2008. jún. 22.

V a Cosmopolitan-ben is!


Vanessa a Cosmopolitan(persze az amerikai) legújabb számában is helyett kapott, egy teljes oldalon foglalkoznak Vele, és kérdéseikre adott válaszaival.:)

"„Nagyon érzékeny ember vagyok, de mindig képes voltam átvészelni a (durva) dolgokat.”

Vanessa azzal szerzett hírnevet, hogy a Disney High School Musical filmjeiben egy rendkívül okos diákot alakított. De tavaly vészelte át azt a nem túl ártatlan botrányát, amikor meztelen képek jelentek meg róla az interneten. Ő ebből ezt tapasztalta meg: „fájt, de vastagabb bőrt adott nekem.” A színész-énekesnő most elárul a Cosmo-nak egy keveset a személyesebb világáról.

Mi az, amitől egy fiú jó pasi lesz?
A szép mosoly... s ha valakinek szép a szeme, akkor nem tudod megállni, hogy ne nézz bele. És persze a jó test!!!

Ki az, akinek megengedné a barátod, hogy lógjon veled egyet?
Egy pasi van, aki szerintem imádnivaló, de soha nem gondolok olyasmire, hogy bármit is csinálunk közösen, mert már foglalt, és én szeretem azt, aki lefoglalja...ő David Beckham.

Szerinted jó barát vagy?
Ó igen, sosem vernélek át. És elmondhatsz nekem bármilyen titkot, nem hallod újra.

Mit látsz, amikor a tükörbe nézel?
Egy kislányt. Úgy érzem, hétéves korom óta nem változtam. Pont ugyanúgy nézek ki, leszámítva, hogy sokkal több hajam van."

Imádom a 2 utolsó válaszát! Egyszerűen szuper Baby V, és nem mellesleg nagyon mókás.:)

Forrás: ZA Angel's.
Fordította: LinkLuvor.

12 megjegyzés:

Névtelen írta...

az elsö kérdésre adott válasz... hmmm .. szép mosoly, szép szemek,jó test ... tiszta Zac! :)))

ades írta...

zacröl nem beszél benne ha igen az mikor láthatjuk

Andi írta...

Naná, hogy Zac!:)))..hisz
Nála (Vele) kezdődik...
és végződik... minden,...:)
Vanessa számára!:)
(Zanessa számára!):)
(gondolom Én és remélem...)!:)))

Névtelen írta...

öhm.. ez a leírás Dabid Backhamre is illik xD de ő már foglalt. :/

Névtelen írta...

*David

Névtelen írta...

love<3Zac4ever

ma megcsináltam második vidim, de erre nemigazán hívnám fel itt a figyelmet, mert hiába nem képekből áll, annyira nekünk már nem érdekfeszítő: az S vidi feliratos változata...jó, őszintén szólva most a nézettségre vagyok elsősorban kíváncsi, hogy az amcsikat mennyire érdekli a dolog, és úgy láttam, karaoke változatok már vannak, de ilyen pont nincs
és mindenkinek köszi aki látta az előzőt, elég jó már a nézettsége ahhoz képest, hogy képvidi, és megnéztem, volt olyan nap, mikor vagy 40-en nézték hazánkban-ilyen beállítás is van ugyanis, szóval köszi és remélem, tetszett
és a köv vidinél sztem beújítok, mert letöltöttem a Total Video Convertert úgyhogy YT vidiket is be tudok szerkeszteni, szóval a kövit majd vmelyik Identified számmal tervezem, egykis koncertvidivel a háttérben

ma nagyon kevesen és keveset voltatok, de nekem is dolgom volt, Ditta, te megcsak pihenj, amíg csak szeretnél, rám számíthatsz fordítás terén,
szép éjszakát mindenkinek,
LL

Névtelen írta...

Istenem!Nagyon tetszenek Vanney dalai...alig várom és már csak 2 nap.De most ennek a fránya gépnek elromlott a hangfala avgyis az uncsim lehúzta a földre.Szóval ennyit Ness dalairól...
Meg újra kell telepíteni az egészet.Istenem...nem fogom kibírni.
Na pussza:Nessa

Névtelen írta...

nem tud valaki, valamit arról, h. akkor most mi lesz a Német Identified-el? Mert a VABN-en pár napja volt, v.mi de azt nem igen értettem.
igazából arra lennék kivi, h. akkor tényleg kiadják most szerdán, vagy nem? mert ha nem, SMS-t kell küldenem...

xdittax írta...

Nem konkrétan Zacről beszél persze, de nem lenne Vele, ha nem találta volna meg benne, azt amit igazán keres, és még pár pluszt:)

LL, gratu Neked! És ahhoz is, hogy még ilyenekhez is van eneregiád! Ügyes vagy!

Nessa: Azthiszem midnenannyian tudjuk mit jelent az, hogy most adta be a kulcsot a géped, ezt senki nem kívánná a másiknak ilyen időben! Mihamarabbi gyógyulást kívánok a gépednek, Neked pedig kitartást!;)

Névetelen, mindjárt utánanézek, ok?:)

Pusz: Ditta×××

Névtelen írta...

Ditta!Minden erőmmel rajta vagyok a témán.Már csak akkor sokkolnák le,ha net sem lenne.Ezt le kell kopognom....

Névtelen írta...

ajajajj, mintha jövendő sorsom írtad volna meg, Nessa. Merthogy most nagyanyáméknál pihizek és itt upc-s a net, a tv, a teló, stb és tegnap estétől mostanáig nemvolt adásunk, de most itt vagyok, ezekben a percekben jött vissza.
2 nap, emberek, 2nap!!!
LL

Névtelen írta...

najó inkább megvárom vele, amíg visszajössz...csak mingyárt húznom kell majd kajálni, aztán shoppingolni meg Narniát nézni...annyira viszont nincs sok fordítanivaló azon a vidin, sőt, csak a másodikon, a régi hármasfogat véleményén az új hármasfogatról van mit fordítani...
LL