2009. ápr. 19.

Zac a zenei karrierről


Mindig is zenerajongó voltam. Szeretem, ez az életem, de pillanatnyilag nem feltétlenül olyan fokú a szenvedélyem, hogy zenét szerezzek és kiadjam azokat. Úgy gondolom, egy napon esetleg, talán. Úgy gondolom az a nap, amikor én kiadnék egy albumot, az az a nap lenne, amikor saját magam írnék dalokat és az én feltételeim teljesülhetnének. És ha az ehhez való kvalitásom és bölcsességem meglenne.

Ezen szavak előtt még Zac elárulta, iPhone-ján Kasabian, Asher Roth, Radiohead van, de szereti Kings Of Leon-t is. Továbbá, hogy a Yeah Yeah Yeahs koncertjéről lemaradt, mert túl sok volt a kötelessége mostanában. :)

Fordította: Fant.
Forrás: Zac Efron News.

36 megjegyzés:

Andi írta...

Sziasztok!

Igen, igen - mintha már hallottam volna Z-től hasonló cuccost ami a zenei karrierjét illeti :))Akkor ez a dolog még várat magára, bár - imádnivaló a hangja :))
Köszönet a vidi-fordért Fant :))

Fant írta...

Igen, nyilatkozott hasonlót, nade legalább konzekvens ebben a dologban :) Hogy őszinte legyek nem igazán hiszem, hogy valaha zenei karrierbe fogna - de nem is gond, inkább Vanessa terepe ez, bármilyen jó hangja is van.
A mostani komolykodásában nem venné jól ki magát, ha hirtelen piacra dobna egy albumot - bár kétségkívül óriási siker lenne az is :)

Szívesen a fordot, és ezen a ponton meg kell dícsérjük Dittát is, a második bekezdésért, ami teljes egészében az ő műve :) Köszi a kiegészítést, Ditta, így már kerek a ford :)

Fant írta...

ÉS: Megvannak a 17-es amcsi hétvégi számok!! Emberek: újabb világrekord, a maga kategóriájában!!
Tudom, hogy ez így unalmas, na majd jövő héten kiszínezem, illetve, ha van rá igény, egy olyan rövidet mesélhetek estére, mint a múlt héten :))

Egyébként nagyon jót nevettem: A VABN-en is van egy bejegyzés, ami csak a számokkal foglalkozik :))

Andi írta...

Egyet értek veled Fant, a zenei karrier inkább V asztala :))

A ma esti mesére 1 igénylő már van :))

Névtelen írta...

Köszi a fordot:))

A VABN bejegyzését én is olvastam, ebben a "műfajban" szerintem még nem is írtak:)) Lehet, hogy ők is olvasnak minket?xD A világrekordra kíváncsi vagyok, a magam részéről jöhet a mese:)

Lövésem sincs, hogy Z indít-e majd zenei karriert, de kíváncsi leszek...tőle egy rocklabumot tudnék elképzelni:))

Fant írta...

Szerintem sem írtak még ilyen műfajban, de nekem is egyből az jutott eszembe, hogy olvasnak minket :)) És ha ehhez hozzáteszem, hogy a kedvenc német blogmon is ott vannak a pénteki számok - akkor a világhír még teljesebb :)) Az érdeklődés a kommentek számából ítélve jóindulattal közepesnek tűnik az amcsiknál :))

Rockalbum, én is azt tudnám elképzelni, tele Scream-típusú dalokkal, hát zúzós lenne, az egyszer biztos, azt nem hinném, hogy sima divatos popdalokkal jönne elő, ha egyszer rászánná magát.
Kíváncsi lennék, de alapvetően nem hinném, hogy bekövetkezik :))

Nos akkor egy kis rövid mese lesz, nemsokára, úgyis mindjár itt a 8 óra, amikor általában közlésre kerül :)

Fant írta...

Íme akkor a ma esti rövid mese:

A Disney kiváló időzítéssel Húsvétkor csatába küldött kettős életű mesehőse a héten ismét összecsapott magasugró atlétanőnk kedvenc népénél, az immár ex-East High-os zsenivel, aminek eredménye érdekesen alakult, mivel egész héten a titkos identitású hősnő állt nyerésre, ám a nyomában végig ott volt a jelenlegi jogász hallgató a barátaival - és az ő legnagyobb erősségük, a hétvége jócskán, bő 3 millió dollárral a NKF sikerét hozta, összességében 6 millió dollárnyi különbséggel a Nagy Film továbbra is stabilan őrzi trónját. :)

Időközben új hős tűnt fel a színen és érkezte minden más versenyzőt elhomályosított: A 17-es film bő 10 millió dollárral verte a második helyezettet; testcserés kategóriában pedig soha nem volt még film, amelyik erősebben nyitott volna - ebben áll hát az új világrekord!

Hát ennyi - azért még ne aludjatok el :))

b írta...

Nekem is jöhet a mesécske :)

Olvastam a héten, hogy szabó Eszteréket megkereste egy olyan ember, aki a hsm zenéjében is benne volt, hogy írjanak nekik is zenéket.

Gondoljátok, hogy tényleg Fant meséit utánozzák?

Néztétek a F1-t?

(f.é.) írta...

Helló!

Én is szeretem az új,kihívásra váró dolgokat,főként csak lazán kötöttségek nélkül spontán.:)

De ebben az esetben is azt vallom,hogy a "suszter maradjon a kaptafánál".:)Ez jelen pillanatban Mr-ünk részéről esetleg disztópia csupán.:))

Fant írta...

Megvolt a mese b :)

Nem, nem utánozzák a meséimet, csupán ők is elkezdtek foglalkozni a számokkal, de ez a németeknél kimerült egy felsorolásban, az amcsik persze korrekt bejegyzést kerekítettek belőle - de mindenki a számokra szorítkozik, nem hasonló jellegű, mint a miénk :) Az lehet viszont, hogy olvassák ezt a blogot, és ugyan a szöveget nem értik, de a szépen, jelentőségteljesen kiemelt számokat látják és értik :)

A Szabó Eszteres dolgot, hogy egész őszinte legyek erősen kétlem. Gondolj bele: Amerikából egy sikeres szerző erre az eldugott kis országra figyelne, azon belül is egy még idehaza közepesen híres énekesnőre - nos nem tartom valószínűnek...

Abszolút egyetértek f.é. - és ezt szerintem Z is tudja magáról :) Csak lazán - hát igen, ezt mondanod sem kell :))

Forma 1, b? Megvolt, ne is mondd. Pozitívum, hogy Vettel nyert, hibátlan volt amit művelt, szinte leiskolázta a komplett mezőnyt. Nagyon jó a srác, szurkolok neki. Ferrari tripla dupla nulla, eszméletelen, most még Kers sem volt, de nem értem miért nem. Raikonnen jól mondta, hogy legalább az egyik kocsiba elhozhatták volna. Őskáosz. Már akkor tudtam, hogy reménytelen, mikor Massa a biztosnsági kocsi mögött megpördült... Raikonnen-t sajnálom, küzd, nyomja, menne, erre a kocsi egy csődtömeg.
Hamilton annyi kicsúszást bemutatott, hogy csodálkozom, hogy végül pontot szerzett :)
És az eső megint kulcsszereplő volt :)

b írta...

Ezt csak úgy mellékesen írták a cikkben, mert hogy járnak ők oda, hívják őket. És a Kontor Tamással együtt.

Igen, a f1 káosz volt. Hamilton érdekeseket művelt. A Palik kellően alázta a Gyulát, és a motorcsónak ill. jet sky verseny elég találó volt :) De nem volt unalmas.

Andi írta...

Köszi a kis mesét Fant :))

Fant írta...

Szívesen Andi, már majdnem azt hittem elaludtál nélküle :))

F1: de most Gyulám volt az ostoba. Kubica autója olyan furcsán megy azt mondja - naná, hogy furcsán megy, mikor azelőtt öklelte fel hátulról módszeresen Trullit, az a csoda, hogy egyáltalán valahogy ment még :)) Meg, hogy jé, lecsúszott az orrkúp - nem akarta megérteni, hogy nyilván sérült a váz is :)) Ott már én is a fejemet fogtam - szóval most talán jogos volt Palik alázása, ha már mindenképp jönnie kellett, múltkor a semmiért csesztette a szerencsétlent.
Hát unalmas az nem volt, Hamilton tudna mesélni :) Ja meg a táblákat is irtották rendesen :))

b írta...

Arról az öklelésről pont lemaradtam.
Szerintem a múltkor annyira nem a semmiért piszkálta. Beszélhetett volna a Gyulám is, nem csak a Palik :)
Én szeretem az esős futamokat, bár semmi pénzért nem autóversenyeznék olyan körülmények között :))

Fant írta...

Lemaradtál? Akkor nézd :) Kőkemény :)

A múltkori jogtalan volt szerintem, beszéljen csak Palik, ha akkora nagy profi, meg arc - nyilván Gyulám is elmondhatta volna neki ugyanezt. :) Meg Palik a múltkor, mint pilótafelismerű bajnok- neeee :)

Az esős futamokat alapvetően én is szeretem, mindíg extra izgalmakat hoz :) Hát jó, mondjuk két hete Malajziában az azért odavágott, most is megijedtem az első 8 körben, na mondom gyönyörű lesz, ha csak itt urasan körözgetnek.
Különben én sem versenyeznék olyan esőben, az egyszer biztos. :)

Névtelen írta...

A Meséhez - erre tényleg nem számítottam! Mármint arra, hogy a 17 leveri a HM-t. Ha ekkora az érdeklődés egy teljesen ismeretlen filmje iránt, az nagyon jó kilátásokat jelent szerintem. Mármint sokrétű korosztály ide vagy oda, azért elég sok kisgyerek mehetett el a szüleivel a moziba megnézni a HSM3-at, akik ismerték az előző részeket a tv-ből, így tudták, mire számíthatnak. Ez a film viszont nem ennek a közönségnek készült, ami vagy azt jelenti, hogy sok érdeklődő nézte meg, aki korábban nem ismerte Z-t, vagy pedig, hogy a korábbi közönség nagy része idősebb, amit kétlek. A HM pedig hasonló a HSM-hez abból a szempontból, hogy évekig adták a tv-ben, így az emberek egyre jobban várták a mozifilmet...és a Disney nem fukarkodott a reklámmal sem, amikor elérkezett az ideje. Kíváncsi vagyok, hogy tartja magát majd a film, ez nagyon ígéretesnek tűnik:)))

Fant írta...

LL, nagyon-nagyon örülök a felvetésednek!

A kedvenc számos oldalamon azt írják, hogy a nézők 73%-a volt nő, ez eddig nem meglepő, viszont a nézőknek 43%-a volt 18 év alatti - na ez már meglep! Mert ez látod teljesen a Te álláspontodat támasztja alá, miszerint ez most igazán más közönségnek szól - persze nem is az a kérdés, hogy igazad van-e, hanem, hogy egy ilyen sokunk szerint elszúrt promóció után ilyen mutatókat ér el a film végül, na ez már szinte váratlan, bejött Zac-nek, más lett a közönsége.

És ahogy a JJ-n a kommenteket olvastam, nagyon sokan nem érték fel ésszel, amit most levezettél, sokan kevésnek tartották ezt a bevételt (bő 24 millió dollár), pedig ez nagyon is jó. Ahogy írtam is világrekord nyitány. Reálisan nézve ennél többet nem is lehetett elvárni.

Annyit hozzátennék azért, hogy a HM-nek ez már a második hétvégéje volt - igaz most kb 12 millió dollárral verte őt a 17, a mérték engem is meglepett.

Nagyon jónak tűnik a dolog, simán kinéz egy szép bevétel, azt az egyet nem tudom még, hogy mennyiből készült a film, de meg lennék lepve, ha úgy bő 30 milliónál nagyobb lett volna a költségvetés.

A HSM és HM közti párhuzamban teljesen egyetértek, ezért is hasonlítgatom össze a kettő számait, ez nagyon reális verseny, ha van valami, ami le tudja győzni a HSM 3-at, akkor a HM lett volna az - egyelőre nem jött össze, és már nem is fog, tippem szerint :)

Névtelen írta...

Tudom, hogy második hétvégéje volt, de azért igazából csak a NKF-fel vehet fel a versenyt a HM, de sztem a 17 1. és a HM 2. hétvégéje pont reális megmérettetés volt. És sztem az ilyen versenyekben a nyitóhétvége a döntő, de tudjuk, hogy a NKF mennyire kitartó közönséget szerzett:)))

Azt azért nem mondanám, hogy Z ezzel el s érte, hogy felnőtt közönsége legyen, biztosan vannak köztük szülők is, de a legtöbben addig érdeklődnek egy ilyen film iránt, ameddig a gyerekük, és általában nem tudnak az új projectekről, az itt jelnenlévők persze kivételek.

A JJ kommentelői közt sajna vannak antifanok, illetve olyanok, akik túl fiatalok ahhoz, hogy ezt megítéljék...

Fant írta...

Igaz, nem állandósult a felnőtt közönsége még, de kezdetnek mindenképp kiváló, hogy a nézők duván 60%-a 18 év feletti volt.
Egyébként én nem feltétlenül gondolom úgy, hogy a 18 év felettiek csak szülők lennének, szerintem jócskán vannak köztük hozzám hasonló korúak, már csak a nagy számok törvénye alapján is... Tehát én így árnyalnám a képet.
Csak akár abból is kiindulva, hogy például te és Ditta Z következő filmjének magyar bemutatóján (nem a MAOW) már jó eséllyel felnőtt korúak lesztek - de valószínűleg még nem szülők, viszont nem gondolnám, hogy az érdeklődésetek csökkenne.

A HM második hétvégéje és a 17 első hétvégéje? Hm. Tulajdonképpen igazad van.
És igen, a nyitóhétvégét tartják igazán számon, de azért láthattuk, hogy hosszú távon is érdemes követni a dolgokat :)

Egyébként most olvastam az origo-t. Megint összehoztak egy elképesztően ostoba cikket a tények totális elferdítésével. Tartok tőle, hogy a kritikájuk sem lesz valami objektív majdan...
Ha megint felhúzom magam, újra válaszlépést kell tennem :)

Különben hozzá kell tenni, hogy ha a két film első hétvégéjét nézzük, akkor a 17 Again 8 milliós hátránya annyira azért úgy sem sok. De a második hétvégés totális győzelem igazán meglepő. És sokat ígérő.

JJ - biztosan igazad van.
Szerintem nem igazán tudnak sokan mit kezdeni ezzel a számmal és próbálgatják a HSM 3-hoz méregetni, de azt természetesen nem szabad.

Úgy látom, hogy nagyon érdemes lesz elkezdeni újra mesélni :)

Névtelen írta...

Én sem gondoltam úgy, hogy csak szülőkről van szó, de egy bizonyos arányban biztosan jelen vannak, kíváncsi lennék a pontos adatra...:)

Erre mondják, hogy a hírességek együtt nőnek fel a rajongóikkal:))

Az Origo pedig ezennel bemutatta, hogyan lehet a számokból bődületes baromságot előállítani:)

Mese - minden szempontból igazad van:))

Fant írta...

Hát igen, bizonyos arányban jelen vannak a szülők is persze - ezúttal ráadásul a gyerekeik helyett :) Pontos adatot nem tudok, de azonnal szólok, ha rábukkanok valami vonatkozóra :))

Együtt felnövés: valóban, a tipikus esete :))

Persze azért arra kíváncsi lennék, hogyan készülnek az ilyen statisztikák, amiből megállapítják, hogy egészen pontosan 43% volt 18 év alatti; nem 42, nem 44: 43 :) Elfogadom az eredményt, csak nem tudom hogy készül a felmérés :))

Mese: ennek nagyon örülök :))

Névtelen írta...

Ezen a felmérés-dolgon én is gondolkoztam, csak az jöhet számításba, hogy a jegykiadó veszi fel az adatokat, pl. hány diákjegyet adtak el...de a diák 18 feletti is lehet. És akkor még mindig ott van a nemek kérdése.

Fant írta...

Vagy a másik lehetőség, hogy a felmérést végző cég elküldi mondjuk a legnagyobb mozikba megfigyelőnek az embereit és a nemek kérdését nagyjából megsaccolják. Esetleg a mozik megoldják házon belül a jegyszedőkkel...
A diákjegy kérdés nagyon jó felvetés, de azok a buktatói szerintem is fennállnak, amiket mondassz.
Bár a buktatóktól függetlenül szerintem ez lehet a megoldás a kor kapcsán, legalábbis nagyon más módszert nem tudok elképzelni.
Persze ezért kell óvatosan kezelnünk a statisztikákat - nem pontos, de azért arányszámnak jó.

Névtelen írta...

Lehetséges - és szerinted nálunk is vannak ilyen felmérések vagy csak az amcsiknál?

A válaszlépést jól értettem? Azt is támogatom:))

Fant írta...

Ez jó kérdés. Alapvetően szerintem nálunk is meglehetnek ezek a felmérések, bár keveset hallani róla. Igazából nálunk inkább a nézőszámot mérik, ezzel viszont sokat lehet találkozni.
Még esetleg azt tudom elképzelni, hogy a nagy stúdiók az ilyen filmeket, mint a 17-es, vagy mint a HSM 3 volt, direkt méretik nálunk is.

A válaszlépést jól értetted :) Ez egyelőre még csak egy terv, de ha lesz annyi ötletem, és ha a magyar lapok hozzák a tavaly őszi formát, akkor lépek ismét.
Köszi a támogatást :)

Névtelen írta...

Igen, a nézőszámhoz különösebb pluszt nem is kell befektetni, elég, ha csekkolják az eladott jegyeket. Igazad lehet.

Szerintem a magyar lapok majd csak a MAOW után fognak észhez térni, akkor már nem tudják bemesélni se a fiatal közönséget, se az "üresfejű bájgúnár"-féle szövegüket. Addig viszont szükséges az ellensúlyozás:)))

Fant írta...

És a nézőszámhoz hozzátenném még, hogy itthon mivel kis ország vagyunk ezt érdemes inkább mérni, mert itt a bevételek annyira sokat nem mondanak, nehéz viszonyítani.
Mondjuk az amcsiknál pont fordítva, mert ott már ugyan érdemes a pénz nyelvét beszélni, az a sokatmondó :) Nameg az az egyszerűbb számolás is.

A magyar lapok - hát remélem igazad lesz a MAOW-el kapcsolatban, teljesen jogos és logikus amit mondassz, de azért nekem kérdőjeles, hogy valaha beismerik, hogy tévedtek.
Bár... Valamelyik magyar lapban olvastam, hogy Z a Hajlakkban nem volt rossz :)) Tulajdonképpen ez már egy előrelépés :)
Jó, gyorsan hozzátették, hogy a HSM 3-ban meg elviselhetetlen, de talán él a remény.

Különben: a hétfőt is megnyerte a 17-es film, dupla annyit hozva, mint a HM, úgyhogy nagyon izgalmasan alakul :)

Névtelen írta...

Nem mondtam, hogy beismernék a tévedésüket, csak egyszerűen nem fogják tovább szajkózni a hülyeségeiket.
Imádom, mikor nagy kegyesen megjegyzik, hogy "nem volt rossz", aztán nem bírják megállni, hogy át ne billentsék a mérleget. De igazából nem zavar sok vizet, mit gondolnak, számomra legalábbis:)

Ez most ízelítő volt a meséből?:)) Várom a vasárnapot, vagy a hétfőt, nem tudom, mikor fogom olvasni. Kedden meg diákolimpia:)))

Fant írta...

Na igen a nagy kegyes megjegyzések :) Ráadásul nem is értem miért "nem volt rossz" a Hajlakkban, pont annyira volt jó, mint a HSM filmekben, csak más volt a karakter.
Csak remélni tudom, hogy egyszer majd abbahagyják a hülyeségeiket, egyszerűen azt nem értem, hogy azért már most is egyre kellemetlenebb a szitu, hogy egy egész más filmje teljesen sikeres - kedden is :)) - meg azért a HSM széria óriási számai is.

Én nem tudok olyan könnyedén átsiklani az indokolatlanul negatív vélemények felett, mint te, képes vagyok nagyon berágni rajtuk :)

Ízelítő - akár :)) Tudod előzetes féle, mint a filmeknél: Comming soon :))
Bízom benne, hogy még a Diákolimpia előtt el tudod olvasni :)
Jövő hét elején akkor extra elfoglalt leszel ezek szerint :)
Kíváncsian várom, hogy jövő hét végén milyen magasra kell emelkedjen a szőnyeg ;)
Egyébként rekordot vársz magadtól most is?
Sok sikert előre is! :)

Névtelen írta...

A HSM-ben ráadásul sokkal nagyobb szerepe volt, szerintem azért írják ezt, mert sokkal ismertebb, mint a Hajlakk, és mert utóbbi már elég régi alkotás.

Engem is eléggé lehangoltak kezdetben, aztán rájöttem, hogy nem érdemelnek annyit, hogy az ember foglalkozzon velük, úgyhogy próbálom távolabbról nézni a dolgot, és megtalálni, melyik része a legnagyobb hülyeség.

Coming soon - vágom:)

Ez csak megyei forduló, nagy tétje nincs, 55-től lehet bekerülni az országosra, ha összejön egy rekord, annak nagyon örülnék. Az országoson viszont nagyon sok múlik, akár Jó Tanuló Jó Sportoló Díj is lehet belőle. Ott viszont már rendes mezőny lesz, úgyhogy nem tom, mennyi esélyem van. De a rekord mindenképp fontos:)))

Fant írta...

Na igen, gondolom a Hajlakkal azért ilyen megengedőek mert jóval kisebb szerep, nameg van benne egy-két sztár aki számukra legitimálja azt a filmet, így aztán ráfogják, hogy na jó legyen, csak hogy ne tűnjünk részrehajlónak.

Egyértelműen a te hozzáállásod a jó. Én nagyon felspanolom magam, viszont az is igaz, hogy ez nekem szükséges a válaszlépéshez :)

Coming - hm, na igen, egy m, természetesen :))

Akkor a megyei forduló simább ügy - azért persze csak ügyesen. Az országoson pedig ha meglenne esetleg az egyéni rekord, akkor az a további helyezéstől függetlenül maximálisan jó eredmény szerintem. Nem tudom mennyire vagy görcsölős típus, de a lényeg, hogy ne nyomasszon a tét. Mondani persze könnyű, tudom :)

Névtelen írta...

Így akarják ellensúlyozni az egyébként leplezetlen antifanatizmusukat, hogy hihetőbb legyen a szövegük, és ők műveltebbnek tűnjenek.

Ha az kell, hogy megtedd azt a lépést, én nem tartalak vissza:)))

Semmi baj, ma külön németen nekem is sikerült angolul kiejtenem a finden-t:))

Egy versenyt se szoktam lazábban kezelni, csak mert nincs tétje, ott azért nem tartok. Rekordot mindenhol lehet dönteni, csak hivatalos legyen. De vagy az országoson, vagy a Világnapon Tiszaújvárosban kellene egy jót ugrani:)) Sztem jó esély van rá, sokkal jobbak a szabadtéri versenyek. Görcsölni nem szoktam, de ha nincs túl jó hangulatom, vagy órákig elhúzódik a verseny, az ronthat a helyzeten.

Fant írta...

Műveltebbnek tűnés, bizony, az a legnagyobb gond, hogy bizonyos jellegű filmekkel kapcsolatban végtelenül kevesek ezek az újságírók és áltudálékos dumával próbálják ellensúlyozni. Egyébként meggyőződésem, hogy pl. a Hajlakkot sem látták elejétől a végéig, vagy pedig, csak a stáblistáról tűnt fel nekik, hogy Zac benne van.

Nem teljesen jól fejeztem ki magam, nem gondolnám, hogy lazábban kezeled ezt a versenyt, csak mert kisebb a tétje.
Érdekes különben ez a hozzáállásos dolog, nekem ugye nincs sportolói tapasztalatom, de a fősulin például mindíg lazábban álltam hozzá a könnyebb tárgyakhoz, meg a potyákhoz, aminek az lett az eredménye, hogy az évfolyam 90%-ának elsőre sikerült az adott vizsga, én meg mehettem másodszor :) Állati pechem tudott lenni a lazán vétellel, úgyhogy inkább készültem ezekre is rendesen.

Persze, gondolom, hogy azért a nagyobb versenyeken szeretnél inkább nagyot ugrani :)

A szabadtéri dolog érdekes. Én, mint laikus úgy gondolnám, hogy a fedett tér kedvezőbb mondjuk azért, mert nincs szembeszél, vagy túl meleg/túl hűvös.
Vagy a szabadtér hangulata ellensúlyozza ezt?

Szóval nem görcsölsz, akkor te egy jó versenyzőtipus vagy, ez előny.

Névtelen írta...

Valószínűleg azért sikerül mindenféle pontatlanságot leírniuk a filmekről, az embernek néha tényleg az jut eszébe, hogy nem is látta a filmet a szerkesztők közül senki. Vagy a stáblistából, vagy a konkurens lapok cikkeiből "merítenek ihletet":)

Számomra, ha nincs meg a versenyhangulat - ha nincs sok ember, nincs bemondó, rohangálás - nem sokat ér egy verseny, és akkor hiába akarok, nem tudok jól ugrani. De nem azért, mert lazán veszem. Ha izgulsz valami miatt, az javíthat, vagy ronthat a helyzeten, ha síri csönd van, akkor az utóbbi. Így ha rajtam nem is múlik, mindig jobban sikerülnek a nagyobb versenyek.

A pitiáner tárgyakkal nekem is voltak gondjaim, az ember fél éven keresztül oda se figyel rájuk, aztán mehet félévkor könyörögni. De eddig szerencsére sikerült mindig megoldani az ilyen helyzeteket.

A fedett pálya azért nem jó, mert össze vannak zsúfolva az emberek, nincs hely melegíteni, figyelni kell, nem zavarsz-e valakit, a hangerő a normális többszöröse, nem hallod, mikor szólítanak stb. Igaz, hogy a magasugrásnak semmilyen szél sem kedvez, és a szemedbe süthet a nap, meg mindig fel kell venni a melegítőt ugrások között, de összességében a hangulat ellensúlyozza ezeket.

Fant írta...

Ihletmerítés kapcsán én még azt is el tudom képzelni, hogy körbetelefonálják egymást a cikkírók a konkurens lapoktól, hogy: te figyelj, láttad ezt a filmet? Ja, hogy csak az első 15 percet belőle, értem. Az jó alapvetően mert én meg a második 15 percet láttam, úgyhogy akkor fél órányi anyagunk már van :)) És így tovább, a végén összerakják amijük van az eredményt látjuk mindíg :))

Szóval komolyra fordítva tényleg nem is az a baj, hogy nem tetszik nekik az adott film, hanem, hogy direkt szemellenzővel járnak, szándékosan cinikusan és totálisan felkészületlenül.

A versenyhangulattal kapcsolatban valószínűelg igazad van, ha sok a néző, jó a közönség az motiválhatja az embert, viszi előre, ha csend van csak befordul az ember, ami sosem jó.

A fedett pályás verseny pedig ezek alapján szinte már-már olyan kényszermegoldásnak tűnik, túlzsúfolt.

Névtelen írta...

Elég siralmasan hangzik, hogy képesek a versenytársaikat felhívni, semhogy leülne valamelyikük megnézni egy filmet. De a színvonal nyilván nem szempont náluk.

Az sem biztos, hogy nem tetszene nekik a film, ha nem hallgatnák meg előtte a minden alapot nélkülöző "kritikákat", és nem tudnák előre, mit fognak írni róla. Ha megnézik egyáltalán.

Fedett pályás versenyek csak a téli versenyidényen vannak, amibe érdemes bekapcsolódni felkészülésként a tavaszira. Biztató, ha ott elérsz valamit, és tudod, mit kell kijavítanod tavaszig.

Azért az atlétikaversenyeknek nincs kifejezett közönsége, de magasugrásnál a versenyzők fele az épp ugró embert nézi, úgyhogy a nagy létszám előnyt és hátrányt is jelenthet.