2008. okt. 1.

High School Musical 3 - Végzősök

Minden Kedves Erretévedőnek!

Bizonyára azért vagytok itt, mert szerettek csacsogni és mert már ismeritek a High School Musical névre hallagató bámulatos jelenség 3. részét!
Ha igaz ez rátok, nem tévedtetek el, jó helyen jártok!;)
(Ha véletelenül csak az utóbbi állítás lenne igaz, akkor se menekülj el, viszont ha csak az első, akkor gyorsan zárd be az ablakot, ezt a helyet bizony nem Neked találták ki - de ha annak ellenére, hogy azok táborát gyarapítod, akinek még nem sikerült megnéznie a várva-várt mozifilmet, kíváncsi vagy a véleményekre és a részletekre, csakis kizárólag saját felelősségedre maradj itt tovább!!)
Ez a bejegyzés azért jött létre, ily' egyszerűen, hogy legyen egy kizárólagos hely, ahol megbeszélhetjük, ahol kitárgyalhatjuk, ahol elemezhetjük kedvünkre, szőröstül-bőröstül velejéig a HSM3: Végzősök című szuperprodukciót, azt az utolsó részt, mellyel véget ér ugyan egy nagyszabású musicalsorozat, de mindig velünk lesz majd!
Hiszem, hogy ez az egyszerű kis musical ugyan lehet kisebb-nagyobb, de valamilyen hatással van arra az emberre, aki megtekinti bármelyik részét is, immár a 3 közül!
Itt bárki leírhatja a legújabb filmmel kapcsolatos véleményét, megoszthatja gondolatait, érzéseit, kedvére írhatja a különböző kritikákat!

Mindenkit nagy-nagy szeretettel várok!

Ditta×××

68 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hurrá!
Akkor még kettőt kell aludni és indul a mandula, igaz?

xdittax írta...

Pontosan, és ezért háromszoros Hurrá! jár!:)

Névtelen írta...

Nah én ma reggel megnéztem a filmet és azt kell, hogy mondjam, hogy elképesztő!!! <3
Tiara tájszólása a dalokban engem zavart...pl.: a dance szót dánsz-nak ejtette...ami eléggé fura volt. A tavaszi musicalnél az emberek többsége mind Sharpaynek szurkolt, és én hiányoltam azt, hogy lelöki ellenfelét a színpadról. (Aki látta a filmet az tudja mire gondolok.) Viszont csak 1 csókjelenet volt, és én még 2-őt bele tudtam volna rakni. Amúgy az eleje nagyon hirtelen kezdődik. A legkedvencebb az egészben a Scream volt, az valami fantasztikus...felfoghatatlanul jó volt.
Összefoglalva nagyot arattak. Gratula! :)
Molly

Névtelen írta...

Én ma délelőtt láttam, és nagyon tetszett! A Troyella/Zanessa jelenetek nagyon édesek voltak!

K

Névtelen írta...

I'm here! Aki nem akar tudni semmit, még egyszer figyelmeztetem, ez tele van spoilerrel!!
LoveLoveLoveLove!
Király!!! A Troyella jelenetek nagyon ott voltak...és Jemma...azért ejtette dánsznak a dancet, mert az angolok alapból úgy ejtik, csak a köztudatba az amcsi vezió rögzült be...de nagyon ott volt az a csaj...
Aztán a kezdés...a ZAAngelsön mondták, hogy a dalok eléggé meg voltak kavarva...nekem az az érzésem, hogy a Now Or Never elég rövid volt...a Right Here, Right Now elképesztő...az I Want It Allt igazából már láttam, de attól még király...annak örülök, hogy nem néztem meg a Can I Have This Dance-t, mert így meglepetés volt, a legjobb szám a filmben....és a Sanford-os rész a csókkal <3<3. Aztán a Boys Are Backet is imádtam, főleg, mikor kisgyerekek lettek újra, meg a bevezetést:) A Walk Away ötletes volt és nagyon szomorú, a Scream egyértelműen a legjobbak között, a Just Wanna Be With You dallama az egyik kedvencem, bár lehetett volna benne több Kelsi & Ryan rész...és az ő kapcsolatukat is részletezhették volna többet. Maga a Tavaszi Musical aranyos volt a Rakétaemberrel és Tiarával, az a csaj nagyon ott van! A High School Musical az egyik kedvencem, a végén néztem, kinek könnyes a szeme, Ashleynél láttam leginkább. Az a vadmacskaforma nagyon ötletes volt....
Szóval király volt, szombaton megyek megint...az egész Duna Plázában egy lélek se volt, csak mi, fanok, a mozirészlegen valóságos tömegben....viszont az ottaniak nem hordtak piros-fehér felsőt...sokeszűek:PPP
Ez volt így röviden a dalokról a véleményem...szerintetek?

Névtelen írta...

Molly, te amcsi származású vagy, ugye? Akkor neked ezért lehet fura...mindenesetre vicces egy lány Tiara:)

Névtelen írta...

Nekem az volt az egyik kedvencem, amikor Gabriella azt mondta Troynak hogy: Szeretlek, Vadmacska

Névtelen írta...

Hali!!
Én Még október 19-én néztem meg premier előtti vetítésen és nagyon király volt!! Ki ne hadja senki!! Nagyon szép minden.. a keringő, a számok.. :P

Névtelen írta...

Annyi, mindent tudnék írni!!! Én is imádtam, hogy: Szeretlek Vadmacska!. A lényeg, hogy nem lepődtem meg, mert ezt vártam, megkaptam, sőt még többet!! Mikor kijöttem a moziból azt mondtam˙(könnyes szemmel, mivel kicsit meg is sírattam az utolsó kb.1 órát´): Mégegyszer, mégegyszer, mégegyszer!!!

Alig várom, hogy kijöjön DVD-n!!!
Jah, és még a végén im ádtam amikor Troy elmondta a színpaon, hogy hogy döntött!!!

Pussz:Kitti

Névtelen írta...

LL igen amerikai vagyok, és azért volt nekem fura. Nem tudom, de az angolok nem densz-nek ejtik? Bocsi hülye vagyok, csak az annyira meglökött. :D Rakétaember rulz xD

Névtelen írta...

Ja Molly voltam xD

Névtelen írta...

Igen, ők elég hülyén ejtenek elég sok mindent...ez az egyik legfeltűnőbb...

xdittax írta...

Huh, hali!
Az én konkrétumok nélküli kritikámat, lol, már el lehet olvasni a főoladalon, editt beleáshatom magam még mélyebbre. egyelőre nem megy, csak kapcsolódok a ti általatok felhozott témához. nekem Tiara elég megnyerő volt, tetszett a szőkék párbaja, de egyébként is "girlpower". Viszont fura lesz beleondolni, hogy ezekből az új szereplőkből mit kerekítenek ki. Egy kicsit mégis szkeptikus maradtam velük kapcsolatban. De az új srácok szivatésa remek volt! halálra rögötem magam rajta, ahogy nevettek, az egész szitun! találó volt!

Kedvenc dolgokat lehet, de nehéz kijelölni. Annyi biztos, hogy a The Boys Are Back nem hiába volt annyira megerőltető a nagyfiúknak, valami brutálisan jó volt minden. nagyon együtt volt a dolog, bámulatos vot, döbbenetes az egész! Totál leesett az állam.
A Can I Have This Dance igazi mesébeillő jeletn volt, a legszebb, elmondhatatlanul gyönyörű.

Zanessa egyszerűen csak kápárázatos. Ahogy az egész film is az, de ahogy ők ketten együtt mutatkoznak, minden kis mozdulat, pilantás, érintés igazi mély szerelmes töltésű, létezik ilyen, ó istenem?! :) Kifejezhetetlen!

Onnantól, hogy Miss Darbus a végzősöket bemutatta, különösen elérzékenyültem, akkor kezdődött az igazi szomorkás megható pillanat, ami az elszakadsára vonatkozik.

De végig a varázs ott volt, soha ki nem aludt, mindenhol jelen volt^^

I Want It All! :)

Névtelen írta...

Hali!

Most én is leírhatnám mindazt, amit ti írtatok, mert ugyanígy érzek. Ezért csak ennyi: alig várom, hogy újra és újra megnézhessem míg minden mozdulat bele nem ivódik a fejembe..:)

U.I.:Nekem az egyetlen bajom a dalszövegek fordítása volt...eléggé mást írtak..de ez nem meglepő...

Névtelen írta...

Na megvolt nekem is, végre, hát emberek ez fantasztikus volt... Nem is tudom mit mondjak így hirtelen. Kezdem egy kis negatívummal, bár ez nem a filmre hanem a körülményekre vonatkozik: Emberek, ha véletlen Békéscsabán jártok, az életbe ne menjetek itt moziba, ugyanis a minőség kiszámíthatatlan, most is nem a teljes vásznon volt a film, mindkét széléről hiányzott kb húsz centi, ott feketeség volt, ráadásul a film első felében a hangerővel is spóroltak, szóval gondolhatjátok...
Maga a film: bámulatos, megható, telis-tele kedves utalásokkal az előző részekre, feszes tempójú, pörög minden (talán túlságosan is), blogalanyaink elképesztőek, az új szereplők...hát nem tudom, bár Jimmy magánszámán szakadtam. A Boys are Back után az államat kerestem én is, egészen hihetetlen amit művelnek a srácok. A Walk away az előzetesen kiadott verzióhoz képest rövidebb volt nem? Az elején nem volt az a kórus - bár így jobb volt. A Scream: nemhiába vártam nagyon, iszonyú ütős lett így képpel együtt! Minden nagyon a helyén volt, teljesen rendben volt az egész, méltó lezárás. Nagyon tetszett a végén az a kvázi meghajlás, meg előtte az ugrás, áá, elfogytak a jelzők megint. Minden tiszteletem az övék - továbbra is. Sokáig velünk maradó élmény ez a film, az biztos. most hirtelen első nekifutásra ennyi, majd eszembe jutnak még a dolgok, csak fel kell dolgozni az élményt :)

Fant

Névtelen írta...

Nekem a keringő tetszett a legjobban, amit a tetőn táncoltak. Nem csodálom, hogy sokat kellett gyakorolni, de megérte! Nagyon jók voltak, és volt varázsa, nem kicsi :)) A második verzióban pedig hát... :DD az másképp volt varázslatos :DD

A filmről annyit mondanék még, hogy az eleje nekem nagyon hirtelen kezdődött, és a Now or newer nem volt olyan ütős, mint ahogy vártam :(( Sajnálom, mert az egyik kedvenc számom a filmből. A cselekmény néhol nekem is túl gyors volt, de ugyanakkor volt hiányérzetem is. Ettől kicsit nem volt szép kerek az egész történet számomra, mint pl a 2. rész, pedig lehetett volna.
Mint írtam a keringő wow! nagyon bejött, a vége is ötletes volt :) A végén a piros pólót viszont nem értettem Troyon.

Andi írta...

Én teljesen "összeverve" jöttem ki a moziból....ugyan is engem minden dal szabályosan "kiütött"....alíg tudtam összeszedni magam az egyik dal után, már kaptam a következő "ütést"...és persze a dalok közti jelenetekről nem is beszélve....!:)(ütés ide vagy oda, azért képben maradtam!)
Szóval nagyon ütős és érzelmes volt az egész, ahogy azt Ti mind leírtátok részletesen!

Névtelen írta...

Ja és Ryan szerepét keveseltem.
És az is aranyos volt, hogy a végén mind 3 filmből voltak képek a szereplőkről :)

Névtelen írta...

Igen, kicsit rohanósra vették a figurát, egy-két helyen lehetett volna lassítani, például azért, hogy összeszedjük magunkat a dalok után :) Persze másfelől nézve egy pillanat üresjárat sincs. Még ami a New or Never végén tetszett, az az volt, hogy ki volt beöltözve kabalafigurának, az nagy volt :)

Jó éjt mindenkinek!

Fant

Névtelen írta...

Jaj de jó hogy végre kibeszélhetetm a filmet!
Ezt vártam ugyanis amikor én néztem este 6-kor utána már tök késő volt és senki nem akart róla annyit beszélni mint én.Nekem az egyik nagy kedvencem a Can i have this dance? mert olyan Zanessa-s(remélem értitek mire gondolok).Na meg a Boys are back valami eszméletlen miket csinálnak a fiúk!Bár a legjobb a Scream!Egyszerűen leesett az állam amikor láthattam oolyan nagyba Zac szexi volt energikus egyszóval bámulatos.És az I want it All nagyon vicces főleg Zac.És a végén a legjobb amikor Troy elmondja hova megy,na akkor kezdtem el sírni. És azok a képek Troy és Gabriella falán észre vettem az egyből és a kettőből is képeket.És az új szereplők nagyon oda vágnak, főleg Tiara ahogy kiosztja Sharpey-t.Na meg a Rakétaember az elején,komoly volt.Az Just wanna be with you nagyon jó bár kevés benne a Ryan-Kelsi duett.a High School Musical című számot nagyon jól megcsinálták,eszméletlen lett.És ahogy Miss Darbus megenyhül nagyon jó.Egyébként nem tom olvastátok e e amiket kiadtak könyveket a Hsm-ről, nagyon sok hasonló rész van benne a filmről.
Szóval csodálatos volt a film és biztos hogy megyek még egyszer.

Névtelen írta...

Amit az erkélyen énekelnek (Gabriella főleg) a musicalben - Just wanna be with you ? - az vicces volt, aranyos volt a 'koreográfia' :)) Azt néztem, hogy kinek mikor lesz festékes a keze :)) Troynak az lett, de Gabriellának nem, és a többieknek sem :S

xdittax írta...

Igen, különösen azért is lehet szeretni a "mi' szempontunkból, mert an nyira-annyira nagy-nagy szerelem volt Zanessa között! Ohh, akarom mondnai, Troyella között!;)

Ha innentől kezdve tetőkertbe ütközik, ők eszembe fognak jutni. Valami mágikus volt az egész, amit ott "műveltek". No de hát az egész az volt...:)))

Negatívum-negatívum? Minhta már mondtam volna valami az újakról. Továbbá...ööö...öööö...
Ja igen a magyar fordítás...Katasztrofális. Persze úgy akarták csinálni, hogy mindenki megérste, ám azzal azt érték el, hogy nagyjából az idősebbek a fejüket fogják, illetve, hogy maga a tinifilm fogalmát jobban átvegye a film. Lehet hogy az, e itt Mo-n azt nem igazán értékelik, és erre szerintem a fordítás rásegített. A színészi alakítások...Zac bámulatos, nem hiába fedezik fel maguknak a nagyok is. Amkora Scream-et véghez vitte. Hát le a kalapom. Persze nekem a táncot figyelembe véve a The Boys Are Back volt, nem tudja lepipálni semmi, igaz a Zanessás részeket elvonatkoztatom külön magától a többitől.:)

Hmmm, és a Walk Away... mikor Zac-et mutatták, hogy sétál a sötét kietlen utca közepén, és felcsendült a refrén. Onnantól éreztem igazán át. Egyáltalán nem hátránya a szólójának, hogy eltérő a stílusa az eddigi kettőtől, én agyon-nagyon szeretem, de nekem kkor is hiányzott a már megszokott kórus a hátamögül. De Vanessa hangja önmagában csak lélegzetelállító.:)

Ahogy a film is, a nagy vásznon.
Imádom, hogy moziban nézhetem, nagy hatás garantált.

Tiszta szerelem. Meg örök is.:)

Névtelen írta...

Jó, hogy említed a fordítást Ditta, akartam én is pár gondolatot írni a szinkronról. A szinkronhangok borzalmasan nem illettek a színészekhez, az még csak hagyján, hogy Vanessa-nak, Zac-nek és mindenkinek fényévekkel jobb hangjuk van, mint magyar megfelelőiknek, de a stílus, amiben a magyarok beszéltek... hát nagyon nem jött be. Vanessa szinkronhangja túl kislányos, nem illik egyszerűen hozzá, Zac esetében hasonló rosszakat tudnék felhozni. Ez a nagyfokú oda nem figyelést bizonyítja csak, a magyarok részéről, sokkal komolyabban kellett volna hozzáálni az egészhez. A dalok fordítása kapcsán olyan jellegű agymenéseket nem észleltem, mint amit a tv2 követett el a második rész kapcsán, persze nem mindíg tudtam és akartam követni (hiszen LL verziója az etalon :) ). Ti estleg jobban megfigyeltétek?
Szóval szerintem ez egy totálisan elrontott szinkron volt, ennél jobb lett volna ha feliratosan adják - sőt úgy lett volna az igazi (számomra legalábbis, pedig angolul igazán csak pár szót tudok). DE a film nagyságát jelzi, hogy mindezek ellenére is hatott. Boys are back, Scream: az ilyen látványos jelenetekért érdemes moziba járni...

Fant

Névtelen írta...

Igen, a szinkron nagyon rossz volt, nekem különösen az első 1/3-nál bántotta a fülem, de szövegestül-mindenestül. És olyan "darabosnak" tűnt. (Eszembe is jutott, hogy ezen valszeg szörnyűlködnének a szereplők, nem nevetnének.) A magyarhangok azok voltak, akik az előző részben is, mondjuk azt nem tudom, hogy a dvd-s vagy a tv2-s (jetix-es?) verzóval egyezett meg.
A dalok szövegét pedig nem figyeltem, hiszen LL által tudtam miről szól, és jobbra nem számítottam :)) inkább a képre koncentráltam :))

xdittax írta...

Én próbáltam mindenre odafigyelni, csak hogy midnent össze tudjak vetni. Viszont az elején nekem is gondot okozott az, hogy figyeljek mindenre, hiszen bár a magyarhangok azok voltak, akik a Jetx-en, vagy nem?, mire belszoktam az sok idő volt. A felirat szerintem uganolyan gagyik volt, mint a TV2-nél, legyen minél fiatalosabb és hlyébb jelszóval készíthették el, de hogy nagyon nem jött be, az tuti. Viszont nekem szintén az a mázlim volt, hogy LL ordításával és a saját magam tudásával nem kellett annyira figyelnem a szövegre, őszintén ez nehéz is volt néha, hiszen inkább Őket nézed, mint azokat a szavakat, mint "föckös" meg "meglepcsi".

Nem volt ebből adódóan érthetően szó szerint a zenék fordítása,de azért a lényeg ott volt, viszont sokkal kevésbé adta vissza a valóság, mitn LL-é, pedig az övé se szó szerint ragaszkodó, hanem tökéletesen magyarosított, mindent kifejező, míg az a moziféléből egy cseppet nem jött vissza nekem. Szerencsére ettől függetlenül, minden pillantát élveztem a mozibanülésnek. :)

Névtelen írta...

A dalszövegek és a szinkorn is szörnyű volt, egyetértek. A magam részéről beszerveztem csütörtökre a 3. mozizást, az már angolul lesz...a főszereplők szinkronhangjával én se vagyok egyáltalán kibékülve, a dalszövegek meg...flegmák, nem adják vissza az eredetit, túl szlengesre akarták csinálni, így sikerült olyan szavakat beleírni, amiket élő ember nem használ. Most nem akarom részletezni, hogyan kéne rendesen csinálni, de szívesen megtenném ezt a fordítóval..:P Bár a sajátom se tökéletes, néhány szó nem volt ugyanaz azokban az amcsi fanok által írt szövegekben, mint a hivatalosban...
Majd jövő héten megcsinálom a nagy musical szövegének fordját...addig ne nézzetek oda a mozibanxP
LL

Névtelen írta...

Noshát megvolt másodjára is a nagy film.
Rengetegen voltak megint, nem is gondoltam volna.
A filmet most még jobban élveztem, mint múltkor, elképesztő, lenyűgöző továbbra is. Továbbra sem tudok kedvenc jelenetet meg dalt választani, mindegyik mástól jó. A New or never, megvalósítása formabontó, teljesen filmszerű, szinte aláfestő zene, a Can I Have this dance pedig maga Vanessa és Zac, két ember, akik közt ennyire működik az a bizonyos kémia, akik ennyire hibátlanul működnek együtt, ez a személyiség ereje szerintem, szinte sugároznak a vászonról, még mindíg elképesztő... Az összes kettősük szinte szikrázó, nem is tudnám elképzelni, hogy bármelyik szerepet mást játssza, Kenny-nek igen jó szeme volt anno :) Az I want it all-ról meg az sugárzik, hogy mozifilmbe készült. A Boys are back: fantasztikus, lenyűgöző, grandiózus, hihetetlen koreográfia, ütős dal; nameg béna fordítás: a bro és én... Nekem csak most esett le, amit írtál Ditta a Walk away kapcsán, hogy nincs kórus - de tudjátok mit, nekem így még jobban tetszik, Vanessa hangja nem szorul kórusra :) Scream: rockballada, őrület, lenyűgöző és amit Zac véghezvisz, tánc, mozgás mind elképesztő, tiszteletet parancsoló teljesítmény. Nem is találom rá a megfelelő szavakat. És azért igencsak sokat fejlődött szerintem énekben is az első, de még a második filmhez képest is. Ami még nagyon-nagyon tetszett, az a szallagavató előadás megvalósítása! Meg a Night to remember-t is nagyon bírtam, ahogy a díszletház ablakán egyszerre néznek ki a lányok - nagyon látványos. A vége pedig aztán teljesen megható. A legjobb kép az egész filmben szerintem az volt, amikor a High School Musical felirat előtt állnak a szereplők, végigpásztázza őket a kamera, majd felugranak és megáll a kép - ez nagyon jól szimbolizálta az egészet, kikacsintás felénk. fú, nagyon tetszett. Mintha csak azt szimbolizálta volna, hogy a High School Musical egyet jelent ezzel a hat színésszel...Aztán közelről mutatja az arcukat a kamera és belegondol az ember, hogy most láttuk őket utoljára így együtt... Ez olyan édes-keserű érzés nekem, sajnálom nagyon, de ez a film mindenképpen méltó lezárás volt, garndiózus, nagyszabású, de mégis benne van az előző részeket olyan naggyá tevő őszintség és báj és megható volt de nagyon...


Fant

Névtelen írta...

Szépeket írtál Fant :))
Az első részben nem nagyon énekel Zac, azt nem nehéz felül múlni :)
Nekem a kettősükről első nézésre is az volt az érzésem, hogy ez nekik egy jutalom játék, mert tényleg minden porcikájukban érzik egymást. Vannak benne olyan mozdulatok, pillantások, amiken tuti nem gondolkodtak, hanem ösztönből jött nekik. Végre elengedhették magukat :) És ezért nehéz is lehetett nekik kicsit, hogy megmaradjanak a 'disney-s' keretek között. Eszembe is jutott az, amit olvashattunk, hogy volt tapizás, de Kenny leállította őket :))
Sokszor voltak apró kis mosolyok a filmben, amik édesek voltak, de nem feltétlenül magyarázta a jelenet :)
A tetőteres keringő tetszik még mindíg a legjobban. Ahogy együtt mozognak... És hát ne feledjük, hogy a forgatás előtt jó sokáig nem találkoztak, lehet, hogy ez is benne van a 'levegőben'.
Amit viszont még másodjára sem értettem, hogy miért lett piros vadmacskás póló Troyon a végére, amikor már a függöny felé mennek. Előtte fehér ing, nyakkendő volt rajta.

Névtelen írta...

Oké B, jogos a második mondatod :) A jutalomjáték tekintetében teljesen egyetértek veled, én is abszolút így érzem, rendkívüli összhang :) Néha most is elkövettem azt a hibát, hogy oda-odanéztem a dalszövegekre, hát nem kellett volna, meg a szinkron is zavar, de kezdek belenyugodni (megszokni nem), ma a film előtt elhatároztam, hogy nem húzom fel magam rajta.
A piros pólót én sem tudom megmagyarázni, szerintem felfedezted az első bakit a filmben. :)

Fant

Névtelen írta...

Köszönöm, hogy az első pont az enyém :) Azért volt átmenet az ing-nyakkendő, és a póló között, de akkor sem értem, hogy miért lett az a póló. (és hova lett a nyakkendő) És nem akarok kukacolni, de találtam más "nem odaillőt" is :)
Egyébként a vége nekem kicsit zavaros. Ha felhomályosítana valaki a sorrendről. Volt az előadás, a bál és az az össznépi vége a füvön? És mindez 1 napon? ÉS Troy nem aznap ment el Gabriellához, amikor a bál van?

Névtelen írta...

Most hogy mondod, a sorrendiség tényleg érdekes. Odáig oké, hogy a bálon van az előadás. Csak mikor volt az érettségi? Vagy lehet, hogy odaát másképp van, mint itthon? Mert az össznépi vége szerintem a bizonyítványosztás után volt közvetlenül. Troy-nak meg sűrű napja volt, ráadásul azzal az autóronccsal furikázott kétszer ezer mérföldet :))

Fant

Névtelen írta...

Napja? Nem azt üzente sms-ben, hogy egész éjjel vezetett, ezért nemének oda, csak a 2. felvonásra? Mondjuk ezt sem értettem, bár lehet, hogy csak a fordítás vacak.
A biziosztás lehet később, de akkor nem értem, hogy a szereplők felén miért olyan ruha van, amiben az előadáson szerepelnek (kosaras cucc, stb)
Azt nem tudom, hogy 1000 mérföldet mennyi idő alatt lehet megtenni. És ha odaérve már megint 'gőzölgött' az autó, akkor hogy bírta a visszautat?

xdittax írta...

Fant: szerintem is különösen szépeket írtál.:)
B: jogos a pólós bakid:)

A napok.
Érettségiről csak úgy esik szó a filmben, hogy félnek tőle, és aztán, hogy sikerült, ez nem az a lényeges rész, amit megzenísítettek volna, úgyhogy szerintem ezen kár is filózni, megcsnálták,a musical és a bizonytívány osztás között valamikor, amit mi nem láttunk, nem érzékeltünk. A bál, amin végülis Troy és Gabriella(először Zac-et és vanessát akartamn írni;)) nem vett részt, csak "képzeletben" két nappal a musical előtt volt, erre Kelsi egyik korábban elhangzott mondata utalt, úgyhogy Troy és Gaby viszonylag kényelmesen elzötykölődhetett a 2. felvonásra.

Szerintem:)

Névtelen írta...

A második vetítés....nos, volt olyan, mint az első, aminél jobbat nem is kívánhatnék....
A moziban most főleg 7-8 éves kisgyerekek voltak, arra azért kíváncsi lennék, hogy értik ők meg a nagy film üzenetét....de biztos élvezték.
Még mindig azon gondolkodom, melyik dal legyen a kedvencem....erre nagyon sok pályázik. A Walk Away-nél nekem csak most esett le, hogy mikor Gabriella megy le a lépcsőn, eltűnnek a képek a falról, üres lesz a szekrény, így még megindítóbb...meg hogy Ditta írta, mikor Troy megy az úton, és felcsendül a refrén...ez és a Scream a legkifejezőbbek szerintem.
A High School Musical pedig bemutatja a film életszemléletét, ami sajna nagyon különbözik a valóságtól, de jó hatással van rá...és igen, nagyon amcsis.
A Végzősök és az I Want It All pedig nagyon nagyszabású volt és látványos....
Ezek az utsó napok tényleg érdekesen jöttek ki. Azt nem tudom elhinni Troynak hogy Új-Mexikóból San Franciscoba kocsikázott azzal a ronccsal:P Dehát így volt:) Meg tényleg zűrös, hogy mennyi időkülönbség volt a musical és a diplomaosztó között...és hogy mindkét helyen ugyanazokat mondták-e. De pont jól volt megcsinálva, az emberek nem kezdenek el ezen filózni, mert leköti őket a nagy finálé...
Szóval ez a kedvencem mind közül:))

Névtelen írta...

Ditta most, hogy mondod, tényleg utal Kelsi rá. Akkor 2 napig tartott az út haza? Bár erre Troy is utal, amikor Gariellával beszél telefonon.
Akkor már csak azt nem értem, hogy miért álltak a színpadon abban a talárban, érzésem szerint az előadás után. Bár mint írtam nem mindenkin volt ugyan az a ruha. A főszereplőkre gondolok.

Névtelen írta...

Amindenit, ti aztán jó megfigyelők vagytok, mondhatom :) Nekem is csak most esett le, hogy Kelsi említette a 2 napot. Végülis egy mérföld az ha jól tudom úgy 1,5 km, minthogy 1000 mérföldről volt szó, azzal a ronccsal bizony lehet, hogy tényleg két napig tartott :) LL, nem tudod elhinni, hogy Troy azzal a ronccsal annyit ment volna? Viccelsz? Gabriella-ért - még többet is ment volna :)) A piros pólóra egyetlen magyarázatot tudok: esetleg az ing alá felvehette a pólót, az ing pedig valamikor a nagy finálé közben észrevétlenül lekerült róla. Osztom Ditta nézetét az érettségivel kapcsolatban, valószínűleg maga a folyamata nem volt olyan fontos, csak a végeredmény...
Egyébként az jutott még eszembe, hogy a Scream-ben volt egy csomó hasonlóság a Gabriella első rész beli szólójával - már képileg gondolom. Mindkettő az iskola folyosóján történik (a korlátnál talán még hasonló mozdulatok is vannak) és az első részben Gabriella a dal csúcspontján az előtt fal előtt áll, amin Troy és a kosárcsapat óriásposztere van, a Scream-ben pedig Troy a tornateremben tép le valamit, ami a kosárcsapatot ábrázolja. Vagy ezeket csak én gondolom hasonlónak? :) Mindenestre még meg kell néznem egyszer (kétszer), hátha megtalálom a hiányzó összefüggéseket :)

Fant

Névtelen írta...

A saját "plakátját" (molinóját) tépi le az ablak elől. A helyet nem tudom, hogy ugyan az e.
Valóban igazad van, egy ilyen lányért, mindent :))
Az ing rajta van a pólón, csak ki van gombolva. Nekem csak az a bibi ebben, hogy a fehér ing alatt látszott volna a piros póló :))
De nem kötözködöm tovább :))

Névtelen írta...

Troy szándékában nem kételkedem...csak a roncs (benzinpumpájának) minőségében:PP

Névtelen írta...

A hely ennek kapcsán nem egyezik, mert Troy a tornateremben van (úgy emlékszem), Gabriella meg a folyosón az első részben, csak maga a cselekedet, meg a kép hasonló - állnak az óriásplakát/molinó előtt, erre gondoltam...
Hm, de ki tudja, B, lehet, hogy igen vastag volt az a fehér ing, meg a talár is jótékonyan elrejtette :) Mondjuk azt hiszem a második pont is a tiéd :)
LL, ha egy ilyen lány ül benne, még a roncsnak is elmúlik arra az időre minden problémája :)) Amint Gabriella kiszáll, lehet azonnal szétesik a roncs, nade addig... :))

Fant

Névtelen írta...

Meg van a megoldás: visszafele repülővel mentek :)

Névtelen írta...

LOL - ezen tényleg nevettem Fant, király:))
B, van egy bökkenő: a kocsi San Francisco-ban maradt?:P

Névtelen írta...

Úgy is rossz volt a benzinpumpája :) És úgy is ahhoz közel fog járni egyetemre, nem? Akkor majd értemegy.

Névtelen írta...

Ez a film valami csodálatos! Nagyon jó. Egyszerre síros és nevetős a zenék meg csodálatosak! Amúgy meg ez a legjobb rész a világon. z a kedvencem, meg persze a másik kettő is:)

Ditta írj légyszi mert várom a soraidat a szokott helyünkre!

Pusz K.!

Névtelen írta...

Ideértem.
Megnéztem én is végül a filmet.
Szeretném előre bocsátani, hogy élveztem minden percét, de nagyon szomorúvoltam, hogy ilyen gyorsan "lezajlott" minden. Pörgős volt és vidám és szédítő és romantikus és könnyfakasztó. Azt hiszem ilyen romantikus jelenetet nm is tudtak volna előadni, ha nem lenne mögötte igazi érzelem is. Bármilyen jó színészek is legyenek.

Számomra a duettjük minden mozdulata harmóniát és nyugalmat adott és rettenetesen büszke voltam Troyra amikor a színpadon elmondta választását. Ilyen pasit és szerelmet és ragaszkodást kívánok mindenkinek. Persze tudom, hogy ez iélyen intenzíven leginkább csak a filmeken van és az élet ettől sokkal prózaibb helyzeteket teremt, de mégis....

Szóval kerek volt és egész . Lezárta a Troyella sztorit, nekem mégis kissé kapkodós volt. Sokszor kell még megnéznem és sok részletet kell még a lelkemben feldolgoznom hogy magamban is lezárjam a sztorit.

Minden esetre szeretem sőt mondhatni imádom őket, a filmet, a helyzetet, azt az életigenlést amit kaptam ettől a sorozattól.

xdittax írta...

Szép kritika, Névetelünk:)
Ezt a bármilyen jó színészek mondatot, szoktam volt én is mondnai néhányszor már, szeretem is, mert valóban lehetelen ilen kémiát bemuatni, ha nincs ott:)

Tudom, hogy hiányzik Neked valami, de szívből remélem, hogy egyzser rátalálsz majd! Megkapod, és maradéktalanul boldog lehetsz. De az biztos, valahányszor végig nézed/végig nézzük még ezt a kedvenc musicalt, élvezni fogog/fogjuk minden pillanatát! Márcsak troyella/zanessa miatt is.

Fant, szemfüles vagy, de én is, mert ez a hasonlóság, párhuzam, nem csak Neked tűnt fel. ×P×D

vivcsi93 írta...

Hát végre velem is megtörtént a varázslat! Sajnos csak ma tudtam megnézni a filmet, de végre elolvashattam amiket írtatok és mostmár megnézhetem a videókat amik már kiszivárogtak, mondhatom, hogy nagyon nehéz volt megállni, hogy ne nézzek bele előre a filmbe, de erős voltam és kibírtam, megérte, mert így egyszerre "zúdult" rám az egész!
Mindenki annyira szépeket írt, amihez már nem sok mindent lehet hozzátenni, de gondoltam én is elmondom a véleményem, ami szerintem jó hosszúra fog sikerülni, de még most kell kiadni az érzéseket amég friss! Nah tehát:

Először is a mozi tömve volt (pólusban voltam) sok kislány, kisfiú volt, 15-16 éves lányok, sőt még ilyen korosztályú fiúk is jöttek, egyedül! Teljesen be voltam zsongva, hogy igen itt van a nap amira már hónapok óta várok és tényleg láthatom őket a nagyképernyőn! A film tényleg elég hirtelen kezdődött, Rakétaemberen rengeteget nevettem, vicces figura! Elképesztőek voltak a dalok, az I want it all hatalmas brodway produkció, a két szóló is nagyon jó volt, persze a Scream látványban talán ütősebb, és hihetetlen amit Zac abban a számben csinál imádtam, a Walk away ezzel szemben kicsit szomorúbb hangzású, az üzenet amit körölni akar átjött, az üres fal, szekrény, Zac (vhogy mindig ez "jön" a kezem alá a Troy helyett:)) a sötét utcán...és Vanessa hangja elképesztő! Boys are back, imádtam, nem hittem volna, hogy ez a két srác nah és persze az a rengeteg tehetséges táncos ilyen nagyot alkot, hihetetlen annyira jó pörgős és és nem tudom, fenomenális! Night to remember, kifogyok a jelzőkből, azt is imádtam, szuper, ügyesek szépek, és nagyon jó! :), és az egész musicales rész nagyon jól van megoldva, tetszik benne Sharpay és Rakétaember duettje nagyon viccesre sikeredett, és hát amikor az utolsó percben (milyen véletlen:D) befut Troyella...:) Végül a gyönyörűbbnél gyönyörűbb Troyella/Zanessa duettek, mindegyiknél felmosóval kellett összeszedni, a Right here, right now is érzelmes, de számomra a Can i have this dance a tökéletesség megtestesítője, erre tényleg nem lehet jó szót találni, az a keringő, ámulatbaejtő, nem tudom, hogyan tudták megtanulni, azok az emelések áhhhhh hihetetlen, de nekem a 2. felvonása az egyetemnél jobban tetszett, az még érzelmesebb! Amikor Troy elmondja Gabriellának, hogy lehet h ő már készen áll a búcsúra, de a gimi nem áll készen arra h elengedje őt, ott pityeregtem, amikor Gabriella felhívta Troy és az oly sokunk által imádott "Szeretlek Vadmacsa" elhangzik ott is könnyeztem, de amikor Troy a végén elmondja a színpadon h a kosárlabdát választja, de a színészetet is folytatja és Californiában fog tanulni ami csak 30 valahány mérföldre van Gabriella egyetemétől és h a szerelmet választja (tudom h nem pontosan így mondja, de a lényeg ez) ott potyogtak a könnyeim annyira szép volt! ^^ <33, és az egész filmben annyira lehetett érezni a szerelmük mélységét, és én is csatlakozom ahhoz h ezek a jelenetek nem lehettek volna ennyire jók, ha nem lenne meg köztük igazából is az a varázs! A vége pedig ismét káprázatos volt, a HSM szám nagyon tetszett, amikor a végén megtörtént az ugrás és aztán egyesével mutatták őket, jó megoldás volt. Azt hiszem ennél a résznél tudatosult bennem igazán h ez valaminek a vége, és természetesen itt is sírtam...:), ez olyan keserédes érzés volt, mert imádtam a filmet, de azért rossz h ez tényleg a vége és nem lesz több, legalábbis velük nem, de minden egyes percét imádtam amég néztem! Minden dal, zene, koreográfia, díszlet, a színészek, a statiszták és mindenki aki részvett ebben az egész HSM-ben hatalmas dícséretet érdemel, ez a film méltó befejezése volt egy leírhatatlan dolognak, örülök h ennek az egésznek én is részese lehettem!(ha szabad így fogalmaznom) Hát azt hiszem tényleg nagyon hosszúra sikeredett, de ezeket ki kellett adnom mamagból, h köszönetet mondjak nekik ezért a fenomenális filmért amit létrehoztak!

Képzeljétek még a jegyet is kiakasztottam a szobámba h mindig emlékezzek erre a napra! :)

HIGH SCHOOL MUSICAL 4EVER!!!

vivcsi93 írta...

azt hiszem ennél hoszzebb kommentet már nem is írthattam volna! :)

ades írta...

Mivel mindent elmondatok zért nem sokkat tudok hozzá füzni! Az én kedvenc jelenetem mikor Troyék elopják a kétt ujonc gyerek ruháját az nagyon király. Ami furcsa volt hogy Gabriellának más az anyukája és a telefonja ezt furának találtam de azért nagyon édes imádom sokkal de jobb mint azelőzö kettő vagyis nekem jobban tetszik. Én nekem egy kicsit kevés volt rayen szerepe és azeleje furin kezdödik de azért jó !

Névtelen írta...

Gabriella anyukáját ugyanaz a színésznő játsza, mint az első részben, Ades, a telefonja meg - hát lecserélte, van ilyen :)

Fant

ades írta...

hát én ugy látam hogy nem legalább is vékonyabb vagy nem tudom majd megnézem hisz máma megyek a moziba

Névtelen írta...

Megvolt még egyszer a nagy film...ezúttal angolul, mint ahogy mondtam...mindenkinek tanácsolnám, hogy nézze meg úgy legalább egyszer, mert ezerszer jobb volt, és érthetően beszélnek, én legalábbis értem...azt mondanám, a szokásos amcsi tempóban. Néhány helyen másképp fordítottam volna, és a hangsúlyozás is sokkal elviselhetőbb volt...szóval így a legjobb, nem beszélve arról, hogy nem voltak ott az idióta dalszövegfordok, úgyhogy még a lehetősége sem volt meg, hogy azokon idegesítsem magam...egyszóval így a legjobb...
A Can I Have This Dance-nél fogyeltem arra a sötétebb részre, és nem lett ott semmi elbakizva, Gabriellán szandál van és nincs harisnya. A másik meg Troy piros pólója...az egész finálé alatt csak rá figyeltem, és a közepén volt pár mp, mikor ki volt gombolva az inge, alatta a póló...viszont nem tudom, hogy gombolós volt-e az az ing...de vmi volt a póló fölött.
Szóval ennyit a haramadik moziról...azt még hozzá kell tennem, hogy a terem pangott az ürességtől...vicces volt, de oda ülhettünk, ahova akartunk;P
Egyszóval angolul a legkirályabb;)

Névtelen írta...

Hidd el LL én is nagyon szívesen megnézném eredeti nyelven (az első két rész dvd-jét csak úgy nézem), de tudtommal csak a fővárosban játszák originalban is, az meg 200 km-re van tőlem, szóval ez lehet, hogy most kimarad nekem, pedig én aztán nagyon fel vagyok háborodva a szinkronhangokon... De azért örülök, hogy neked sikerült megnézned úgy, az az igazi, pláne zenés filmnél, pláne a HSM-nél, mennyire gagyi már, hogy magyarul beszélgetnek, aztán teljesen hirtelen elkezdenek angolul énekelni... Megértem persze, hogy úgy gondolta a magyar forgalmazó, hogy zömmel gyerekek nézik meg (itt természetesen nem a te korosztályodra gondolok) ők meg nem tudják követni a feliratot...
Mindenestre még nem adtam fel a pesti original mozizást (de nem valószínű, hogy összejön)...

Fant

Névtelen írta...

Sziasztok!
Ígérem rövid leszek a filmmel kapcsolatban. Elkezdődött,és vége lett!! Hát nem röhejes? Néztem,közben kapkodtam a fejem.
Néhol kissé logikátlannak éreztem,de nyugtatgattam magam,kellene ez.?
Kijövetelem a moziból,véletlenül én is utolsónak,a személyzet már takarította össze a kaja maradékokat. A bakik megtekintése után lassan andalogva elindultam kifelé,de hol a ki? Anyám! Eltévedtem,de a zene még mindig szólt. Leültem egy lépcsőre,és
akkor hasított belém!! Valami hiányzott!!! De hogy mi,azt még nem tudom!! (f.é.)

Névtelen írta...

Értem a dilemmádat f.é. . Gyors volt, nagyon pörgős, én épp ezért néztem meg másodjára is, akkor már nem találtam annyira kapkodónak. Különben pedig mozgalmas volt maga a film, meg százvalahány perc, csak tényleg úgy tűnt, hogy gyorsan lezajlott. De szerintem ez az érzés részben a felfokozott várakozásunknak tudható be. Kicsit úgy le kell ülepednie a filmnek szerintem.

Fant

Névtelen írta...

Nekem most esett le, hogy a Just wanna be with you nótával az első részből azt elevenítik fel, amikor Troy felmászott Gabriella erkélyére, hogy visszaadja neki a kottát 8-)

Névtelen írta...

Fant, én is Pesten láttam...remélem, neked is sikerül...a magyar forgalmazó meg...alábecsülte ezt a filmet, és kezd már nagyon elegem lenni a nagyeszű magyarokból:@...és tényleg sokkal másabb, ha egy nyelven beszélnek és énekelnek...

xdittax írta...

Nekem meg csak most, b!:)))))))

Névtelen írta...

Azt észrevettétek, hogy a fiúkon egyforma gyűrű van?

Névtelen írta...

Ez nekem ugyan elkerülte a figyelmemet b, de ettől függetlenül megvan a magyarázat a gyűrűre: Mivel ők nyerték a kosár-bajnokságot, övék lett az aranygyűrű. Annyira nem vagyok képben a kosárlabdával, de úgy tudom, hogy a bajnokság megnyeréséért (egyebek mellett) gyűrű, aranygyűrű jár minden játékosnak. Gondolom ezt viselhették mindannyian. Legalábbis szerintem.

Névtelen írta...

Nem, hanem azt a lilaköves gyűrűt, ami az előző részekben is Troyon volt.
De amit írtál, elhiszem.

Névtelen írta...

Az feltűnt nektek, hogy Troy (Zac?) 3x is fejbúbon csókolja a filmben Gabriellát(Vanit?)

vivcsi93 írta...

Emlékeztek arra a részre amikor Troy ad egy puszit Gabriella arcára?http://www.youtube.com/watch?v=nXTQPMpmZpY&eurl=http://www.high-school-m.extra.hu/ ebben benne van, és én frcsálom h ezt kivágák a filmből, az okát nem értem...

Névtelen írta...

Igen, meg azt a "rózsaszín" jelenetet is kivágták, mikor Zeke meghívja Sharpayt a bálba, és amikor Sharpay felragaszt a falra egy posztert, azt is.

xdittax írta...

Jéé, tényleg.:)

Najó, ennél komolyabban. Ezek a kimaradt és kivágott jelenetek mind rajta lesznek a DVD-n valószínűleg. Hiszen több, mint 15 ilyen extrát ígérnek rá, plusz még sok minden más egyéb nyalánkságot is.

Nem mellesleg a DVD február 24-én jelenik meg Amcsiban.

Névtelen írta...

Találtam eg összesített vidit az összes kivágott jelenettel: KATT

Fant írta...

Megtaláltam a Scream-et, teljes jelenet, kamerás verzióhoz képest nagyon jó minőség:

http://www.youtube.com/watch?v=84PtrSxJou0

Névtelen írta...

isteni film volt. mindig is imádtam a HSM-eket, de ez - számomra - fényévekkel túltesz az előző kettőn... persze beharangozták, hogy víí, meg váá, mekkora nagy mozifilm lesz... fantasztikusak voltak a táncok és a zenék, nagyon összehozták a dolgokat. elképesztő, mennyire értik ezek a filmesek, hogy mi kell nekünk (nekem legalábbis...). amikor úgy tűnt, hogy Troy & Gabriella szétmennek, hát könnyek csorogtak az arcomon. mondjuk a végén is. sajnálom, hogy nem lesz több. nagyon szeretem. Tiara meg az a Rakétaember nekem nem hiányzott már belőle, de így is csudásmesés lett!! ahogy megjöttem a moziból, letöltöttem a filmet (igaz, angol nyelven felirat nélkül, de így még jobb is), és az album összes fellelhető számát. csak a Scream-et nem találtam meg :( de sebaj. reméljük, hamarosan kiadják a CD-t meg a DVD-t is. összefoglalva: szuper volt!! nagyon örülök, hogy így megcsinálták!!

együgyű vagyok én holmi google felhasználónevek gyártásához, úgyhogy névtelenként írom levelem, de aki akar, az elér itt: pojcy@citromail.hu

Névtelen írta...

Hűha...Engem a legjobban a zenés jelenetek nyűgöztek le!

Now Or Never:Haláli volt a végén amikor Ryan levette a sisakot...Meg mindenki engem meg a barátnőimet néztem, mert ugye tudtuk a számot...és hát...ÉNEKELTÜNK!

Righ Here Right Now:Nagyon tetszett, amikor kinyíílt a tető...

Can I have this dance:
Egyszrűen IMÁDOM!Nagyon jó szám, a keringő is szuper, de a szám eleje a legjobb!!

I want it all:
Háááát....Imádtam amikor odament a Sharpay-es pólóba Troy....Meg Kelsy is tök furi volt!

Just wanna be with you:Na...ez volt a legjobb!!!Főleg Jimmy-vel...Meg tök cukik voltak Zanessáék!

Walk Away:Hát...nem kell mondaon, elbőgtem magam rajta...

High School Musical:Szuper szám, bár nem az a kedvencem!

Scream:Wáááá...ORDÍTANI!hihi! Egyszrűen csodás volt Zac hangja!Meg a vágán Darbus....

Night to remember: Nekem a Sharpey Tiara rész jobban tetszett!De látszott, hogy Ash-nek sokkal erősebb és szebb hangja volt...

nekem az a rész is tetszett amikor Chad felkérte az egész suli előtt Taylor-t...

Összeszámoltam...3x sírtam rajta amikor a mozis felvett verziót letöltöttük...De a moziban csak 1x...

Hát...ennyi volt a beszámolóm!
Jah...a végén a bakik szuperek voltak...

Már alig várom hogy megjelenjen!!

Puszi:Marcsy