2008. jún. 10.

17 photoshoots

Sziasztok!

Remélem mindenkinek remekül telt a napja, az enyém is egészen szépen sikerült ezidáig, és persze nagyon is sietősen, dehát rohanunk... Ahogy még régebben - de most is - Vanessa is, egyik fotózásról a másikra száguldott. Most 2 eddigi fotósorozathoz tartozó képek bővültek elég sokkal, mindkettőt Andrew MacPherson készítette a Seventeen Magazin számára! Az előbbit még tavaly decemberben, a 2. gárdát pedig idén febuárban. Csodásak!;)



További képek Vanessáról és ebéről, Shadow-ról ITT! Imádom, mindkettőjüket és mindet! :)



Ha pedig kíváncsi vagy a mindig bohém Nessára is, márpedig én ajánlom, hogy kíváncsi légy, csak kattints IDE! :)

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ditta, van egy kellemes meglepetésem, nézd meg a mailed.

Jók a képek:)))
LL

xdittax írta...

Szia LL,

mi az hogy, ezek a képek nekem baromira tetszenek és az összes!:)

Tudtam ohgy küldeni fogod, úgyhogy olyan nagy meglepetés nem volt, bocsi:P, de nagyon jól esett, szóval kellemesnek kellemes volt!

Köszi, puszi!
Ditta×××

Névtelen írta...

ajajjj nem kéne ien kiszámíthatónak lennem...xd
csak azt ne mondd, hogy te is elkezted?? már annyiszor volt ien...awww

xdittax írta...

Nem, még nem kezdtem el, szerencsére, de ha mondjuk el is kezdtem volna, biztosan most nem sikerült volna ilyen jóra, ez igazán "ízletes" volt számomra!
Imádom! imádlak!:P

Ditta×××

Névtelen írta...

köszi:)) már délben elkezdtem... suliban, aztán itthon is elvoltam vele másfél órát, de látom, megérte!!
próbáltam nem szó szerint fordítani, egy idő után beleuntam a sztakiba...

xdittax írta...

Háát igen, mindig ez kell ahhoz, hogy élvezhetőbb és magyarosabb legyen.
Ügyes vagy! :)

Névtelen írta...

köszi:)

Névtelen írta...

szia!
nagyon szépek ezek a képek is ness-ről...