2009. ápr. 27.

Er ist zurück!

Tegnap, azaz április 26-án a berlini Sony Center-ben talán több ezer izgatott, sikítozó német lány zsúfolódott össze, csakhogy legalább egyetlen pillantást kaphassanak a kisfiúsan sármos(mintha újra csak időugratót járnák, és a HSM1 környékén lennénk, nem?!), Zac Efron-tól, aki mi tagadás, valami eszméletlenül festett laza öltönyében, legújabb filmjének, a "17 Again" című vígjáték díszbemutatóján.

A film Németországban május 14-én nyit a multiplexekben, és ilyen premier után nem fogunk csodálkozni, az egekig szökkenő bevétel láttán!

Képek a vörösszőnyegről ITT!

11 megjegyzés:

Fant írta...

De Ditta, valóban szinte fiatalabbnak tűnik, szerintem egyszerűen csak kipihente magát az elmúlt pár napban, otthon.

De az Időugratós megoldás nagyon tetszik :) Még annyiban is megállja a helyét, hogy a HSM 3 premierje idején is ugyanilyen képeket láthattunk, hasonló címekkel, sikító német rajongók.

Különben ráadásul Zac-nek jobban állnak ezek a lazábban elegáns megoldások, mint a nyakkendős történet - legalábbis szerintem :)

A bevételek? :) Hasonlóra tippelek én is - nade majd meglátjuk. Ott leszünk ;)

Névtelen írta...

Tényleg nagyon hasonlít a HSM1-beli énjéhez, bár az is igaz, hogy az utóbbi időkben szinte csak napszemcsiben mutatkozott.

A HSM3 premiereivel ellentétben Z most biztos örül a szabadtéri lebonyolításnak és a visszhang hiányának.

Szerintem Z ha akar, tud lélegzetelállítóan kinézni nyakkendőben is, de a lazaság jobban illik a személyiségéhez:))

A bevételek Németországban nem szoktak gondot jelenteni:))

Fant írta...

Hohó, Dittánk suttyomban újítást vetett be! :)) Nagyon ravasz, újabb csel - jó :))

Ezt az interjút vállalom, ha még nem nézted ki, LL, a németek készítették, szépen le is írták pontról pontra németül is :)

A szabadtéri lebonyolítással kapcsolatban teljesen igazad van - bár azért a füle itt is károsodhatott, egy-két képen, ahogy elnéztem közvetlen közelről sikíthattak a fülébe a rajongók :)

Hm, igen a németeknél a bevétel valóban nem szokott ügy lenni :)) Jól van, látom azért megmarad a lényeg is a mesékből, ennek kimondottan örülök - újra :))

A lazaság jobban passzol igen, így a pontos, tornacipó nélkül például már rendesen furcsa :))

xdittax írta...

Definitely.

Ditta×××

(f.é.) írta...

Helló!:)

És tényleg ez a lazább öltöny nekem is elnyerte a tetszésem.:)Elsőáldozás letudva.:)
Nocsak,a teleportálást nem csak mi űzzük?:))
Azért a HSM1 óta eltelt kicsiny idő az előnyére vált,és a férfiasságra utaló jegyek is szépen látszanak már rajta.:)

Névtelen írta...

Hű, f.é., ezt a cseles újítás kedvéért vetetted be?:)) Üdv a kékek között:)))

A haja szerintem a régi, de az arckifejezése valahogy azokra az időkre hasonlít.

Fant, azt az interjút nem néztem ki a Tiéd:))

A németek a Mesélőnek köszönhetően mindig hamar kerülnek sorra, addig nincs idő bealudni:)) De az utóbbi időkben nálam inkább a röhögés volt jellemző:)))

Hogy annak mi értelme van, hogy közelről a fülébe sikítoznak...ha messziről meglátják, az még érthető lenne valamilyen szinten, bár Z helyében inkább elfutnék:D

A szabadtérről jut eszembe...holnap diákolimpiára megyek, és fontos, hogy bejussak az országosra, úgyhogy szorítsatok nekem délután negyed 1-től:))) Köszönöm.

(f.é.) írta...

Csá LL!:) Naná,nekem is vannak ám aranytartalékaim,és meglepetéseim.:))
Én biztosan szorítani fogok,viszont a többi csak rajtad múlik majd!:))

Fant írta...

Szóval negyed 1 - szurkolás meglesz LL, természetes, hajrá, biztosan jó leszel! Aztán kíváncsian várom a fejleményeket is ám :)

A német rajongók sportot csinálnak a sikításból, láttam most egy ki tudósítást az ottani premierről, a riporter direkt kérte, mutassák meg hogy tudnak sikítani... Durva volt . Az elfutáson nem csodálkoznék én sem, hasznos lenne :)

Igen f.é., üdv a kékek közt :)) Csupa csel ez a mai nap :))
Z pedig simán teleportál, olvassa a mesekönyvet :))

Andi írta...

Az én szurkolásomra is számíthatsz LL, mindent bele, jó lesz az :))

Andi írta...

Üdv. kék (f.é.):)

Névtelen írta...

Köszi Mindenkinek!