2008. jún. 3.

"Nyerni ijesztő volt!"

Zac Efron egy felső osztályú férfi - végre. A BMOC (Big Man on Campus) most filmezi a High School Musical 3 : Senior Year-t.

"Amikor odaértem, mindenki nyugodt, fegyelmezett volt. Ők igazán keményen dolgoztak." - ismerte el a 20 éves Efron új produkcióról a PEOPLE-nek, vasárnap, az MTV Movie Awards-on, ahol a legjobb áttörő előadásért járó díjat nyerte meg a tavalyi zenés filmben, a Hajlakk-ban való szívtprió, Link Larkin alakításáért.

Mivel folytatja a szerepét Troy Boltonként a Disney HSM-jének 3. részében is - ami meglehetősen több lesz egy TV filmnél - Efron ezt mondta a készülő filmről: "Ez megint az első két filmnek hat. Nekünk most sincs problémánk Kenny Ortegával, a mi rendezőnkkel és vezetőnkkel, és a nagyszerű szereposztásunkkal és stábunkkal. A perpatvarok ide nem férkőznek be!"

"Mindent megnöveltek néhány rovátkával, a táncok közül mindegyiket, és azt hiszem, hogy a dalok ezúttal eléggé fülbemászóak lesznek. És ez az utolsó évünk, úgyhogy a diplomázást és bál kerül majd előtérbe. Minden mókás dolog, ami egy filmben van." - mesélte a nagyképernyőre való ugrásról.

Efron a kaliforniai Universal Studio MTV eseményén Vanessa Hudgens-sel vett részt, aki egy csókot adott neki, amikor a nevét bejelentették. "Nyerni ijesztő volt" - vallotta be Zac. "Őrület. Ez az az utolsó dolog, amire számítasz. Annyira sok fantasztikus előadással kerültem szembe, mint például a Superbad egész szereposztásával, ami az egyik kedvencem az év filmjei közül."

A vörös szőnyegen Efron szintén sok figyelmet kapott a rajongóktól - különösen a nőiektől. "A tizenéves lányokkal soha nem tudod. Ez vicces." - mondta. "De ők mindig, legtöbbször elég tiszteletteljesek, és én szeretem őket. Nagyon hálás vagyok."

Eredeti cikk

13 megjegyzés:

Andi írta...

Óóóhhh Zachary, azt hiszem többszörösen ijesztő pillanatokat élhettél át..!:))

Névtelen írta...

igen, eléggé látszott rajta, hogy velem ellentétben nem számított a díjra és ott helyben találta ki, hogy mit fog mondani, pont ezért imádom, mert egy szemet se beképzelt, cute stb...és NEKÜNK is megköszönte, hogy támogatjuk, igaz, utoljára, dehát elllenkező esetben megin beképzeltnek hatott volna az egész....szóval csak azt bánom, hogy nem tudtam fennmaradni, hogy a saját tv-men nézzem, mert előző nap kirándultunk és össz 3 órát aludtam (nem önszántamból)
LL

xdittax írta...

Igazatok van. Mint mindig. Tetszik nekem is, hogy ha még el is játszanak esetleg a gondolattal, nem tartják magukat annyira nagyra, hogy valóban megkapjanak egy-egy komoly elismerést. Reálisak maradnak, tiszteletben tartják a a többi "versenyzőt" is. Pl. Most Zachy is mIndenkinek gartulált, aki vele együtt szerepelt a kategóriában. Ebből látszik valóban, hogy nem beképzeltek, nem nagyképűek, és mindezekből az következik, hogy nagyon tudnak örülni egy ilyen díjnak! Mi pedig annak, hogy Ők örülnek! :)

Névtelen írta...

namost náluk jobban sztem senki sem örül, viszont Zanessa rám gyakorolt hatása kezd nagyon durva lenni...tegnap edzésen ugyanis lazán ugrottam 148-at, pedig ekkorákat csak veresenyen szoktunk nyomni, az edzőm is csak nézett és rakta fel a lécet egyre magasabbra és azt mondta h soha nem látott még ilyen jó ugrásokat tőlem, és kíváncsi rá, hogy éreztem így rá...szó szerint ezt mondta!! erre én azt válaszoltam, h "ma különösen jó kedvem van", azt hogy Zachy díja miatt van ez, már nem tettem hozzá, nehogy pszichológust hívjanak:D
de tényleg így volt
szóval innen fenyegetem meg Zanessát, hogyha nem csinálnak nekünk egy jó nyarat sok intejúval, vidivel, előzetessel, és persze a 17 Againnel tűzdelve, a magasugró idényemnek annyi!! ha igen, akkor lesz még itt sok csúcsdöntés, ahogy elnézem:))
LL

xdittax írta...

Ne féltsd a magasugró idényedet, ez a nyár garantáltan felhőtlen és csúcsszuper lesz! Ha kell meg is ígérem Neked, bár való igaz, akkor ez Zanessán múlik,de tudjuk jól, hogy rengeteg mindent tartogatnak még nekünk a nyárra, ígyhát azt hiszem Te is sorra döntögetheted a csúcsokat! Csak ügyesen! Hajrá!:))))))))))))

Névtelen írta...

kösszi, remélem a versenyen is látszik majd Zanessa hatása:))

Névtelen írta...

egyébként vége van már a dogáknak meg vizsgáknak meg egyéb kínzásoknak nálatok?

xdittax írta...

Nem mondnaám, hogy telhjesen vége, legalábbis a nyelvvizsga még hátra van. De nekem a mai nappal lezárultak a konkrét dogaíró időszakom. Szerencsére! De azért még van igulni valóm, azt hiszem. Az évvégijegyeim azonban már rendebn vannak, majd'mindeggyikkel tisztában vagyok rá. Olyan lesz majd, mint a tavalyi. Két négyessel: matek, fizika.:)

Néked?

Névtelen írta...

nekem Hawaii van itt már egy hete olyan szinten, hogy suliba cuccot se viszek és a különóráimra tanulok egész héten...tök jó

ami a bizit illeti, kitűnő leszek, dehát nyelvi elkőkészítőn nyelvvizsgával ez nem nehéz...
9.-be a reál tárgyak nagyon nehezek?...jövőre matek emeléses leszek, tom, hogy bele fogok dögleni, de a legjobb matektanár tartja, és ő az egyetlen, akinek értem az óráit...

xdittax írta...

Oh, akkor gratu! Mondjuk igazad van, ezt így akkor könnyűszerrel megtudod csinálni.:)

Nem igazából nem nehéz, bár ha emelt szinten fogod tanulni, kitudja?! Na jó, nem rémisztgetlek, igazából tényleg nem olyan szörnyű, csakhát én ha meg is értem valahogy a dogában mindik elszúrok valamit, ami miatt lecsúszok szépen az 5ösről. Ez van. Sajnos:( De a mi tanárunkról egy szót se...:( blöááá:D

Névtelen írta...

ez velem is előfordul néha...meg most, hogy az egész osztály egybe tanult matekot ebben az évben, a mi tanárunk is hülyébb lett, pl. a tökéletes megoldásomra 12-ből 8-at adott, mer nem használtam hozzá egyenletrendszert és ezért az a dogám majdnem 3-as lett, mert a többit feleadtom is hasonlóan pontozta...ez volt félév előtt...alig bírtam belőle 2 pontot kiimádkozni...az volt az évben a legszarabb dogám...

deha kevesen vagyunk, tök jó fej, a másik tanárról, aki a nem emleteket tanítja viszont eddig csak rosszat hallottam
LL

xdittax írta...

Akkor nagy mázlista vagy!:)
Nálunk nincs szétbontva az osztály, csak a nyelvekre, érthetően, minden más együtt tanulunk. Ill. számtechet nem. de jó ez így, mi egyébként is csak 22-en vagyunk, a többi osztályok meg vagy 36an.
Szerintem ez egy ideális osztálylétszám, mindent figyelembe véve.

Névtelen írta...

mi 35-en vagyunk, de ebből kb 10-en tanulunk is, a többiekcsak melegedni járnak be, ami elég idegesítő, mivel 8 osztályos gimiről van szó