2008. jún. 20.

'08 szexi és szingli agglegényei!

Háát nem tudom Ti hogy vagytok vele, de ha az agglegyén szót hallom, vagy akár azt, hogy örök agglegény, nekem rögtön a sármos George Clooney jut eszembe. És semmiképp se Zac Efron.

De a 2008-as szexi agglegények listájára bizony Ő is fölkerült. Hogy (mennyire) megérdemelten, azt mindneki döntse el maga, de szerintem csak az első fele igaz rá. Az viszont nagyon...^^

De Hollywood-i értelmezés szerint a szingli kifejezés mostanában annyit jelent, és csak arra vonatkozik, aki még nem házas. És bár Zachy-ről tudjuk jól, hogy elkötelezett és harmonikus kapcsolatban él Kedvesével, valóban még nem kötötték be a fejét, ha ezt férfira mondani szokás. Így azonban már egyértelmű miért is szerepel a People listáján, aminek egy külön számot fog szentelni a magazin!

"20 évesen, még túl fiatal, hogy igyon, de ez nem gátolja abban a színészt, hogy a saját 6-csomagját vigye Utah-ba a High School Musical 3 forgatására." - állítja a Pepople.

(Lehet Ti nem értetlenkedtek, de mi ez a own 6-pack, azaz saját 6-csomag?! De az is meglehet, majd kiderül az újságból...)

Forrás: VABN.

***

Egy újabb Zac-es hír...és egyújabb szexis...;)

Bizányára emlékeztek, hiszen valószínűleg Ti is szavaztatok Zachy-re a 2008-as Fashion Awards-on, amikor felhívtam a figyelmeteket!

Minden valószínűségszerint tényleg így volt, különben nem nyehette volna meg fölényesen a képzeletbeli díjat!

Ha nem hisztek nekem, kattintsatok IDE, győződjetek meg Ti is, és aztán ne felejtsetek el gratulálni Zacnek! :)

26 megjegyzés:

Névtelen írta...

háát ezt a csomagos dolgot én se vágom:S
és hát...jóvan sztem ez a szinglis cucc Hollywoodi értelmezésben....szóval ez azt sejtteti velem, hogy Hollywood semmit se vesz készpénznek....pedig Zanessát igazán annak vehetné, na mind1
pedig sztem a házasság még messze van, legalább 4-5 év
szerintetek?
LL

xdittax írta...

Nem tudom, ilyenkben nem tippelek. Bármikor késznek érezhetik rá magukat. Csak azt kívánom Nekik, hogy ne essenek abba a hiába, hogy most teljesen a karrieremre koncetrálok. Úgy nem jön ki jól. Ha egyeztetik a kettőt, 3-4 év múlva jöhet a lagzi. Talán. Nem kell sürgetni, úgyis kialakul magától, maguktól.

De nagyon jól ráéreztél erre a dologra. Mert a sejtésed igaz, biztosan az. Hülyék...^^

Névtelen írta...

Háát igen de sajna nekik arra is kell figyelniük, hogy mit reagál Hollywood, bármennyire is azt mondják, hogy nem érdekli őket (bár ilyet nem hallottam tőlük). Szóval Ness 1 nappal a 16. szülinapom után tölti a 20-at, és az még elég fiatalnak számít (legalábbis nálam). Az ideális életkor Amerikában a 24-25 éves kor, sztem ha előbb házasodnának, az botrányt kavarna, bár én mindenben támogatom őket, Hollywood viszont sajna márcsak ilyen...

xdittax írta...

Azért nem biztos, hogy botrányt kavarna, főleg azért nem náluk, ahol nem olyan sokan "utálják" őket, Mármint a nagyobb nevű megbízható magazinok mind szeretik Őket, szerintem legalábbis. De ha nagyon akarunk egy ideális életkort, az valóban a 24-25 év. De csak ha ha nagyon akarunk egyet.

Névtelen írta...

jóhát az amcsik ilyen szempontjából sokkal normálisabbak, nincs is ott meg ez a fogalom, hogy antifan...de Hollywoodnál nem lehet tudni...

a győzelemről én speciel régóta tudok...sztem a te figyelmed kerülte csak el
LL

xdittax írta...

Ok. vettem, bocsi.:) Azért nem baj, ha előbb-vagy utóbból, utóbb kikerül, nem?:)

Névtelen írta...

dehogynem, sőt!!
és nem kell bocsánatot kérned, főleg nem tőlem!!! max Zachynktől, najó csak pojén volt, erről a versenyről még ő se tud:)

ades írta...

halotátok hogy aszt terjesztik hogy zanessa megint össze vesszet de mind ezt telefonon teték nem tudom hogy igaz ez ha tutdsz rola valamit irj

Névtelen írta...

én arról se tok hogy az életben bmikor összevesztek volna úgyhogy ha rám hallgatsz, elhiszed, hogy KAMU!!!

Névtelen írta...

Igen Ditta!Az olyanra gondoltam mint a tied.Azt,hogy lehet?És sehol sem találom.Köszi.

Itt az emailem ha úgy könnyebb:nessa566@citromail.hu

Puszi

Ui.:Nagyon szuper a blogod.

ades írta...

akkor nem tuom mi az igaz lehet hogy valami rosszakaró terjeszti vagyis remélem szerinte amugy sem álhat már ketejük kapcsolatába semi anyimindent legyőztek ezt is le fogják már persze hogy ha igaz.
remélem nem

Névtelen írta...

mondom, ezt 100, hogy vmi hülye antifan ötlötte ki, és nincs is mit átvészelniük!!
LL

Névtelen írta...

szia ditta képzeld mit láttam bár ez ne nagy szám de neked biztos öröm lesz. a cool tv-ben volt zac-kel egy szöszenet ami annyi bol állt hogy egy nöci elemezte zac egyik képét hogy milyen ember is szoval ilyen jelemzös dolog volt
remélem azért örülsz neki bár tudom ez nem nagy szám
puszi Laura

ades írta...

én nemlátam pedig szinte ha nem ültema gépnél akkor cooltvét néztem mégsem látam pedig még a honlap video tárát is megnéztem

Névtelen írta...

szia képzeld mit néztem most ha felmész a ide:http://blog.vanashbrenique.net/
akkor ott van egy kis lejátszo ahol hosszabban picit meg lehet hallgatni vanessa számait

Névtelen írta...

basszus!
meghallgattam én is már a japán cd-n lévő számokat és a VULNERABLE KURVAJÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ,bocsi a csúnya szóért de eszméletlen jóó,nagyon nagyon szééép,imádom (L)

ades írta...

mikor lesza a a dijátado amiben zac és nessa is jelölve van aleg forobb ...... biztos tudopd melyikre gondolk
elöre is köszi

Névtelen írta...

augusztus 4. Teen Choic Awards

ades írta...

köszi

ades írta...

lesz friss

Névtelen írta...

az bizti, ha a zene nem elég, én is adtam egy löketet egy V és egy Jesse McCartney (Zacről) interjúrészlettel
tök jók a számok, csak így el fog avulni a vidim...
LL

ades írta...

én azt az interjut nem látam

Névtelen írta...

majd Ditta rakja be frissbe, ha megjön, egyébként az eredetik ottvannak ZAAngelsen
ezeket az újabb számrészleteket le lehet tölteni ingyen rendes mp3 formában, mint az előzőeket??
nekem csak ilyen várd-ki-míg-betölt formában jött össze

xdittax írta...

LL, oké, az egyiket már én is épp megtaláltam, de azért rápislogtam a mail-ermre, és helyesen tettem! Köszi:)

Egyelőre én csak most jutok oda, hogy meghallgassam, nálam először is operába nem tölt be...

De remélem le lehet tölteni, vadásszunk utána!

Névtelen írta...

sziv:)

ajj nekem nemhagyja átnevezi magát, 10 perc múlva visszaváltozik, szóval asszem az amcsikba kell helyeznünk bizalmunk ebben a kérdésben

xoxoLL

Névtelen írta...

a 6pack a 6-os csomagolású sörre utal...;)