2008. jún. 23.

(Kétes) Zanessa randi...

Hehe, van egy roppant mókás helyzet a VABN-en, muszáj megosztanom Veletek, bár oké, azért annyira nem úgy vicces. Szóval tudjátok, ha egy amcsi rajongónak van egy fanstoryja, tuti, hogy elpostázza a VABN-re. Ahol szívesen közzé is teszik, de hogy minél pontosabb legyen, még tesznek fel esetleg kérdéseket, pontos információkat kérnek - nagyon helyesen is teszik. Na szóval, mostanában kaptak egy levelet, amiben egy lány számol be arról, hogy tanúja volt egy Zanessa randinak és bezsélgetésnek, Salt Lake City-ben, egy strandon Wow! Ezidáig minden oké is, csak miután elolvasták a storyt, túl átlátszónak tűnt nekik. Ezért elkezdtek nyomozni az említett helyek után, kiderült egymástól 30 percre vannak - autóval. Ráadásul sok kérdésükre nem is kaptak választ a feladótól, úgyhogy nyugodtan elkezdhettek gyankodni. Vajon kitaláció-e vagy tényleg igaz, amiről majd Ti is vitatkozhattok, mert higyéttek el, minden úgy történt, ahogy egy reménytelenül romantikus rajongó elképzeli. Pont mint egy álom. És én se azt mondom, hogy nem történhet hasonló, sőt, de itt már minden túl idillikus! De vitatkozzunk később, jöjjön a beszámoló fordítása:

"OMG, csak most jöttem vissza Utah-ból és gyönyörű volt, jól éreztem magam, de a legjobb az volt, amikor láttam Zanessát egy randin! Igen, komolyan, én és a családom vacsorázni mentünk(ez a Roof étterem), amjd elsétáltunk a beach-hez(ez a Silver Sands Beach) és ott megláttuk ZAC-et és V-t! Omg, tudom, rajtuk nem fürdőruha volt, de V egy kék ruhát viselt és Zac egy fekete bermuda nadrágot és egy világos kék inget. Ők teljesen összeillettek, vagy 3 percig néztem, ahogy ölelkeznek és csókolóznak!! Kicsit közelebb mentem hozzájuk, hogy halljam őket beszélni(én nem vagyok lesivadász), és a Zac elkezdett beszélni V túrnéjáról és arról, hogy mennyire fog neki hiányozni. Aww. V azt mondta, hogy mindig hívni fogja, Zac moslygott, majd azt mondta oké és V erre azt, hogy Szeretlek! Omg, a nap legjobb pillanat az volt, mikor Zac erre azt válaszolta, nincs ötlete mennyire. Szeretlek. nekem megvolt a pillanat, utána anyum azt mondta, menjek oda hozzájuk beszélni, és én odamentem, és Ők végig fogták egymás kezét előttem! Ez volt a legjobb pillanatom az életemben!"

Nos még azt kell hozzá mondanom, hogy a szerencsés csaj elég szörnyen írt és fogalmazott, semmi helyesírási jel, semmi nagybetű vagy akármi, szóval...
Egyébként dátumnak június 18-át, szerdát jelölte meg. A VABN tudni véle, hogy azon a héten mellesleg Zac szülei és nagyszülei is Utah-ban voltak, de ez még nem zárja ki, hogy Zachy sétálni vitte barátnőjét...

Nos ez egy dilemma helyzet. Igaz is lehet is, meg nem is, de sajnos képek nem érkeztek ezidáig az illetőtől, amik jobban alátámasztanák az elbeszélését. Én sem akarom meghazudtolni a lányt, de valahogy nektek nem gyanús...? *kíváncsiarccalelmosolyodik*

A VABN-en hozzáfűzötteket ITT tudjátok elolvasni, akit érdekel!

13 megjegyzés:

Névtelen írta...

tegnap este én is ezen gondolkoztam...nekem valahogy túl rószaszín a story...szerintem Zanessa már rég kitárgyalhatta a tunés dolgot, sőt szerintem meg is beszélték a dolgot, még mielőtt V egyáltalán belement volna, tudják, hogy különálló karrierjük van, és el tudják fogadni, hogy nem láthatják egymást minden nap, mondjuk azért a 3 hónapos távolléte Zachynek azért durva lehetett szegény V-nek...de ki tudja? Erre csak augusztusban kapunk választ, mert ha Zac ott felbukkan, akkor ez tuti kamu. Bár hallottam már olyasmiről, hogy énekesnők hazaküldték kedvesüket a turnéjukról, mert nem tudtak tőlük a showra koncentrálni, de Zanessa nem ilyen. Jah és még az is a kamut igazolja, hogy az ominózus fan egy szót se szólt arról, hogy miről beszélt Zanessával. Azért hallhattunk már részletes forgatási fanbeszámolókat...úgyhogy szerintem erősen gyanús az ügy!!

ades írta...

szerintem se igaz és egy vér beli fan készit egy képet ha ilyet lát

xdittax írta...

Igen, biztosan megbeszélték már a túrnét, de azért hangoztathatják, beletörődve persze néha, hogy mégis milyen nehéz lesz, és hogy mennyire nem vágynak rá. Ez okés. Persze egy fannak pont azt a pillanatot elkapnia, amiről ő is tud, és pont ilyen romantikus. Túl nagy véletlen. Bár véletlenek nincsenek. De mégis, olyat nem lehet elképzleni, hogy valami olyasmiről beszélnek, amiről mi, egyszereű emberek és rajongók nem tudunk, ezért kevésbé érdekes. De ez az illető pont egy olyan pillanatot kapott el, amiről mindnki tud, hogy elfog jönni. ááh nem tudom, ez most nem megy. Zagyvaságokat írok, és nem érthetően. De az a kérdés valóban ott lebeg, hogy miért nem írta azt is le, miről és hogyan zajlott a beszélgetés közte és zanessa között. Azért szerintem az mindenkit érdekelne...

És igen, kép is jól jönne. Végülis ma már majd'Mindenknek van mobilja, ráaádsul beépítet kamerával úgyhogy lekatintani Őket hátulról. Volt már rá példa. De mondjuk kép nélkül is el lehetne hinni valakinek, ha úgyis tálálná a dolgot.

vivcsi93 írta...

Szerintem ez az egész TÚL szép, hogy igaz legyen, és ha belegondoltok akkor ennek a bizonyos fannak is elég közel kellett ahhoz mennie, hogy hallja a beszélgetésük minden mondatát....de azért elképzelni jó...:)

Névtelen írta...

Addig amíg nincs kép,addig nem nagyon hiszem el:SMint ahogy előttem is mondták,ha igazi
fan,akkor készít képet...ha már 3 percen keresztül nézte Zanessát...legalább lenne 1 fotó:S:S
Nagyon átlátszó a dolog...wáá...eléggé gyanús..és szerintem meg nem mindenki előtt beszélnék meg a turnéról a dolgokat,és Linkluvor én is azt mondom hogyha ott lesz Zac akkor ez egy nagy hazugság...ha meg nem lesz ott akkor sem hiszek neki...hehh durva,volt egy Hsm-es oldalam,ahol természetesen megadtam az e-mail címemet..erre rá egy hónappal kb. írnak nekem kis butus rajongók hogy képzeld láttam Zanessát...meg láttam V-t egy kávézóban..wáá...szegénykék...szvalnem tudom hogy ebből a sztoriból mi igaz és mi nem...lehet hogy az egész nem igaz:S

Üdv:KlauC

Névtelen írta...

szia ditta szerintem se igaz még pedig azért nem mert gondoljunk bele logikusan ha egy fan meg látja öket akárhol ök biztosan nem fognak ugyan ugy csinálni akármi pláne ha egy fan is ott van
meg hogy ez fan kicsit se bunko hogy állitolag végig nézte mit csinálnak ketten szoval szerintem ez nagy kamu .Én ha akkora szerencsém lenne velük talizni akkor max annyi bátorságom lenne hogy köszönni nekik meg kép készitést persze csak ha megengednék és aláirás de elöször is meg kérdézném öket hogy nem zavarok -e szoval nem rontanék rájuk egyböl.ithon is ha láttam valakit nem rohantam oda hogy:uristen!!! te a..... vagy adj egy auto grammot ha nem csak magamban szoltam hogy :jé de jo ezt a.... láttam
ja ditta képzeld én is csináltam egy képes videot a youtubra az ötletet linkluvor adta köszönöm neked linkluvor hogy ha nem tul nagy kérés meg néznéd a videomat és irnál hogy milyen lett meg hogy mit lehetett volna még bele rakni egy szimpla kis vanessa és ashley képes video .te is linkluvor nézd meg ha lesz idöd rá és irj te is
ez a nevem a youtub-on :highashy és ott lesz a vanessa hudgens & ashley tisdale best friends videot
elöre is köszönöm
puszi Laura
ja linkluvor nem tudtam a hátteret meg csinálni pedig ugy csináltam ahogy leirtad

Névtelen írta...

okés, nézem mindjárt, a hátteres cucchoz meg lehet, elfelejtettem odaírni, hogy a végén meg kell nyomni az update channel gombot

jah és egyetértek minden előttem szólóval, örülök, hogy eszetekbe jutott, ami nekem nem, így még erősebb lett a véleményem arról, hogy ez az eset kamu
LL

Névtelen írta...

naszóval megnéztem, írtam is oda comit, viszont az a 2 perc fekete cucc a végén véletlen volt? megválaszolom saját kérdésem, sztem 100, hogy véletlen volt, viszont nemtom, hogy lehetne leszedni...nézd meg, nincs-e vmi 5.02 mp-nél, ami miatt az egész vidi odáig húzódik, de igazából tanácstalan vok aaz ügyben, nekem ilyen még rövid vidigyártó pályafutásom során nem fordult elő
a kéépek viszont édik és tetszik a vidi, ahogy már írtam is, csak így tovább!!!!
LL

Névtelen írta...

hm..és csak ő látta meg őket? vagy csak ő volt olyan bátor közelebb menni..ja meg azis,azért észrevehették,hogy hallgatózik a kiscsaj..meghát igen a kamerástelók...kép... szerintem ez nem igaz.

Andi írta...

Zanessa annál sokkal óvatosabb a nyilvánossággal a kapcsolatukat illetően és nemcsak,hogy nem beszélnek róla,de gondolom a romantikus pillanataikhoz tudják, hogy hol, mikor és milyen körülmények között....történjen és hangozzon el az ami csak
Zanessa-ra tartozik! Én úgy gondolom a leírtak nem megfelelő körülmény volt Számukra!
Azért álmodni jó!:)

Névtelen írta...

szia linkluvor köszönöm hogy megnézted hát igen nem akartam 5-re csinálni addig nem is tart a szám se se a video és probáltam azt a fekete semmit a végén meg csinálni de nem tudtam rámentem az update-re de semmi lehet hogy én nem jot raktam be és azért nem sikerült
nekem van real playerem ha nincs neked szedd le és ha felmész a youtubra és nézel akármit akkor fönt mutatja majd a real-t és akkor már le tudod szedni
puszi Laura

Névtelen írta...

LL!
Igazad volt, a Don't Ask Why tényleg nagyon szép és jó dal. Hallottam HQ-ban,nem tudom hogyan került fel a netre,bár egyszer nekem megakadt,de nem vészes.
Holnap felteszem a lapomra és ha gondolod majd ott meghallgathatod.
puszi: bya
ui: don't ask why (LLLLLLLLLL)

Névtelen írta...

Laura, nekem is van real playerem és tegnap szedtem is le a vidiket ezerrel, de ha azt akarod, hogy kiderítsem a baj okát, még a movie makeres formátum kéne
szóval adjak hozzá címet?
tessék, itt a mailcímem: zitty@citromail.hu
Bya, omg, komoly?? megyek most rögtön!!!