2008. jún. 24.

Visszaszámlálás: 1 vagy 0?!

Halihó!

Most értem haza, és közben bajosan igazm, de letöltödött nekem Vanessa Hudgens 2. szólóalbuma! Bizony, jól olvastátok, nincs szemfényvesztés, vagy szemkáprázás, 1 nappal a nagy nap előtt, azaz a japán megjelenés előtt, fölkerült a netre a szenzáció, ami tényleg az, mert nekem állati jó, eddig semmi csalódás, vagy kevésbé tetszés. Bár még csak a 3. számnál tartok szóval...:P Na nem, ragaszkodk az első benyomáshoz, fantasztikus volt és most is az! Miért is lenne más?!

Szóval most jön az, hogy megosztom azt a linket, amiben sunyiban le lehet tölteni az Identified-ot! KATT.

Van még értelme visszaszámlálásnak?!

Holnap talán megérkezik a plusz 3 japó bónusszám, és egy hét múlva teljesen hivatalosan is megjelenik az USA-ban a kedvenc lányunk észvesztő albuma!

Credit: Nessa-hudgens.

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia ditta te egy drága angyal vagy már én is elkezdtem leszedni
nagyon szépen köszönöm
további szép napot puszi Laura

Névtelen írta...

szivi ditta :) annyira jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó (LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL)

Névtelen írta...

Sziasztok!Valaki tudja,hogy hogy kell számokat feltölteni Mp4-re?Kérlek segítsetek avgy hallott ember elszek a barátnőm által.

Névtelen írta...

Feltöltöttem Vanessa számait MP4-re!!!!!!Jehhhh és már a hangfal sem érdekel...hisz hallgathatom!!!!!

Névtelen írta...

hyy! VABN-en írnak nagyon érdekes weblapokról! lécci oszd meg velünk is, mert sajna nem naon értem miről szólnak..............:S

Névtelen írta...

ditta és linkluvor
azonnal menjetek erre az oldalra
http://summer-romance.de/
amit majd ott találtok azt hiszem nagyot fog szolni
puszi Laura

Névtelen írta...

fúúú nagyot is szólt, ez az oldal nagyon kiri....dekár, hogy alig tok németül...de itt van nekünk Ditta, aki frissen nyelvvizsgázott, és naggyon várjuk vissza mostmár emiatt is...
a másik ami miatt várjuk becses személyén kívül a megahosszú és garantáltan élvezetes fordítása a CosmoGirl!ös cikknek...a vége felé nem kaptok majd levegőt, azt garantálom...gyeeere vissza!!!
LL
jajj Laura nagyon köszi, hogy ezt megosztottad velünk, az az oldal nagyon szép, nagyon igényes és egyszerűen a fabulous szóval tudnám jellemezni
mennem kell, még jövök

Andi írta...

Nálam sajnos a lap nem jeleníthető meg! Ó de kár!

xdittax írta...

Nagyon szívesen Laura a linket, de elsősorban Bya érdeme valóban!:)

Nessa, Te voltál a névtelen segítségkérő? Mert ha igen, akkor látom megoldódott a porblémád!:)

2. néveteleünk hamarosan utánajárok, ami érdekel Téged, és midnen fontos ide is kikerül majd!

Laura, a forgatásos videóra gondolsz? Vagy mire? Nem értem, mit kéne fordítanom? Én is szoktam erre a lapra járogatni,d e nem tudom, mi az,, amit eddig nem láttunk mi....

Basszus, egyébként LL-nek igaza van. Nagyon helyes Zanessa-pillanatoknak lehetünk tanúi, mikor először olvastam angolul és is fulldokoltam!:)))

Andi tiipem sinmcs, miért nem jelenik meg neked. Próblkozz más bönngészővel, vagy írj be egyszerűen elé a www-t!:)

Pusza: Ditta×××

Andi írta...

Köszi Ditta a tippet a
www.-vel, sikerült!:)

xdittax írta...

Nem tesz semmit Andi!:)