2009. ápr. 13.

Saturday Night Live Promó

9 megjegyzés:

Fant írta...

Remek fotósorozat, benne van minden igazán. A legjobban nekem utolsó előtti kép tetszik.

xdittax írta...

Ezen nem is csodálkozom Fant...;)

*scream*

De szerintem Te könnyeben vagy kedvenc kép választásával, mint mi nőneműek.:P Speciel én képtelen vagyok sorrendet fölállítani. Azt hiszem hosszú tanakodás után kettő kivételével mind az első helyen áll, egyszerűen mindegyik elképesztő.

Hát igen: Zac Efron. :)

Fant írta...

Igen, egyszerű volt a választás nekem :) Persze megértem, hogy Neked nehezebb - de az foglalkoztat azért, hogy melyik is az a kettő, ami hátrébb szorul a rangsorodban :) Tippem szerint a 4. biztosan, és még talán-talán a legelső - mennyire tippeltem jól? :)

xdittax írta...

Háát... :)Egyáltalán nem, de egyáltalán nem baj. :)

Igazából a hatodik az, amelyik nem nyerte el különösen a tetszésemet, ez egyszerűen a fotós hibája;). Egyszerűen szerintem nincs benne az, ami a többiben megvan, illetve ugyanígy vagyok a másikkal, pedig igazából az is remek kép lett, egy sármos Efron-nal. Ez a kép a harmadik. :) Igaz, hogy kacsint, és igaz, hogy tiszteleg, de valahogy engem minimálisan ugyan, de nem fogott meg annyira, mint a többi. De tényleg csak alig maradt le. :)

Így aztán úgy néz ki sikerült megdöntenem a "biztosan"t. Elárulom, a negyedikért is bolondulok, szerintem isteni kép. Isteni maga ez a koma. :P

Fant írta...

Tehát kettőből semmi - na nem baj :)) A fotós hibája - hát ez teljesen egyértelmű, mondanod sem kell ;)
A hatosban teljesen biztos voltam, hogy tetszik neked, meglepődtem igazán, hogy pont az nem, érdekes.
Okozol még meglepetéseket - és ez jó :)

Na igen, menyerő adottságai vannak a srácnak, az vitán felül áll :)

Andi írta...

Nekem az ötös és az utolsó a favoritom :))
De elsősorban az ötös - nagyon laza :))

Fant írta...

Szóval az ötös :) Az is egy jó kép, olyan érdekes póz.
Úgy látom Dittához hasonlóan téged is a kevésbé szokványos beállítások ragadtak meg :)

b írta...

Előző bejegyzések egyikében már írtam, hogy nagyon jók a képek, szinte nem is tudok választani kedvencet :) De azért sikerült! :)
Nekem Andihoz hasonlóan az ötös és az utolsó a favoritom, és szorosan mögötte van a 7,1,2 és a maradék.

b írta...

És ha már képek, vannak újabbak. Wow 8)