoWest-en, és a következő vele készült Acces Hollywood interjú pontosan ott készült még. Több különböző film is szóba kerül,de az interjú végén ennek "áldására" is kitérnek.



Hajlakk 2?
Zac: Igen, úgy értem, még nem beszéltek velünk, egyenlőre ez egy ötlet, de haladnak, és jól hangzik.
És ez most hatalmas kitörés lenne…a Karib-tenger kalózai. Pletykák szerint te is benne leszel.
Z: Bár megerősíthetném, de erről nem is hallottam. Nagyon örülnék neki.
Nagyon jó lenne.
Z: Igen, ha tényleg megcsináljátok, benne vagyok.
Megint 17…nagyon sokan láttuk, producerekkel együtt. Nagyszerű, elképesztő film. Te milyen kritikát hallottál róla?
Z: Most még nem…
Engem játszottál, én 37 éves vagyok! Egy 37 évest játszottál.
Z: Pontosan. Tudod mit? Szerintem el tudnád játszani a szerepet.
Én lennék az idősebb szereplő. De ez nagy változás volt, ugye?
Z: Igen, pont ezt kerestem, alig vártam. Nem gimnazistát játszom, hanem egy apát, aki álruhában visszamegy a középiskolába a gyerekei és a felesége miatt, és én ezeken még nem mentem keresztül, szóval ez új volt számomra, nem volt ilyen tapasztalatom.
Csókolóztatok Leslie Mann-nel?
Z: Igen.
Ő nagyon cool!
Z: Nagyon cool, aranyos és jó fej.
Aranyos, Judd Apatow felesége, és nagyon sok jó tulajdonsága van.
Z: Aznap pont ott volt Judd is…
Hű, de hátborzongató!
Z: Tudom…nos nem tudtam, mit csináljak vele, de már túl vagyok rajta.
El kellett volna terelni a figyelmét.
Z: Próbáltam, de nem jött össze.
A paparazzók mindenhova követnek, akkor is, ha a családoddal vagy…ez kicsit szürreális, hogy kezeled?
Z: Komolyan, ha a legrosszabbra fordul a dolog, még elmenekülhetek. De ez elképesztő, nagyon élvezem, amit csinálok.
Nem zavar, hogy követnek?
Z: Nem, le tudom rázni őket. Van mód rá, hogy elviseld, és tényleg idegesítő, mikor meglepnek, de ez sokkal többről szól.

Fordította: LinkLuvor.

6 megjegyzés:

Fant írta...

Kíváncsi leszek, hogy végül tényleg lesz-e Hajlakk 2, arra meg pláne, hogy a zenés filmektől távolodó Z szerepet vállal-e benne.
A paparazzik elviseléséhez azért nagyfokú türelem meg önfegyelem kell.

Leslie Mann és a férje is szóba kerülnek az ET interjúban, aminek a fordját éppen most postáztam :)

tinus írta...

Tudja valaki,h az SNL-ben a jelenetek felvételről mentek-e vagy élőben?

köszi

Fant írta...

Pontos infóm nincs Tinus, de szerintem részben felvételről, részben élőben.

xdittax írta...

Szép napot Mindenkinek!

Vettem, Fant! ;)
Választ pedig én sem tudok adni a kérdésedre Tinus. Igazából néhány videó elég gyanús, hogy felvételről ment, de hát a műsor neve Saturday Night Live, nem? :)

Névtelen írta...

Szerintem Z most udvarias nyitottsággal kezeli a Hajlakk 2-t, lévén, hogy még nagyon kezdeti stádiumban van, az pedig furán hangzana, hogy ez musical lesz, szóval esélytelen, viszont szerintem igazából nincs sok esély rá.

Ma fordítottam egy The Insider interjút Z-vel, Leslie Mann-nel és Michelle Trachtenberggel, ott is szóba kerültek Leslie hozzátartozói.

tinus írta...

Hát mindegy,h élő vagy nem szerintem fergeteges volt! Sok plussz van még ebben a srácban!

Zachary úr megjelent a today showban:
http://today.msnbc.msn.com/id/26184891/vp/30190153#30190153

én nem bírnám ezt a sok showt meg interjút szegény nem is szusszanhat,reméljük V kiengeszteli