2008. jún. 13.

2Love Collection


Fürödj szeretetben, a szívek szuper-mókás zuhanyával!

Vanessa Hudgens is tervezett egy 100%-os pamutpólót a 2Love-nak, ami bárhol terjeszti a szeretetet, ahová csak mész! Mutasd meg a szeretetedet Vanessa és az ő oka iránt, ami a Best Buddies International!

Egy igazi 2Love girl vigyáz a körülötte lévő világra, nem közömbös mások iránt, és elsősorban szereti önmagát, tehát tudja terjeszteni a szeretetet! Ez pedig a sztárok által megálmodott egyszerű és színes pólókban sokkalta egyszerűbben megy! :)

Vani pólóját ITT tudod mgerendelni, 50 dolcsiért!
További hírességek, mint például MoMo, Miley vagy Alyssa Milano által tervezett pókókért pedig katt IDE, bár hozzáteszem nekem Nessáé a legtutibb!:)

Forrás: ZA Angel's.

12 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hellóka. Ez nagyon tuti."fürödj szeretetben,a szívek szuper-mókás zuhanyával" Zacynek kellene ezt felvennie az előző nevetséges hírhez kapcsolódóan . Elég jó a póló. De tudjuk,hogy a szeretet a szívünkben él. A forgalmazó pedig a pénzünkből.(f.é.)

Andi írta...

Az utolsó két mondatod nagy-nagy igazságot takar (f.é.) és az egész commenteddel dettó egyetértek!:)))

Névtelen írta...

Hm..nem lesz ilyen valamelyik üzletben? Biztosan kelendő lenne,mert a mottó magáért beszél! ;)
Na és persze,mégis csak Vanessa Hudgens tervezte :P

Ditta: van msn-ed mert találtam néhány dolgot amit berakhatnál a blogba! =) Ha ide beteszem akkor nincs értelme külön berakni,érted =)
Írj!

Névtelen írta...

emberek besz**tok ha meglátjátok a SNEAKERNIGHT-OT!!!!!!!!!

Andi írta...

Sziasztok!
A VABN-on van a
Sneakernight-videoklipje és szenzációs,jó Nessa,jó a tánc, Nekem tetszik!:)))

Névtelen írta...

én nem ott láttam xD

Névtelen írta...

K***a jó a klipp!!!

Névtelen írta...

AZ! xD

xdittax írta...

Igen, F.É. nekem is legjobban az a mondatot tetszik, aza angy anagy igazság, ami Andimnak is!

Bya Drága, nem hiszem, hogy ez valaha is boltban kapható lenne, mivel inkább megtartja magának ez a 2Love, és neten keresztül lehet csak majd hozzájutni.
És még Neked Bya, persze van msn-en, de sose vagyok fönt, ez teljesen komoly, bár nyáron mindeképp tiszteletem teszem majd...Egyébként mg utál engem az msn, örökké kidpb és csak kerezstbetesz. Úgyhogy nagyon mellőzöm. De bármit küldhetsz nekem e-mailen, ott hamarabb utolérsz, mint az msn-e. Címem: xdittax@citromail.hu

Gyerekek, örülök s lelkesedéseteknek, bár kicsit sajnálom, hogy nem tőlem, nálam nézhettétek meg, de hát jézusom, én a meccsek után bedöglök és nem itt éjszakázok, hanem a pihe-puha párnáim között:P:D

Cupp: Ditta×××

Andi írta...

Drága Ditta!
Attól vagy jó, hogy Önmagad vagy és Mi így szeretünk!:)

Névtelen írta...

Okés,mindenképpen írok =)
bya

xdittax írta...

Köszönöm Andi!<3
*boldog, meleg mosolyt küld és sok puszit*

(Byának pedig majd választ!:))