2008. okt. 7.

A londoni kárpitról...

Komolyan hanyatt estem mikor megláttam:

- Vanessa hihetetlen erős, ütős szerelését. Van rá szó? Bámaulatos! Smink!, haj!, cipő és a gönc maga! És egyáltalán - Vanessa szépsége! Szédületes! Wow!
- Zachary (legelőször is, haját) hihetetlen érett pasira valló fantasztikus elegenciáját, és az a haj! Ott koppantam. Még szoknom kell, de nem is tudom, van azért benne valami...Wow!
- Zanessát együtt! Oké, tán nem olyan szerelmetesek újra, dehát akkor is, összeöltöztek, mint általában mindig egymásra koncentrálódnak. Mindekettőjük eszméletlen magávalragadása, és nem mellesleg külcsínje, kevesebb mosoly - még mindig megmaradt komolyságánál Zac, vagy bármimás nélkül is irtó erős - számomra. Nagyon kifinomult! És persze van azért ott érintkezés, suttogás, mosoly, mindig ott van az egyik a másikhoz közel!:)
- A Vadmacskákat együtt! Azért mindegyikükből árad valami igazi, felnőttes ragyogás, együtt pedig ez aztán komolyan érzékelhető! Látszik tisztán, kik körül forogtak az események a Leicester Square-i Empire Mozinál ma 6-tól. Persze még mindig Zanessánál blokkoltam el, az agyam azért ott elég sok ideig fog még feléjük időzni!

Egyelőre szinte teljesen le vagyok nyűgözve Tőlük. És Ti?:)



Képek a londoni kárpitról ITT; ITT; ITT; ITT és ITT!

25 megjegyzés:

Névtelen írta...

Valami csodálatosak!
Nekem tetszik Zac haja!
Vanessának meg valami eszméletlen a szerelése!

xdittax írta...

Őrületesek! Annyira kifinomultak! Eszméletlenek!

Névtelen írta...

Zacnek szerintem csak a füle furi.De meg szoktam miután annyit néztem és ahogy Vanessa belekarol aranyos,várom hogy legyen videó.

Névtelen írta...

Próbálom fokozni!! Őrületesen csodálatosak,eszméletlenül bomba jók,kifinomultan szexy-k,és fenomenálisan édesek!!! Többet nem tudok!! :) (f.é.)

Névtelen írta...

Gyönyörűek, és szexisek!!! Mármint nem kell félreérteni, de sztem ha eddig nem zúgott bele Nessába minden pasi akkor most...!! Zac pedig...huh...eszmáletlen jól néz ki!!! Egyre jobban irigylem Nessát!! :) DE AZÉRT: ZANESSA FOREVER!!!
Pussz: Kitti

Névtelen írta...

Mi a baj a fülével??

Névtelen írta...

Hogy kettő van belőle!!! Ha-ha-ha!!!
(f.é.)

Névtelen írta...

csak először kicsit furi volt, de nyugi kezdem megszokni

Andi írta...

Dögösek a szó szóros értelemben....erőteljesen kisugárzóak....magávalragadó ez a hűvös elegancia....nagyon komoly!:)

Névtelen írta...

Szerintem a fejéhez képest arányában megfelelő fülekkel rendelkezik!
Igaz Nessával szoktak suttogni,de a hallása is rendben van szerintem:)
(f.é.)

Névtelen írta...

(f.é.),Andi nagyon jól megfogalmaztátok az egyéz igaz.
na és Nessa rucija valami csodálatos.

xdittax írta...

Pokolian dögösek! De úgy találom, hogy itt aztán mindenki tökéletesen fejezi ki azt, amit mindannyian látunk! Csak így tovább!×P×D

Névtelen írta...

f.é. :))

Dorka nem értelek. Se nem nagy, se nem kicsi, nem áll el, stb. Nem csak az a furi, hogy eddig azért a haj takarta többé-kevésbé?

Névtelen írta...

igaz (f.é.)
De nagyon jó a haja Zacnek!
Nessának és Zacnek is jó ízlése van mind öltözködés mind frizura térben!

Névtelen írta...

de (f.é)
ezt akaram írni de nem akartam hülyének tüni:)

xdittax írta...

Eygetértek a füles dologgal, nem láttuk olyan gyakran azokat, így most hiretelen furi. De passzolnak hozzá, nem?:) Mintha csak a sajátjai lennének!×P

Hmmm...és a stílus...tudjuk még túlszárnyalni szavainkat?!^^

Andi írta...

valamiért nem tudok commentelni, visszadob:(

Andi írta...

na , most sikerült, szóval akarom mondani nem szóros értelemben hanem szoros értelemben, egyébként meg tök lazák!:)
kb 20-adjára próbálkozom ezzel

Névtelen írta...

akkor Gratulálok Andi!
és neked is igazad van!

Andi írta...

Nessa is szereti Zachy fülét mert a filmben a csóknál amit láthattunk....épp a fülét simázza:)

xdittax írta...

Elnézésedet kérem a szerver és a Blogspot nevében. Kitudja, mi a fene folyik ottan?!:) Sorry!:)

Jóccakát Nektek!

Névtelen írta...

http://www.youtube.com/watch?v=uQok957cICY
Walk away (20mp)
de sztem jó

Névtelen írta...

na én megyek aludni holnap hivatalos gyűlésem lesz síófokon házirend ügyben!(DÖK elnök vagyok suliban,bár tom hogy ez senkit nem érdekel de nagyon izgulok és muszály volt kiadnom magamból valamilyen formában)
na puszi mindenkinek!
!Jó éjt!:D
Zanessa-Live In Love!!

Névtelen írta...

http://gallery.summer-romance.de/displayimage.php?album=770&pos=7
itt egy igazi Zanessás kép!
na most már tényleg Jó éjt!

Andi írta...

Minden jól megy majd holnap, fel a fejjel, ki a mellel dorka:)
Jó éjt Neked is és Mindenkinek!