2008. okt. 9.

8oo. - Lélegzetelállító :)

Olyan szép ez a szó, nem? De most őszintén, sokszor használjuk ugyan - Zanessánál ez tök egyértelmű - de valahogy számomra nem kopik el. És most is egy lélegzetelállító dologba szaladtam bele. És nem, nem feltétlen a 8oo. bejegyzésemre utalok a címben, sőt, szinte csakis Mr. Szívdöglesztőre vonatkozik...de Rá valami tökéletesen!;)

A 20 éves színészünket érte az a megtiszteltetés, hogya nagyon is híres és neves Entertainment Weekly magazin címplapján szerepeljen, annak is ráadásul a különleges, fényképes kiadásán!
Az újságot mától vehetik meg amerikai barátaink az újsgáárusoknál, tele-tele exklúzív fotókkal Zac-ről és sok más
hírességről!

Ráadásul a magazin fedőlapja a következőt hirdeti: "A High School Musical 3 szívtiprójának nagy karrier tervei vannak - pont azután, hogy a mi fotós portfóliónkban szerepel."

Engem kíváncsivá tettek!:)

Forrás: Just Jared.

Oh, és a 800-ról csak annyit - kénytelen voltam ezt is elérni, ezek után a tartalmas hónapok után...!×P×D Köszönöm Nektek, és blogom alanyainak!:)

27 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gratula a 800. bejegyzéshez! Megjelent az uj BRAVO ahol Vanessáról van egy cikk a forditás folyamatban van
puszi mindenkinek
-lola992-

Névtelen írta...

Gratulálok a 800-hoz Ditta, nyakunkon az 1000 is, nameg a blog első szülinapja ha jól sejtem! :)

Ezt feltétlen hallanotok kell: Scream - teljes verzió: zúzós magában is, nemhogy majd képpel!

http://www.youtube.com/watch?v=dFxDCp7RKnc&eurl=

Fant

Névtelen írta...

Grat a 800-hoz:)
Fant, hallgatom, úgy látom, van Walk Away is...annyira király...most hallgatom....ez lehetett volna a verseny előtt is...

Névtelen írta...

Walk Away

Névtelen írta...

A JJ-n valami eszméletlen gigabrutáltutijópasi (Zac) néz rám. Mostanában került fel a hír, még első a hírek között. Ha lehet kérni ilyet, akkor ugyan azzal a képpel kerüljön be ide is majd a hírek közé, mint amivel a JJ-n található.
Vigyázat az egészségre ártalmas képeket fogtok látni, szívleállás garantált.

Névtelen írta...

800? Szép! Jó lenne a 800 mellé még sokszor ennyi!!!!!!!!!!!!!!

Névtelen írta...

Igen, ezt el is felejtettem...Zac bekerült Troy Boltonként a Madame Tussaud's Pamoptikumba (ahol mellesleg egyszer már voltam). Még egyszer el akarok menni oda!!
Azok a scanek...meghalok...:P

Névtelen írta...

Meghallgattam a Walk Away-t is. Fura így elsőre, érdekes nagyon... Érdekes úgy gondoltam ez egy lassabb nóta lesz, úgy mint az eddigiekben... Nem is tudom megfogalmazni pontosan milyennek is tartom ezt a dalt... Szép és tetszik, ráadásul slágergyanús is (oké melyik HSM 3 nóta nem az?), de nagyon szeretném látni hozzá a jelenetet is...
Amúgy ma azon gondolkoztam, hogy bár a jövő hét brutálisan hosszú lesz a szombati munkanappal (gondolom suli is lesz), de a rákövetkező héten itt a filmünk :) !!
Sokszor 800? Miért is ne lehetne?
LL, hogy sikerült a verseny?

Fant

Névtelen írta...

Fant, azt a londoni mozis bejegyzésben hosszan leírtam...talán túlságosan is.
És pont neked szeretnék ajánlani egy német videót.
katt
Ez pedig félig angol, félig Deutsch...most mit csináljak vele?:P

Névtelen írta...

Akkor döntöttem...lefoglalom ezt, ezt, ezt és ezeket.


Aztán itt egy HSM3-as Nintendo reklám-hogy miket ki nem találnak-és egy Honda reklám-lol. Itt egy nagy adag kép a People-ből, egy német cikk, egy kritikaszerűség (nem olvastam még el). És még 2 still itt és itt.
Ha valami nem az, aminek írtam, szóljatok, mert pár gombnyomáson múlik, és elég sok mindent linkeltem...na megyek...ezt elfelejtettem: a LOve Teen Brasil Magazine scanjei.

Na akkor sziasztok, megyek, holnap ki marad premierre?
Zanessás szép álmokat és vicces estét mindenkinek,
LL

Névtelen írta...

És hogy teljessé tegyem a listát: az Entertainment Weekly cikke

Névtelen írta...

Én is néztem azt a német cikket, ugyanaz a cím és újság, bár eltérő tartalommal mint amit én fordítottam a napokban ezért hagytam is, de mehet LL, nyugodtan fordíthatod. És pihenni is fogsz a hétvégén :)?

Fant

Névtelen írta...

Hajrá emberek!
nagyon jó a Scream!
most hallgatom a Walk Away-t eddig olyan jó mint Zanessa♥!

Névtelen írta...

És ha már a foglalásoknál tartunk, én ezt néztem ki magamnak:

http://zacefron-news.blogspot.com/2008/10/hey-artikel-hsm-3-hinter-den-kulissen.html

Fant

Névtelen írta...

ez a viaszszobor ez nagyon durva most néztem JJ-n
nekem az egyletlen élményem panoktimummal kapcsolatban a Viasztestek című filmnél volt amit nem mertem végig nézni!

vivcsi93 írta...

right here right now című szám is fent van a YT-on:

http://www.youtube.com/watch?v=tqyAlodb_0A&feature=related

Névtelen írta...

LL nem a Tussaudra gondoltam a gigabrutaltutijópasi címen, hanem a WE cikkre, de látom közben te is megtaláltad. Isten király ez a pasi, nem is tudom készült-e ennyire jó Zac képsorozat mostanában. A régi jó Zac. Elalélok!!!!!!

Névtelen írta...

EW, bocs

Névtelen írta...

Postáztam neked egy fordítást Ditta, a Zac elleni londoni támadásról.

Fant

Névtelen írta...

LL, a videók amiket ajánlottál: a tiszta németet vállalom, hétvégén megcsinálom, a vegyest pedig nyugodtan csináld ha szeretnéd, hisz az majdnem teljesen angol, esetleg a riporter összekötő szövegeit lefordítom hozzá...
És gratulálok a sporteredményedhez!

Fant

Andi írta...

Gratula Ditta a 800.-hoz!

Névtelen írta...

Sziasztok!

Oltári nagy "hullámok" segítségével sikerült partot érnem!:) Had álljak be a sorba,és gratulációmat fogadják az arra érdemesek!! Meghallgattam a dalokat. A két szóló közül viszont nekem most Nessáé tetszett jobban. Jobban tudtam rá lazulni.:) Kedves névtelen a képek tényleg jók,ártalmasnak nem mondhatnám,sőt!
(f.é.)

Andi írta...

Én a Scream-et már képekkel szeretném látni, szerintem hatalmas lesz....meg merném kockáztatni azt is, hogy nálam nagyon közel lesz (ha meg nem előzi) majd az egyik nagy kedvencemet a bet on it-ot!!! Ahogy hallgatom, már most imádom és abból amit már láthattunk...hát látványban sem lesz semmi ez a "történet"!!!

xdittax írta...

Halihó!

Sok köszönönni valóm van néktek, és megpróbálok nem elvonatkoztatni, és kitérni egyéb ügyes-bajom dolgaimra. Csak arra koncentrálok, mennyi kedves szót kaptam most, és más egyéb mindent.
Először is köszönet azért, amit mindenkitől kaptam: gratulációt a 800-hoz. :) Ez valóban kicsit döbbenets számomra, úgyhogy csak köszznni tudom!:)

Aztán köszönöm mindenkitől, aki sorra izgtatottan tájékoztatja a commenetkben a többieket a legújabbakról! Így kell ezt csinálni, kicsit irgy is vagyok, hogy én ilyen későn értem ide.

Tovább köszönet jár azoknak, akik felajánlották egítségküket, akik előre le stipi-stopizták a fordításokat, stb, ez hatalmas segítség nekem. Thank you!:)

Köszi a videókért(bár már nem fogom meghallgatni most) és köszi mégegyszer midnenért!

És legutoljára, egy hatalmas bocsánatkérés, az előző sok köszönetnyilvánításért! Édesek vagytok, hogy bírjátok őket!;)

Jók legyetek, sziasztok!

Ditta×××

Névtelen írta...

Dittám, ha rám gondolsz, nincs mit köszönni. Annyira jó kedvem van per pillanat....és ez csak neketek és Zanessának köszönhető:) Szóval köszi:)

Fant, köszi a segítséget, viszont németül egy szót se értek, de majd a végére hagyom, akkor elintézzük:)

Névtelen írta...

A Bet on it nekem is nagy kedvenc, Andi! A Scream-el kapcsolatban nagyon lelkes vagyok, én is úgy érzem, hogy még a Bet on it-nál is jobb lesz. Nade, kár is összehasonlítani, más jellegű mindkettő, de azért a Scream-en érződik, hogy mivel moziban fog szólni, beleadtak apait-anyait látványban, hangzásban... Hú, már nagyon várom, már csak másfél hét!

Oké, LL elintézzük :) Szólj majd ha a végére értél, akkor fordítom a riporter szövegét. Összehozzuk :)

Fant

Névtelen írta...

Okés:P