2008. jún. 19.

Statiszták az egész országból

Szép Jó Reggeltet Minden Idetévedőnek!:)

Korai reggelire, ilyentájt még sajnos csak egy lightosabb hír járja, de sebaj, későbbre talán kapunk valami mást is...:)

"A High School Musical 3 forgtaása az Egyesült Államok minden részéről vonzott embereket Salt Lake City-be. Amikor a film októberben a mozikba kerül, keresd a fiút a gördeszkán. Ő lesz Wade Rogers, aki elmondasa szerint csak bement, és rögtön le is forgatta jelenetét.

Wade és nővére, Courtney Floridából érkeztek, hogy a filmben extrák, azaz statiszták legyenek az East Gimiben. "Zac Efron besétált mellettem a teremben, és egyenesen bele ütköztem, egyenesen bele!" - mesélte Courtney.

Wade Rogers és nővére, Courtney édesanyjukkal, Jean Rogers-sel, és az ő nővérével, Linda Orton-nal jöttek. "Csodálatos volt itt. Utah fantasztikus!" - mondta Orton.

Most a Rogersék remélik, hogy nevük szerepel majd a stáblistán, vagy jeleneteik bennemaradnak a filmben."

Megfogjuk látni, és ne felejtsétek, keresétek a fördeszkás srácot!xD
Forrás: Zac-Efron.Us.

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

köszi :) tökjó
hol vannak a többiek? :S
senki nem ír ):

xdittax írta...

Alszanak talán, dolgoznak, reggeliznek, pancsiznak, vagy épp valami máson ügyködnek...:)

Szívesen!=]

Névtelen írta...

Hahó megjöttem! Dolgoztam! Habár jobb lett volna aludni,reggelizni,pancsikázni.De mivel olyan rohadt meleg volt(nálunk minden nap az van),a verítékemben pancsiztam. A hírhez csak annyit,a gördeszkás srácok igen veszélyesek lehetnek. Történt egyszer,hogy majdnem elütött egy "ilyen".Szóval nem felejtem keresem azt a srácot!! A gördeszkával verem szét a fejét,az biztos.(f.é.)

Névtelen írta...

:DD én se szeretem őket, a gördeszka mindig rosszat jelentxd

xdittax írta...

xDDD

Pedig Zachy odáig van érte. És egy kicsit talán Vani is élvezi...:)

De azért F.É, csak vigyázz magadra! És annak a fickónak is ezt ajánlanám...;)))

Névtelen írta...

micsoda?? kinyírom a gyereket...de a magyar gördeszkás bunkókat akkor is gyűlölöm!!!! aztán az amcsi deszkások se hiszem, hogy mind jó fejek...de ha Zachy mondja

Névtelen írta...

Ok Ditta,vigyázok!Ha találkozom a sráccal,az ajánlásodat majd személyesen átadom neki.Bízd csak ide.(f.é.)

xdittax írta...

Oh, köszi, hogy majd előre figyelmezteted a nevembe! Rendes Tőled! LoL!xDDD