2008. jún. 19.

"Szülői" hírek

Mégiscsak úgy tűnik, ilyen kora reggel is lehet találni híreket, aprókat vagy óriásiakat az mindegy is, csak legyen! Márpedig van, néhány újabb kicsi spoilerféle derült ki természetesen a HSM3-ról. Méghozzá:

- Troy Bolton szülei visszatérnek és láthatjuk nagybácsiját is, akit Bart Johnson testvére, Brad Johnson fog játszani.
- Chad Danfort szülei is benne lesznek a filmben, de még ismeretlen, kik alakítják őket.
- Sharpay anyukája és apukája, Mr. és Mrs. Evans is visszatér.
- Gabriella anyukája is szerepel majd, aki ugye hiányzott a második filmből, de egy kicsit megtudhatunk Gaby apukájáról is.
- Lesz egy autómosó jelenet, ahol 4 férfi políroz, természetesen Sharpay (rózsaszín) autóját.
- 3 vagy 4 szóló dal lesz. Sharpay-é, Ryan-é és Troy-é, valamint talán Gabriella-é. (Bár én ezt tutinak veszem, eddig mindig volt, most is kell lennei, nem?)

Forrás/Credit

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

szivi :)

Névtelen írta...

most már én is ezt mondom: mi ez a pangás???
ennyi spoilerből meg már meg is rendezhetnénk a filmet, emberek...azért sztem ennyit maguktól nem árulnak el...úgyhogy amit nem egy szereplő szájából hallunk, ne vegyük 100%-ra

xdittax írta...

Háát nem tudom LL, ezen én is gondolkoztam. végülis nem jelentik ki, hogy hivatalosan megerősített számcímeket, vagy egyéb infókat jelenetnének, de nem tudom. valahogy tudok hinni ennek a blognak. Meg ilyen spoilerek valahogy mindig kijönnek. Nem biztos, hogy ennyi. Talán van valamilyen besúgújuk. Vagy statisztáik. Vagy nem tudom, valamilyen összeköttetésük, de igazad is lehet.

Névtelen írta...

Háát még mindig nemtom. Ez jó..."de igazad is lehet". A számoknak hiszek, mert a Now Or Nevert Zachy szájából hallottam "személyesen". De hogy a film felét előre tudják...:S

Névtelen írta...

Na végre! Az ősök is színre lépnek!! És egyre többen lesznek. De nincs szerencséjük,mert én nem leszek köztük.Mit hagynak ki!De azért azonn a ballagási ceremónián én is részt veszek.(f.é.)

Névtelen írta...

ősok xd:P:Dlol najó leírtam minden hangulatjlet:))-ezt kihagytam, meg ezt is =]^^ najó nem szórakozom
ballagásról jut eszembe....ma én se vok sokat, évzáróm van és lehet, hogy le kell másznom edzeni is:(( de próbálom ellógni a dolgot:S