2008. jún. 21.

4oo. Vanessa cáfol és megerősít!

Sziasztok!

Egy szusszanásnyi idő nélkül azonnal jöttem ide, miután egészen eddig reggeltől, leérettségizettem egy rakás levelezőst....:P Na jó hagyjuk, ez nem lényeg!XD

Ennél az sokkal fontosabb, hogy elértük az újabb százast, immáron ugyanis a 400. bejegyzést írom ide lankadatlanul!:) Ez azért elég nagy szám...;)

És így ezen alkalomból kicsit pihizünk és felüdülünk Nessa szavaitól, amiket LinkLuvor fordított nekünk, így aztán jóval hamarabb élvezhetitek, mintha nekem most még neki kéne esni.:D

Mindegy is, olvassátok el, nagyon helyes és vicces, és confirmálja, hogy valóban a Stanford egyetemnél forgatnak San Francisco-ban(Kalifornia)! Ill. végre választ kapunk arra a buta pletykára is, ami Zachy fürdőszokásait vonja kétségbe!:) Az interjút a Newsweek magazintól, Ramin Setoodeh készítette még a napokban.

"Tényleg a HSM3-at forgatod éppen?
Most San Francisco-ban vagyok. A film egy részét Stanfordban forgatjuk. Bekerültem.

Gratulálok!
Köszi.

Mindegyikőtök más suliba megy?
Ilyen sokat nem árulhatok el. De nem mehetünk mind ugyanoda…

Lesz High School Musical: Az Egyetem Évek?
Velünk biztosan nem. Szerintem mi már mindent megtettünk.

És most mi következik?
Turnézni megyek. Azután szeretnék egy kicsit pihenni, levegőt is venni, megérezni az élet ízét, házat venni, letelepedni.

Hogy szoktál pihenni?
Shoppingolok. A vásárlás-terápia mindig beválik.

De veszélyes is!
Tudok róla. Tényleg nagyon veszélyes.

Néha veszek dolgokat és miután kiélveztem őket, visszaviszem.
Wow! Ez durva. Nem hinném, hogy hallottam volna bárkitől is hasonlót. Néha ki se derül, hogy már hordta előtted valaki, nemde? Én gondolkodok, mielőtt vásárolok.

Mi a véleményed a Jonas Brothers-ről?
Nagyon jók. Barátok voltunk még azelőtt, hogy hírnevet szereztek.

Hogy ismerted meg őket?
Hogy hogy szereztem tudomást róluk? Hmm. Nem igazán emlékszem. Sokat voltunk együtt. Az előző albumom egyik koncertje New Jersey-ben volt és ők is szerepeltek a show-ban.

Szoktatok együtt lógni Ashley-vel?
Istenem, nagyon sokat lógunk együtt. Amikor unjuk magunkat, zenés vidókat csinálunk a gépén.

Kiadnátok őket?
Jaj, nem. Csak hülyülünk a hotelszobánkban.

A HSM rendezője, Kenny Ortega mondta nekem, hogy az első HSM film hozott titeket össze Zac Efron-nal és nem hiszem, hogy hallottam volna a teljes történetet…
És ezt szeretnénk is megőrizni magunknak.

Nem fogod elmondani?
Nem. Csak azért, mert nem szeretnék beszélni róla. Megsértheti a kapcsolatunkat. Ezt szeretném megtartani magamnak.

Nehéz randizni menni?
Nem. Azt tesszük, amihez kedvünk van.

Az igaz, hogy Zac nem szeret zuhanyozni?
Ez a legangyobb hülyeség, amit valaha hallottam! Aki ezt kitalálta, az komplett idióta!

Mert amikor találkoztam vele, tök jó illata volt.
Ő zuhanyozik! Zuhanyozik! Higgyétek el nekem!

Minden nap?
Természetesen igen!"

"Véleményeljetek!"
Bennem például a házvásárlási szándéka keltett nagy érdeklődsét, hiszenez még tvaaly szeptemberben abba maradt, pedig csak akkor kezdődött, és az is tetszik, hogy zanessa még mindig nagyon határozott, az őket firtató kérdésekben. Az egész interjú aranyos, bár ez a riporter...kicsit unszimpatikus...:)))

13 megjegyzés:

Névtelen írta...

hadd legyek az első, aki gratulál a 400. bejegyzéshez!!!
hallottad a japán bonus trackeket és a hosszabb számokat? csak az a gáz bennük, hogy nem lehet letölteni rendesen...
nahigen, a riporter sztem nyomulós és kissé bunkó...és nem lehet eldönteni, kinek a pártján áll, V viszont kedves volt ennek ellenére, a hülye pletykagerjesztők is megkapták a magukét
LL

xdittax írta...

Köszönööm!:)))

A kérdésedet a főoldal majd megválszolja...

És az interjúhoz kapcsolódó véleményedhet teljes mértékben csatlakozok. Olyan tiszteletlen, a olyan semmitmondó és olyan.. áhh, hagyjuk:)

Névtelen írta...

igenigen, láttam, de az a letöltés nekem nagyonkéne, a Hook It Up-ot pl össze kéne illeszteni, mert nagyon j, így az értelmét is megtudtam végre
és az Identified c. számot illetően teljesen megvilágosodtam: a hírnévről szól, tehát az, hogy identified, az is jelenti, hogy felfedeztek...
és mivel ez az album címe is, azt is jelenti, hogy V belépett azon celebek sorába, akit a paps állandóan követ
a gone with the wind storyjából is sokat lehet okulni ennyiből, de ha nem tom letölteni, nemtom "egész éjszaka" hallgatni és nem fogok többre rájönni
LL

xdittax írta...

A japán blogból, azaz INNEN le tudod tölteni! Rem. segíthettem.

vivcsi93 írta...

Ditta én is szeretnék gratulálni a 400. bejegyzésedhez! További sok sikert az oldaladhoz, hajrá! :)

Névtelen írta...

Kedves Ditta,gratulálok!! Szerintem semmi gáz nincs a riporteben . Neki az a dolga,hogy a kényes dolgokról kérdezze az alanyt. Megpróbált nem általános dolgokat kérdezni tőle,nekem tetszik. Na megyek zuhanyozni!! Ma már 3x.(f.é.)

Névtelen írta...

Ditta, igen tom, hogy onnan le lehet tölteni, csak az a formátum nem tetszik az mp3-amnak és a GoldWave hangszerkesztőmnek se...de már csak négy nap, addig tom ordíttatni a gépet is, akkor nem tök 8?
F.É, sztem a riporterrel nem az a gáz, hogy miket kérdezett, hanem hogy hogyan. Azért több együttérzés is lehetett volna benne. Ha Vani nem mondja el a kapcsolat kezdetének "titkát", akkor bele kell nyugodni. Ennyi. Nem pedig mégegyszer rákérdezni.
LL

Névtelen írta...

szia ditta amit én furcsáltam ebben az interjuban a ház vásárlás de hát már tavaly nézett házat van is rolla paparazzi video akkor most végse vett volna házat ?
én is gratula a 400.bejegyzéshez
hülye ez riporter ugyse tudta volna vanessára eröltetni hogy mondja mikor és hogy jött össze pontosan zac-kel

Névtelen írta...

még egy kérdés ditta azt nem tudod anno vanessa miért vágatta le a haját? csak ugy vagy mert unta?
és az elöbbi kérdés is töllem va csak nem irtam oda a nevem
puszi Laura

Andi írta...

Szia Ditta, gratula a
400. bejegyzésedhez!:)
Tetszik, ahogy Vanessa azt modta, nem tenne jót a kapcsolatuknak, ha beszélne a "titkukról", szeretnék megtartani Maguknak!
Szeretem, ahogy Zanessa, amennyire csak lehetséges védelmezi a kapcsolatukat Önmaguk számára, hiszen azt csak kettejük irányíthatja.. Együtt!!Egymásért!!
A randis rész is jó.....!!!!

xdittax írta...

Köszii Mindenkinek a szép szavakat, Ti aztán értitek a dolgootokat!×P

Igen, azért aranyos kis interjú, de nekem továbbra is Nessa válaszaitól, nem pedig a riporter stílusától.

Laura, igen fura a házvásárlás megemlítése, bár nekem mondjuk kevésbé. Láthattuk egy nap, amikor megnézett kb. 5 "viskót", de igazánból ennyi. Utána megjelentek kéek egy bizonyos házról, és azt mondták mindenhol ezt is vette meg. De Vanessa most egyértelműen ezt is cáfolta. Még szerencse, mert én anno nem jelentettem meg ezt a hírt és azokat a képeket, mondván nem tuti, akár légbőlkapott is lehet, és lám, valami hasonló bizonyusult be.
Hogy miért vágatta le a haját, nem tudni, nem isnagyon fontos. Újítani kell, kikell próbálni új dolgokat, és ha van bátorsága hozzá tegye is meg, mert pl. neki akkor bejött! Szuperjól állt neki a rövidfrizu is, éppúgy ahogy a hosszú fürtjei is eszméletlenek! :)

Pusza: Ditta×××

Névtelen írta...

szia ditta igen jol állt neki
viszont volt egy interju ahol már rögtön hosszu haja volt megint
és ott nyilatkozta valaki hogy akkor miért vágatta le a haját
még 3 nap a lemezig
pussz Laura

xdittax írta...

Nekem van erre egy elméletem!
Gyorsan föl is vázolom!
Vanessánk levágatta a haját, és már így szerepelt a HSM2 nyári részében, tökéletesen! De aztán indultak a Dél-Amerikai túrnéra, még az 1. hSM résszel, ahol tudjuk jól, hogy Nessa/Gaby fürtjei még nem ismertek ollót, úgyhogy a show kedvéért, kitoldották, de láthatjuk, hogy ezt a póthajat pontosan csak a koncertek alatt viselte. Utána már nem.
Szerintem ezért van az, hogy a közben lévő interjúkon hol így, hol úgy látható.
Puszi: Ditta×××