2008. jún. 18.

Még több spoiler!

Egyre több információ lát napvilágot a "közelgő" HSM3-ról, és ezeknek a fordítása következik, hála Byának!

- A musicalben a vezérszurkolók felmennek a színpadra és éljeneznek.
- A kosárlabdacsapat [Wildcats] is felmegy a színpadra és egy félelmetes táncot ad elő [Get'cha Head In The Game 2]
- Sharpay elénekel egy szólót, ahol azt feltételezik,hogy Troy vele énekel,de Jimmy lép a szinpadra helyette.
- Sharpay megalázottnak érzi magát,mert allergiás Jimmy kölnijére és le kell futnia a szinpadról.
- Troy és Gabriella énekel egy duettet [nem a "Right Here, Right Now"-t] ez szintén fantasztikus lesz!
- A musical végén Sharpay beugró színésze ellopja a műsort.
- Sharpay visszamegy a színpadra és együtt énekel Tiara-val!
- Taylor a "Yale" egyetemre megy.
- Ryan megkapja az ösztöndíjat,de a koreográfiájáért, nem pedig szóló daláért,bár az is van neki.
- A diplomaosztón,Troy beszédet mond: "Aki egyszer Vadmacska,az mindig Vadmacska!"
- Mindenki éljenez és elkezdenek táncolni. A kamera is mutatja a show-t amint betűzik az "EH"-t (East High-ot) és a Wildcats lógót!
- A végső dal a "High School Musical", ahol énekelnek,táncolnak beleértve a mesés "Wildcats Hullámzás"-t!

Plusz még az is kiderült, a Walt Disney Pictures a High School Musical 3: Senior Year Soundtrackr-ől elsőként a "High School Musical" c. dalt szeretné kiadni HQ minőségben augusztus 8-án! Ez majdnem két hónap a teljes lemez megjelenése előtt, amit ugyebár október 21-től lehet kezünkbe venni a boltokban!

Forrás: Nessa-Hudgens.

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ditta, azonnal menj fel ZAAngelsre!!!
Olyan hír van!!! Többet nem mondok, megyek hallgatni

Névtelen írta...

nah akkor most hogy nagyjából lenyugodtam, mindenkinek az ellenkezőjét tanácsolom, és azt, hogy nézze meg ezt a vidit-vagy inkább hallgassa:
http://www.youtube.com
/watch?v=3k1ZKrWIF
v8&eurl
remélem kellően széttördeltem az url-t
IDENTIFIED ELŐZETES

Névtelen írta...

én a vanessa-anne.org -on találtam fent, ők az Amazon.com-ra iránytottak! :)
Szerintem oltári lett (L)(L)(L)

Névtelen írta...

bakker már le is lehet tölteni :O

Névtelen írta...

sztem is, le is lehet ám tölteni, nálam már ez szól megállás nélkül...

jajj Ditta hol vagy már...most végre én találtam meg először ezt a hírt, amikor először megnéztem a vidit, még csak 206-an látták előttem, úgyhogy ez most valamelyest kárpótolt a bicajtúrás incidens után
LL

Névtelen írta...

persze, én már meg is formáztam, szépen kiírja a címeket stbstb, már csak mp3ra kell rárakni és egy fillérbe se kerül az egész
ezek után sztem jobb, ha maga az album megjelenését júl 1 helyett jún 25-re datáljuk, mivel pár mpen belül úgyis le lehet tölteni

Névtelen írta...

nekem is nagyon tetszik!(L) elsöre fura volt, szinte az összes szám... valahogy nem ilyet vártam. De kellemeset csalódtam... Már én is letöltöttem az elözeteseket^^ minnél többször hallgatom, annál jobban tetszik!:)))
üdv: Évi

Névtelen írta...

én valahogy több olyan számot vártam, mint a Don't Ask Why, de nagyon jó mind!!

Névtelen írta...

a don't ask why nem is olyan jo,én azt javaslom h a következő szám klippel az identified legyen :)
DITTA: hogy másoltad ki ezt a spoilert a lapomról?? levan kódolva:O ...

xdittax írta...

Csatlakozok Évihez!elsőre sokkolt, de mindössze csak azért, mert a bőség zavarában volt, túl sok volt az új, felvoltam villanyzozva, nem is értem hoogy jutottam el odái, hogy mindet vissztudom már idézni! Ultrára tetszik, és nekem a Don't Ask Why is megfelel, sőt!;)

Ööö, Bya, nekem ilyen kódolásokat ne mondj kérlek, ilyenet azt se tudom mi fán teremnek, csak fogtam az egerem és kijeöltem vele...

Ditta×××