2008. jún. 18.

"Nem vagyok olyan bátor, mint Sa5m!"

Bocsánatkérés következik, amiért ilyen sokáig tartott visszakerülnöm ide, és bocsánatkérés következik elsősorban LinkLuvor-től, amiért ilyen sokáig tartott közzétenni a fordítását! Szóval sajnálom, de most legalább már elolvashatjátok!:)
Először egy Vanessával készült interjút, még a Will, azaz a Rock On forgatásáról.

"Még a szakadó eső sem tarthatta vissza a J-14 magazint attól, hogy felkeresse Vanessa Hudgenst a Will forgatásán, Austinban(Texas). Amint megérkeztek a McCallum Gimnáziumhoz, V-be botlottak.
Esőkabátot és sárga gumicsizmát viselve tökéletes sminkkel és hajjal Vanessa „próbált nem kihűlni” miközben betekintést nyújtott nekünk az első mozifilmjébe, amely a télen kerül a mozikba.

J-14: Mesélj nekünk a karakteredről a Will-ben!
Vanessa: A karakterem, Sa5m (az 5-öt nem ejtjük) érdekes személyiség. Teljesen az ellentétem, nagyon érzelmes, könnyen félreáll és egyfajta kiközösített.
J-14: Mik azok a tulajdonságai, amelyeket szeretnél te is birtokolni?
Vanessa: A film végén eldobja a régi énjét és elénekel egy hatalmas zárószámot egy Bandslam nevű versenyen. Csak odamegy és egyáltalán nem fél. Néha szégyenlősebb vagyok nála – nem vagyok olyan bátor mint, ő.
J-14: Melyik a kedvenc dalod a Will-ből?
Vanessa: Van egy dal, amit Scott Porter (a Friday Light Nights-ból) énekel, az a címe, hogy Pretend. Eredeti dal, és nagyon szép.
J-14: Voltak zavarba ejtő pillanatok a forgatáson?
Vanessa: Gaelen (Connell, vagyis Will) ki fog nyírni, amiért ezt elárulom! Mielőtt felvettünk egy jelenetet, egy folyosón sétáltunk és elindították a kamerákat, de a hangot előbb kezdi felvenni, mint a képet. Nos, ő szellentett egyet, és a mikrofonjaink be voltak kapcsolva, belőlem meg kicsúszott, hogy „Úristen, Gaelen fingott!” Totál kommentáltam az eseményeket, és végül a rendező elindította a felvételt. Gaelen elkezdte a jelenetet és visszanézett rám. Egyszerűen nem bírtam megállni, a nevetéstől a padlón kötöttem ki.
J-14: Jól hallottam, hogy a szereplők egy Rock Band nevű videójátékkal játszanak?
Vanessa: Igen, mind játszunk Rock Band-et. De az tuti, hogy nem vagyok benne a legjobb. Nagyon rosszul gitározom. Dobolásban és éneklésben jó vagyok.
J-14: Milyen a kapcsolatod a többi szereplővel?
Vanessa: Aly-ról már ezelőtt is tudtam, hiszen mindketten a Disney családjába tartozunk. De nem álltunk túl közel egymáshoz. A többiekkel most találkoztam először. Idejöttünk és két hetet próbáltunk. Egész nap együtt lógunk, zenélünk és megismerjük egymást. Most már mind jól vagyunk.
J-14: Jellemezd a többieket egy-egy szóval!
Vanessa: Aly, könyvmoly. Állandóan olvas. Scott szórakoztató! A Bandslamban nagy tömeg előtt állt és elképesztően tehetséges. Tud szájdobolni és szájjal gitározni. Én doboltam és egy dallamot játszottunk. Gaelen, ártatlan. Még nincs sok tapasztalata. Kicsit esetlen még."

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

de ari :)
juj a fingós rész xD ciki
köszi LL

Névtelen írta...

sziv, én is röhögtem rajta egy sortxd
LL

Névtelen írta...

jah és Ditta persze, hogy megbocsátok bár el nem tom képzelni, mi tartott eddig...ennyit kellett javítani benne? xdxd:P

Névtelen írta...

xD
írjatok a többihez is jók a hírek szerintem xD X)

xdittax írta...

Nagyon ránézel a körmömre LL...:P
Tudod, nem jól viselem az ilyeneket...:P
Na csak vicceltem! És bár valóban javítottam rajta egy keveset, nem azért jött hamar. De istenem, tudja, roppant elfogllat is lehetek, nem?:P:D

Névtelen írta...

jajj oh sorry nehogy aztán itt megsértsem az érzékeny lelkületűeket..:P én is csak hülyülök, nyugi
LL

xdittax írta...

Tudom, de azért csak vigyázz!×P×D

Ditta;)))