2008. jún. 2.

Egy valóra vált álom...!^^



Azt hiszem ebből a képből és nem mellesleg a címből is kiderült az, hogy a jótündér, és az Isten is létezik! Mert, ahh, a ott Fönn valaki nagyon meghallgatott minket, és úgynézki a kis Zachyt is sikerült alaposan megfélemlítenünk!:))))))))

Fölösleges leírnom, hogy Zac magával vitte Vant, és hogy meg is nyerte a díjat, hisz' mint mondtam, akkor nem mutogatnám ezt a képet, mert valószínűleg nem véletlenül szorongatja a kezében azt a kis "harapnivalót"!xD Szóval kinyögöm már végre, hogy
Zachay David Alexander Efron megérdemel minden elismerést, mindenért!

És bár a párosunk kerülte viszonylag a feltűnést, hiszen valamilyen rejtélyes oknál fogva nem vonult végig az arany szőnyegen,se együtt, se külön-külön, természetesen akkor is zömével érkeznek a képek Róluk! Íme a java:)









Nyugodtan kijelenthetem, hogy ezzel még nincs vége, további fotókat nézhettek meg a most is eszméletlenül helyes, pontosabban, az oh-annyira-helyes-párról, ha IDE kattintotok! És mégegyszer, de biztosan nem utoljára, gyönyörködjünk csak a boldog és nyertes párban!^^



<3<3<3




KÉSŐBB: Természetesen a képek folyamatosan bővülnek, így több galériába is elirányítalak Titeket, csak kattintsatok IDE, IDE vagy IDE! Némely képeken felbukkan Zac öccse, Dylan is, ill. láthatjuk, hogy Zac a díját P.Diddy-től és Lindsay Lohan-től vehette át. Egyébként az úriemberünk Mr. Bruce Willis azthiszem legidősebb leányával, Rummer-rel is pózolt, továbbá kedvenceink a mókamester Adam Sandler-rel is összefutott tegnap, azaz június 1-én az MTV Movie Awards-on!

13 megjegyzés:

Névtelen írta...

helloka, tök kiri, úgy fel vok dobva, ien jól még egy nyaram se kezdődött...
és ez a nyeremény...a Hairspray fanoknak jelzés, hogy itt nagy dolgok lesznek...Zanessa hangulata az enyém is, mint mondtam:))
LL

xdittax írta...

Igen, teljes mértékig! Annyira-annyira. Nem tudok sokat beszélni! Eygszerűen csak boldog vagyok, de ez nem pontos kifejezés....:))))

Névtelen írta...

Fiatalok!

Meleg van, de kit érdekel! Az élet jól alakul eme "adorable" párnak és ennek bizony örülök én is, csakúgy, mint Ti!
Drága Ditta, most Te se állj le teljesen, hiába közeledik a várva várt szünidő. Pörgesd fel a népet (már ha ezek után még valaki nyugalomban tud maradni)!
Remélem a bizonyítványaid is megfelelő minőségben készülnek el (nem a papír lapjaira gondoltam...), ezek után már nem marad más, mint élvezzük a nyarat, pihenjünk / fürödjünk / olvassunk sokat, lássunk világot és szeressük Zanessát!

Helló
It's Me

Névtelen írta...

Istenem ez a videó valami baromjóóó,nagyon imádom Zac-et olyan édes :D Nikki Blonksy meg örülhet,hogy megcsókolhatta Zac-et még anno..nem is lenne nagy felhajtás körülötte mert szerintem a Hajlakk nem lett világszerte ismert mint a HSM. Bár nemtudom.
Vanessa gyönyörű volt mint mindig.
Köszönjük Ditta! Pusz: bya

xdittax írta...

Istenem, Drága Me, te is még boldogabbá varázsoltad a napomat! Jó látni itt Téged újra! És pont egy tökéletes pillanatban!
Ne aggódj, azért nem veszek vissza, mert közeleg a szünidő, akkor is gyakran fogok jelentkezni, a lényeg csak, hogy ezt a hetet éljem túl és akkor minden rendesen megy majd tovább! Ez a nyár olyannyira ígértesnek ígérkezik, hogy muszáj lesz nem lustizni, hanem itt szorgoskodni, de azért ki is fogok kapcsolni!
A jegyeim, pedig, nos, még van amire várni kell, pont ezért fogok nagyon gürizni a köv. napokban, remélem majd megértitek!:)

És Bya, édes vagy, hogy megköszönöd nekem, de nekem annyira jó érzés, hogy tőlem értesültök a legfrissebbről, hogy az csuda!
És nos, zac révén azért sztem nagyon ismert lett a Hajlakk feldolgozása, és megérdemelten!:)

Pussz: Ditta×××

Andi írta...

Szia!
Jaj Ditta, annyira de annyira Csodálatosak....mi pedig
Zachary-re a "frászt" hoztuk....na de az a lényeg, hogy minden OK..és
Happy....ennek így kellett lennie...!:)
Gratula Zachary-nek a díjhoz...egyszerűen imádnivaló...és Gratula
ZaNessa-nak....egymáshoz...!:)
Óóóóóóhhhhhh.....
Olyan nagyon helyesek....!:)

xdittax írta...

Igen, Andi, hatásosak voltunk! És ennek most felettébb örülök!:)))

és szerintem ez tényleg egy valóra vált álom, ami általunk már jó előre meglett terveze igaz, de minden a lehető legjobban sült el!;)

Szeretem Őket. Annyira-annyira.

Ditta×××

Andi írta...

Képzeld Ditta, ma hajnalban én is forgolódtam és egyszer felriadtam....szinte a lelkemben és szívemben éreztem az ottani, felfokozott hangulatu eseményeket... amit akkor még nem tudhattunk... csak erősen reménykedtünk benne... de Istenemre mondom... ez hatott..!:)

...és még annál is jobban.....!:)

Névtelen írta...

Hm,igen ismert lett végülis DE ZAC! nem Nikky .. és még hogy kiabál neki xD na midnegy :)
háát igen sok infóról innen tudok ezért tényleg nagyon szépen köszi :) de azért mégis csak reggel 6-kor felkeltem és rohantam a vanessa-anne.re mert tudtam,énis éreztem,hogy LESZNEK új képek,és V sztem csodálatos volt :) Zac haja picit összevisszás de így szeretjük (LLL)
puszi: bya

xdittax írta...

Andi, Te Látó!:)
De most különösen rájuk voltunk hangolódva, úgyhogy ez akár várható is volt!

Bya, köszi mégesgyszer, ezt jólesik 'hallani'!:)
Én nagyon-nagyon önmegtartóztatást gyakoroltam. este leléptem, persze lefekvéskor még Zanessát hallgattam, ezzel fohászkodtam, reggel pedig szinte rögtön rájuk gondoltam. De nem közelítettem meg a gépem, nem azt nem. Muszájból. De a suli nagyszünetében se száguldottam el a gépteremben, istenments hogy ott érjen csalódás, vagy éppen nagy öröm. Aztán hazaértem, kb. 20 perccel hamarabb mint ahogy kjellett volna, dogát írtunk uccsó órában, befejeztem, ki is javította a tanár-5-, és jöttem ahogy tudtam. De olyan remek napom volt, hogy áá, ennek így kellett lennie, tudtam érzetem, ez lesz a korona rajta. Beállítottam egy ünneplős számot, amit imádok, és aztán gyorsan fel, a JJ-re, a VABN-re...kalapált a szívem, és akkor sem enyhült, mikor megláttam őket...^^

Na pusza: Ditta×××

Névtelen írta...

nah Nikkihez nekem is hozzá kell szólnom...már tegnap is akartam, de állandóan szerverhiba volt.:((
szóval...neki ez (Hajlakk) volt az első rendes filmje, mármint előtte csak jelentéktelen cuccokba szerepelt...viszont azt bizton állíthatjuk, hogy a Hajlakk világhírű, Zachy, Travolta és a többi nagy amcsi arc azzá tette...az igazi újoncok Nikki és Amanda voltak
nekem személy szerint Amanda jobban bejön, Nikki mintha kicsit elszállt volna...és igen Zachy mellett ezt nehéz megállni, azután, hogy így az öledbe hullik minden
tegnap egyébként kiderítettem, hogy a Hajlakk utsó jelenetét (You can't stop the beat+smárolós jelenet), 4 napig próbálták...úgyhogy igen, Nikki szerencsés lány, viszont ne feledjük, Brittany is, őt meg azért szeretem, mert jól játssza a kis 50 évvel ezelőtti ribit és nagyokat lehet röhögni rajta
Link pedig egyenesen telitalálat, erőől órákig zenghetném ódáimat, úgyhogy ikább nem kezdek bele
LL

xdittax írta...

Szerintem mindenki végetelenül el lett találva. és én nem állok annyira negatívan Nikkyhez. Megérdemli, azt az elismerést amit kapott, ő is nagyszerű lány. De nekem se lett még ettől a kedvencem. Egyébként szerintem Amanda is ismertebb volt már nála. De kétségül azért elég híres lett Nikky, és ha ez nem tántorítja el, nem száll el, és kibírja az antiZikky rajongók ellenszenvét, akkor Őt is láthatjuk majd még, min. musicalekben.:) Vagyis már készül az albuma is, nem?

De megjegyzem, annak azért ürölök, hogy nem készültek olyan képek, amiken Zac és Nikky együtt vannak. Úgy nem csípem a csajt...:P:)

Andi írta...

Szia Ditta!
Az utolsó három sorodat kiemelve, max. egyet értek Veled, de kifejtenéd egy kicsit bővebben mire gondoltál azzal, hogy "nem csíped a csajt"..? (mert én sem) nekem is vegyes érzéseim vannak vele kapcsolatban..kiráz a hideg,ha meglátom...na és az a bekiabálás...nem bírta volna megállni...