2008. jún. 24.

További V-híregyveleg

A nap végére további Vanessa hírekkel szolgálhatok, annak ellenére, hogy gondolom Mindenki albumának olvasásával van elfoglalva. De gondoltam páér hírnek Ti sem tudtok ellenállni, ráadásul várakozni is kellett rájuk, merthogy Ditta hamarabb még a moziban csücsült.:)(Sajna, még nem a HSM3-at nézte...:'()

Szóval szép sorban:

Vanessa már elég régóta jóltudjuk a Marck Ecko arca, így végre elkészülhettet a az Ecko honlapján, a saját részlege. Teljesen hasonló Ashley-éhez, épp csak azzal a különbséggel, hogy ez a barna hajú szépséges tehetséggel foglalkozik. Első ízben mindenképp a Sneakernight forgatási videóit ajánlom megtekintésre, majd jöhetnek a képek, de ezeket a VABN galériájában is megnézhetitek ITT! remélem a honlapon el tudtok tájékozódni, de ha mégsem, és eltévednétek, nyugodtan kérjétek a segítségemet a commenteknél!:) De első lépésként regisztráljatok!

2 külföldi oldalon, pontosabban blogon is folyik szavazás, azt eldöntetően kit illet a "Július hónap előadója" cím! Mivel Vanessa is érdekelt, gondoltam szívesen szavaztok rá ITT és ITT! Az utóbbin legalul keressétek a szavazást, és itt nyomjátok ezerrel, mert ha azt mondom, hogy nagyon szoros az állás, az se fejezi ki elég jól! Szavazzunk! Go! Mert megérdemli!

*** És itt most szünet következik, az ultra nagy tomboló vihar miatt, remélem megértitek, de nekem akarom, hogy bármi baja essen becses szám.gépekmnek. Holnap du. leszek csak várható újra, sajnálom! Jók legyetek, pusza: Ditta×××

22 megjegyzés:

Névtelen írta...

1 KÉRDÉS.MOST VANESSA JAPÁNBA MENT?
ÉS OTT HAGYTA HSM3 MAT?ÉS ZAC ET IS 1 KIS IDŐRE?
MEDDIG TART EZ?ZAC NEK MOST MAJD MI JÖN A HSM 3 UTÁMN. PUS

Névtelen írta...

nem ment Japánba, csak ott adták ki először az albumát, Amerikában tombol Zanessa
ebből következik, hogy nem tart ez semeddig, de ha a forgatásra érted, az a hónap végéig tart
és lesz két Efron-filmünk februárban, a Me and Orson Welles és a Seventeen Again

naszóval...lelehet tölteni már a bónusszámokat?? én már a set it off-ot letöltöttem YT-on, de aki tudja, hogy lehet a többit, szóljon
LL

Névtelen írta...

na letöltöttem a bónusszámokat, az egyik oldalon, ahol lehet szavazni voltak linkek...így mostmár teljes a készlet whhooo

Névtelen írta...

szia linkluvor hány bonusz szám van összesen? ez a 2 ami a oldan van? puszi Laura

Névtelen írta...

3 van: Commited, Vunerable, Set It Off
és az első szavazóhelyen van a C-hoz és a V-hez 2-2 link, a Set It Off-hoz is van egy
LL

Névtelen írta...

Szia!
Irtam a helyünkre! Olvasd el minnél hamarabb!
Pusz! K.

Névtelen írta...

igen meg találtam de az utcso szám nem tünik jo minöségünek vagy ?
és lenne egy nagy kérésem linkluvor
tudod nekem meg van vanessa let's dance száma live-ban csak hogy szerintem nem olyan nagyon jo minöségü és ha esetleg tudsz olyan olyan oldalt ahol ez a live-os verzio meg van nagyon jo minöségben annak nagyon örülnék
neked mellyek a kedvenc számaid vanessa uj albumárol? nekem tetszik a last night, az identified -ot vagy 5 ször halgattam az nagyon bejön a snekaernight csucs szám ,amazed is nagyon jo és a first bad habit is jo és neked ditta mellyek a kedvencek? remélem tudtok segiteni majd puszi Laura

Névtelen írta...

Set It Off-t én YT-ról töltöttem le, ott sztem jó a minőség teljesen: csak annyit kell beírni, hogy set it off vanessa hudgens download és a szerzői megjegyzés rovatban kell keresni a linket
nekem nincs meg a Let's Dance Live Version, de rajta vagyok akkor az ügyön...majd végszükség esetén megkérdezek pár amcsit:))
kedvenceim (elég sok van, dehát ez az album aaaaannnyira jó, hogy a függője lettem:)) : Identified, Paper Cut, Hook It Up, Vunerable, de imádom az összes többit isxd
LL

Névtelen írta...

egyébként lehangol ez a pangás...:(( a zenébe kell menekülnöm

Névtelen írta...

egyébként koncertvidire gondolsz, Laura?

xdittax írta...

Nekem is nagyon bejön maga az egész album, szinte, sőt, bátran kijelenthetem egy szám sincs ami egyáltalán nem jönne be. Bár a Set It Off-ot még nem sikerült megszereznem, egy kicsit még halasztom. Mindenesetre tényleg mindegyikben megfogott valami, bár az első 3. szó állati tuti, a Hook It Up-ban legjobban a refrén tetszik nekem. A Don't Ask Why is nagyon tuti, szerintem nagyon szép, és a hangja is remek. A másik kettő bónusz is nagyon tetszik, más műfajok egymástól, de nagyon szépek, kíváncsi lennék ki az aki a V-ben Van melett énekel. Egyébként az Amazed is tök szuper szám, és Lil Mama se rossz benne:) A Don't Leave az, ami annyira nem fogott meg az előzeteésebn, de egészben hallgatni bezzeg imádom! Valami fantasztikus nekem! Valami hasonló és megmagyarázhatatlan vana dit It Ever...-dal is, hihetetlen módon bár azthittem nem gyakarolt rám különlegesebb hatást, egész suliban ezt dúdoltam ma. A maradék amit kihagytam, a Paper Cut, erre se lehet egy rossz szavam se, a Party On The Moon-t se ítélem el, annak ellenére, hogy maga a műfaj anniyra nem ragad magával nekem tetszik, ugyanúgy hallgatom ahogy a többit is, és ez van a Gone With The Wind-del is. Bár nem így képzeltem el a számot, nagyobb csalódást nem okozott! Szerencsére! :)

Szóval laura, kedvenc számom, oylan igazi nincs, és talán nem is lesz....

Névtelen írta...

köszönöm linkluvor
nem videora gondoltam az nekem is meg van hanem sima zeneként értem
puszi Laura
köszönöm neked is ditta a válaszokat igen mindegyik szám nagyon különleges olyan dances rnb-is

Névtelen írta...

háát sima zeneként nem is hallottam róla...ajj ez olyan sz*r érzés

köszi, hogy megosztottad véleményed, Ditta, arra a férfihangra énis kíváncsi lennék, tetszik

nekem mostanában a dalszöveg hiányzik, néhol már mondjuk láttam pár számot, de szeretném már tudni a teljes értelmét a daloknak, bár fordítani csak a Ladies' Choice-t vállaltam életemben, aztis azért, mert az a kedvenc számoma Hajlakkból...és ki is tettem magamért asszem....viszont két napig foglalkoztam a dologgal, ebből egyiken csak a rímekkel...szóval csak kíváncsiságból nézném meg a szöveget
LL

xdittax írta...

ááá, a Ladies C. Imádom4 valami őrületes az s zám, bármikor bárhol szívesen meghallgatom és midnen gond kirepül azonnyom,ban a fjemből. ne tudd meg hányszor hallgattam már a szöveget. Egyébként úgy igazán nem szoktam lefordítani a szöveget, persze azért szeretem tudni miről szól. De elküldöd nekem mail-be az általad fordított dalszöveget. állati kíváncsi lennék rá!

Kérlek! Kérlek! Kérlek!:)))))))))

Imádnálak!:P Ha most még nem is...:P:D

Névtelen írta...

ajj van egy nagy gáz: most Miskolcon vok, és a szöveg otthon van, viszont megkérhetem öcsémet, hogy keresse meg, és küldje át, ahhoz viszont most kell intézkednem
egyébként az album papírjában megtalálta a szöveget, kiri
LL

Névtelen írta...

itt csak a félkész változat van meg, szóval most rögtön intézkedem, kb egy hét múlva mennék csak haza

Névtelen írta...

szia linkluvor
nem tudod hogy kell windows movie maker-nél ugy megcsinálni egy képekböl állo klippet,hogy ameddig tart a szám addig is tartson mert csináltam nessa identified számábol képes videt de 3:22-ig kéne hogy tartson szoval hogy kell ezt rendesen megcsinálni és el is tudod mondani annak nagyon örülnék
puszi Laura

Névtelen írta...

nemtom, hogy angol, vagy magyar makered van, de az a lényeg, hogy úgy kell beállítani lent az idősort, hogy látszódjon egymás alatt, hogy meddig tart a zene és meddig a képek, meddig a feliratok. Föl is lehet nagyítani, a S vidimnél ugye ezt kelletrt csinálni, hogy pontosak legyenek a feliratok. Azt, hogy addig tartson a vidi, amíg véget nem ér a zene, 2féleképpen lehet elérni: széjjelebbhúzod a képeket, hogy tovább mutassa őket a vidi, vagy annyi képet rax, hogy ott legyen a vége, ahol alatta a zenének. A lényeg, hogy ha széthúzod meg összébbnyomod a képeket, akkor azt változtatod, hogy meddig legyenek a képernyőn. Értesz engem?
LL

Névtelen írta...

szia linkluvor hát.......
meg probálom megérteni ahogy leirtad ha sikerül meg irom
jaj ma annyira megörültem ezt ditta te is olvasd szoval elmentem ma a dm-be ez egy drogéria és pont láttam azt a lakkot ami vanessa a sneakernight-ban visel ez türkisz kékes szinü és kétszáz valamennyibe került tudom nem nagy hir de gondoltam megosztom veletek az örömömet
további szép napot
puszi Laura

Névtelen írta...

szia linkluvor meg van rajöttem
az automata klipkészitésre kellett mennem azzal már tényleg addig tart a szám és a klipp is
puszi Laura

Névtelen írta...

szia linluvor
és hogy szeretnék olyan videot csinálni ami több videobol áll szoval vegyeset ha ebben is tudnál segiteni annak nagyon örülnék
joéjszakát puszi Laura

Névtelen írta...

egyszerű: a felső sorba kell tenni ugye a képeket, meg a vidiket, és oda egymás után berakod a vidiket