2009. ápr. 25.

Starlával Európába

Egy hamisítatlan Zac Efron vágott át április 24-én, péntek délután a Los Angeles-i LAX reptéren, hogy elérje gépét, ami újra felénk, Európába repíti!

A 21 éves színész édesanyjával, Starlával indult neki a nagy útnak, hogy feltehetőleg utolsó két promóciós állomását megejtse új filmjének, a "17 Again'-nek.

Zac és anyuja először Németország fővárosába, Berlinbe utaznak, ahol holnap, azaz április 26-án lesz tartják meg a komédia díszbemutatóját.

Rögtön másnap pedig már Madridba ruccanak át, mert a ZA Angel's forrása szerint hétfőn tartják Spanyolországban a premiert.

Mindannyian izgatottan várjuk. Addig a képekért katt IDE!

14 megjegyzés:

;o) írta...

Halihó!

Nos, azthiszem ez a hamisítatlan képi információ némileg javít a jelenlegi helyzetemen.

Amilyen klasszul indult a napom, most olyan bosszús vagyok.
Bedőlt a Win-em....és vele gyütt a teljes rendszerem is.
LL oda a munkám is és még annyi fontos és személyes dolog, amire annyira vigyáztam.
Talán minden az enyészeté marad, hacsak hétfőn a fiúk nem tudnak valamiféle varázslatot előállítani.

A New Moon-t sem sikerült megvennem ma, errefelé hiánycikk, nincs mese, utána kell mennem.

Volt ma 1 pillanatom, amikor világgá akartam menni, de látom legfeljebb Berlinig kell kitartanom ;o) az meg azért még nem a világ vége.

Szép estét mindenkinek!

U.i.: a programok letöltésével és idegenkezűek bitorlásával csak óvatosan....a rendszer megbosszulja :o(

(f.é.) írta...

Hú de közel van most a távol!:))
És a hamisítatlan szerető,aggódó,féltő anyai szív a közelről figyeli gyermeke lépteit,és kiveheti részét gyümölcse érleléséből.:))Ami teljes joggal kijár neki(is)!:))

Névtelen írta...

;o), annyira sajnálom! De miattam meg a ford miatt ne aggódj, én várok türelmesen:)) És reménykedjünk:))

A New Moon megéri, úgyhogy hajrá:)))

;o) írta...

Most elolvastam az IdBn (hmmm, jól írtam egyátalán?)a könyv tartalmát.....
Ha azt mondtad, nem lehet letenni a könyvet már sejtem mire számíthatok és megmondom őszintén, hogy mindig csalódok egy könyv után a filmben (mármint, hogy nem kimarad egy csomó minden), de most még azt is nagyon várom.
Non che problem egyébként, hétfőn meglesz a könyv, csak jussak be a városba ;o)
A többi pedig megoldódik!

Fant írta...

Sziasztok! A viharba ;o), ezt én is sajnálom, el tudom képzelni milyen lehet.
A fordot mindannyian türelmesen megvárjuk. De legalább telejesen nem kell a nulláról kezdened, mert a fejedben bizos megvannak még a fő vonalak.
És csatlakozom a varázslatban reménykedők táborához :)

Szóval Z ezúttal az anyukáját viszi, érdekes :) Kicsit megfürdeti a népszerűeségben, és igazad van f.é., kijár ez neki :)

Reméljük a németek előállnak jó cikkekel, esetlegesen kritikákkal :)

Egyébként a vitatott hitelességű imdb szereint ez a bemutatási menetrend :)

b írta...

Szerintem az anyukája máskor is vele tartott, csak nem fényképezték le.
Mit írtak még ennél a cikknél a paparazzókról?

Netty írta...

Én is megkaptam a New Moon-t mivel a szülinapom elötti napon jelenet meg és már majdnem ki is ovastam. Nagyon jó! És a három meg a négy még csak jobb lesz. Igaz azokat eddig csak angolul olvastam...:D

(f.é.) írta...

Nos akkor hajrá csajok,mert van új a hold alatt!:))
Barátom a bemutatási terv nevében foglalja a kulcsszót!:)Terv!:))
De ez már magában is egy szuper dolog!:)Egyszer ennek a végére is pipa fog kerülni.:))

Fant írta...

Na igen, jó, hogy van terv legalább :)) Azért ahogy nézem a listát igen messze van még a végső pipa ideje, de eljön majd az ideje ez igaz, reméljük minden országba nem megy el Z azért, párat nyogodt szívvel lepasszolhat idősebb énjének is :)

Jó szárakozást a könyvhoz mindenkinek, aki olvassa! :)

Névtelen írta...

Köszi, Fant, meglesz:))

Netty, akkor boldog szülinapot!

Van egy olyan érzésem, hogy ezen a promón mindenképp Z a főszereplő...

Fant írta...

Mégcsak nem is az a baj, hogy ő a főszereplője a promónak, hanem, hogy ő az egyedüli szereplője jóformán. Pedig messze nem tűnik egyszemélyesnek a film.
Várom már a MAOW promóját, nem tudom elképzelni, hogy az is hasonló monopol szituáció legyen. Bár sajnos elég nagy a csend akörül a film körül egyelőre.

Névtelen írta...

Meggyőződésem, hogy a MAOW premierjein ott lesz McKay, ha már annyira dicsérték, és persze Claire Danes, mint női főszereplő. És ez a project biztos, hogy nem Z hírnevére épít.

b írta...

Hát a filmben ő szerepel a legtöbbet, meg a "fia", és a "barátja". MP nem sokat :)

Fant írta...

Ezt én is hasonlóan látom LL. És örülnék, ha így is lenne végül.
B, persze, elhiszem, de ez az egyszemélyes reklámozás nem is korrekt, meg pláne nem hasznos Z-nek a későbbiekre nézve.