2008. jún. 11.

Zsúfolt HSM-style


Többen orrom alá dörgöltétek:P, hogy fölszívódtam, és nem újságoltam el, mi is zajlik jelenleg a HSM3 forgatásán. Szánom-bánom bűnömet, és most pótlom is gyorsan!xPxD

Szóval nézzük csak, mit sikerült kideríteniük a VABN-es lányoknak tegnapról:
- most forgatják az érkezési jeleneteket
- Taylor legjobb barátnőjére, Gabriellára várt
- mideközben a suliban, a földszinten a pasik törölközőkben voltak spriccelve
- 650 statiszta próbált... menetelni és kreatív alakzatokat felvenni
- néhány lányka és fiúka formális öltözékben (gondolom egyenruhaszerűségekben) csodálkoztak körbe
- kék és arany confettikkel volt teleszórva a tornaterem

Emelett azt is megtudták, mit viselt a már említett Taylor és Gaby:
- mindketten a téli kabátjukat viselték két felvétel között
- szintén mindketten a hallban, az előcsarnokban várakoztak, majd kívül, az iskolabuszoknál forgattak
- Vanessa, azaz jelenesetben karaktere, Gabriella, a szünetek alatt papucsait viselte a virágos ruhájával és énekelt, mialatt egy kis harapivalóért ment egy "szervízbe"
- Monique, alias Taylor ezen napon a fehér és a sárga színek mellett voksolt, ezeket pedig a jólbevált és megszokott kerekestáskájával egészítette ki!

Forrás: VABN.

13 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kár,hogy a betett kép nem új xD ideje lenne már néhán fotó a forgatásról,főleg h mindjárt vége xD

Névtelen írta...

konkrétan én dörgöltem az orrod alá:P
most még ezt a hetet kivárjuk, aztán...robban a bomba...legalábbis remélem...azér amit a HR csinál, az már bunkóság, most direkt nem reklámozzák az Identifiedot? az amcsik már kézbe is vették a dolgokat...

xdittax írta...

Igen, tudom Bya, hogy nem a legújabb, de ultraédes, és egyelőre ilyenekkel kell vigasztalódni. Utána pedig, ahogy LL mondta és reméli, kárpótolnak majd minket, ne félj! Legalábbis ajánlom Nekik!

Háát, ha egyedül akarod magadra vállalni LL, csak tedd...:P:D Nem taratalak vissza!;)))

Ditta×××

Névtelen írta...

öhm...pardon???
mit akarok magamra vállalni??
lemaradtam...

xdittax írta...

Ha-ha! Mondanám, hogy tpikus, de szerintem úgy igazán csak most először veszíted el a fonalat...xPxD

"konkrétan én dörgöltem az orrod alá:P"

Erre mondtam én, hogy egyedül is "elviheted" a dolgot! Meg van engedve!;)

Névtelen írta...

jajó, de tényleg nem láttam senkit, aki hasonlókat írt volna, ez a suli úgyláccik megviselt, biztos ezért nem kapcsoltam, bár a duplauncsi számmtechet ellógtam (szépen megkértük a tanárt, hogy haddhúzzunkmárel)
ZAAngelsen megint találtam egy cikket, le is van fordítva, arról szól, hogy Zac az az 5 celeb egyike, akire érdemes figyelni a köv. évben, de a cikknek csak a rá vonatkozó részét fordítottam le, abban is van egy elég fura mondat...hátnemtom, hogy érdemes-e kirakni, azér elküldjem?
LL

Névtelen írta...

natejóég, kérdésem megválaszolódott, viszont az én ford.-omba más van, sztem akkor elküldöm...

xdittax írta...

Öö, nem válaszolódott meg, mivel én nem azt fordítottam le, még, most fogtam hozzá, hanem ahhoz, amit konkrétan a listához írnak. A kettő nem egy és ugyanez, ezért van az, hogy a Tiéd nem egyezik az enyémmel. Értesz engem?:)

Névtelen írta...

értlek mostmár...viszont elküldtem a sajátom

xdittax írta...

Oké, mint láthatod, ha még nem mentél el, vettem. Köszi!=]

És akkor most nagy kegyesen,ezt törlesztésnek veszem a dörgöősdi miatt!×P

Nos, elfogadod ajánlatom?:)

Névtelen írta...

el, de te közbe nem írtad, h kirakod...na 8 már, sorry mindenért amit ma meg tegnap elkövettem, kezd kijönni rajtam, hogy vége a sulinak

xdittax írta...

Nem tudom már, én se hogy volt, azthittem egyértelmű, hog szívesen fogadom, ha már lefordítottad, és én meg nem azt. De magára a mail-re is válaszoltam, bár már nem tudom mit is írtam bele pontosan. Mind1. én is bocsi:)

Pussz: Ditta×××

Névtelen írta...

jóvan, akkor el van intézve mertmárénsetomxdxd
na 8, kijelenthetjük, hogy mostantól school's out, scream & shout, szóval végre üvölttethetem itthon a zenét...fúú pár órán belül indulni kell a bicajtúrára, a fél országon át kell utaznom anyám meg húgom társaságában:S
úgyhogy üdvözlök minden törzsvendéget és fant, hétfőn jövök vissza, persze még egy pár óráig itt leszek...
LL